Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Tulika Takso
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tean, et ei kipu eriti ühistranspordiga seonduma, kuid tekkis paar küsimust.

Nimelt, kas kuskil või kellegil on pilte vanadest Tulika takso masinatest. Just ennist leidsin 2003. aasta artikkli, kus väideti, et Tulikal oli 2 Citroen C5'e testiks. Sooviks ka selle kohta pilti, kui kellegil on.

Samuti on igasugune info vanadest Tulika takso markidest ja sellisest teretulnud.


Ette tänades, tiibur.
Pole Taallinnas märganud aga Jõhvi Tulikal on üks VW Sharan. Nv plaanis sinna minna ehk oskan täpsemalt öelda pilti ei jhakka lubama aga ehk registrinumbergi.
Hiljuti nägin Tulika värvides sõitmas universaal kerega Opel Astrat. Samuti ka uuenenud Vectraid.
Uuenenud Vectraid osteti terve pinu peale seda kui Omega tootmine lõpetatud oli ja Tulika jälle janu uute autode järele tundma hakkas.
(03.06.2009 17:54)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Uuenenud Vectraid osteti terve pinu peale seda kui Omega tootmine lõpetatud oli ja Tulika jälle janu uute autode järele tundma hakkas.

Uuenenud Vectrad tulid peale Avensiseid.

Huvitav, mis järgmisteks automarkideks valitakse. Ehk Opel Insigniad?

Kuskilt lugesin, et alustati Gazidega. Huvitav oleks neist pilti näha.
Jah vabandust! Tõesti oli hoopis nii, et peale Omegaid tulid Avensised.
Omegade tootmine lõpetati. Peale seda prooviti erinevaid marke ning mudeleid (kellel prooviautodest pilte, see saatku). Lõpuks soetati Vectra universaalid (Mudeli näide ). Peale seda osteti vanema keretüübi Omegade ( Mudeli näide ) asemele Avensised. Nüüd aga tiirutavad ringi uuema mudeli Omegad ( Mudeli näide ), vanema mudeli Vectrad, Avensised ( Mudeli näide ), uuema mudeli Vectrad ( Mudeli näide ) ning uuemad universaalsed Astrad ( Mudeli näide ).

Ühesõnaga on Tulika olnud põhiliselt Opeli klient ning loodan, et jääb selleks ka tulevikuks.
Mis aga sai tollest valgest GAZ 21? Volgast vist ainult kere,ülejäänud oli kõik OPEL..Ja algusaegadel oli ju Tulikal ka GAZ 2410 300 TUL seerianumbritega ja RAF 2203 400 TUL seerianumbritega.
Mul ei lähe meelest pilt, kui 1994. aastal seisis ühes Tallinna taksopeatuses terve rivi GAZ 2410sid. Neid oli mitut karva ja mõned neist kandsid silti "Tulika takso". Ilmselt endise Tallinna taksopargi pärandus. Muidu liikusid kõikjal juba valged Opel Vectrad.

Edelareisija

(03.06.2009 18:13)tiibur Kirjutas: [ -> ]Peale seda osteti vanema keretüübi Omegade ( Mudeli näide ) asemele Avensised. Nüüd aga tiirutavad ringi uuema mudeli Omegad ( Ühesõnaga on Tulika olnud põhiliselt Opeli klient ning loodan, et jääb selleks ka tulevikuks.

Enne seda olid veel vanemad Omegad,need esimesed väljalased näide http://autobusinesshr.ro/popup_image.php?pID=195 aga need kadusid 90-te keskel linnapildist ja vahetusid uuema mudeli vastu mille link juba tsitaadis sees.
Tegelikult osa amortiseerinud veeremist läks Tulika Jõhvi osakonda.
Praegu Jõhvis ning Jõgeval Tulika taksodel kindla marki pole, autod on taksistide omad.
Tallinnas on aga Toyota ja Omega on firma rendikas, ning Vectrad ja Astrad on isiklikud.
Kui juba Tulika teema loodud, siis minu poolt siia vana aja meenutuseks kaks artiklit marsadest, ajast, mil RAFe Transitite vastu vahetati.
http://img2.imageshack.us/img2/5171/post230296.jpg

http://img2.imageshack.us/img2/3985/pm310197.jpg
Tänud huvitava materjali eest! Muigama pani esimene artikkel, milles hädaldati, et Fordi ja "RAFi-romu" sõidukilomeetri hind on ühesuguse taksiga. Nüüdseks on olukord kardinaalselt muutunud - ilmselt maksaksid paljud meist veel peale, kui oleks võimalus sõita just RAFiga.
(04.06.2009 20:40)Mister X Kirjutas: [ -> ]ilmselt maksaksid paljud meist veel peale, kui oleks võimalus sõita just RAFiga.
Mõne sellise lolli vast leiaks jah Big Grin

Aga artiklitega seoses. Meenub, et lugesin kunagi kuskilt artiklit sellest kuidas Tulika saatis pidulikult pensionile oma 1 000 000 km läbi sõitnud Transiti. Äkki kellelgi meenub see ka kuskil kaantevahel olema.
(04.06.2009 20:43)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Aga artiklitega seoses. Meenub, et lugesin kunagi kuskilt artiklit sellest kuidas Tulika saatis pidulikult pensionile oma 1 000 000 km läbi sõitnud Transiti. Äkki kellelgi meenub see ka kuskil kaantevahel olema.

See oli Autoleht, aasta vist 2007 (?). Aga kiirotsing oma Tallinna artiklite kaustas ega Autolehe internetilehel tulemusi hetkel ei andnud. Kui millalgi üles leian, võin üles panna...
Lappasin läbi ühe paki mulle kuuluvaid Autolehti ja leidsin ühest säänse nelja lehelise loo taksonduse ajaloost. Viimasel lehel on üsna põhjalikult ka Tulika masinapargist räägitud. Tegin selle arvutile söödavaks ja lahke inimene nagu ma olen luban ka teistel lugeda.
Aga kuna mul on nii ehedalt meeles, et ma olen seda miljonitransiti lugu lugenud, siis ma oletan, et see peab mul ka kuskil olemas olema. Kui keegi teine enne mind leiab, siis võiks jagada.

Ja kui keegi peaks leidma kuskilt pildi mõnest Tallinna RAF 2203 marsast (ilma postita), siis oleks ka äärmiselt tänulik Smile
Ehk kellelegi huwitav?Tulikal olid teadupärast marsadena kasutusel RAFid.Kõige popim koht oli muidugi juhi kõrwal(tolle sai tawaliselt järjekorras kige edimesena seisnud tüüp) wahhel läks ka tolle pärast rüseluseks.Kõlbas istuda ka tagareas seal probleem wäljumisel ,eriti talwal ja kõwahäälselt pidi alati oma väljumissoowist juhti teawitama.Kõige ebameeldiwam oli olla kohe juhi taga 3 istmereas.Sealt kaudu käis läbi kõik bussiseltskonna piletiraha.Aga muidu olid õnnelik ,et peale said.Tükimaad kiiremini ja mugawamalt kui bussidega.
(03.06.2009 21:23)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mis aga sai tollest valgest GAZ 21? Volgast vist ainult kere,ülejäänud oli kõik OPEL..Ja algusaegadel oli ju Tulikal ka GAZ 2410 300 TUL seerianumbritega ja RAF 2203 400 TUL seerianumbritega.
Gaz21 500 TUL müüdi kohe peale näitust maha. Viimati vedeles ca 2003 BRC keskuses, sai seal näpitud. Tulikast veel niipalju, et omanike önn pärineb Preatoni Kristiine ostust. Küsisin nendelt siis külas olles, et kas Preatoni pilt ei peaks seinal olema. Seepeale tõsteti lillepilt seinalt maha ja seal TEMA ISE oligi...
500TUL oli esindatud 2005. a. Motorexil.
(16.06.2009 22:26)Oxygen Kirjutas: [ -> ]... Aga kuna mul on nii ehedalt meeles, et ma olen seda miljonitransiti lugu lugenud, siis ma oletan, et see peab mul ka kuskil olemas olema. Kui keegi teine enne mind leiab, siis võiks jagada. ...

Siin see on, artikkel maist 2005, miljoni-Transit 209TUL.
http://img245.imageshack.us/img245/940/al052005.jpg
Lehti: 1 2
Tagasiside URL