Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Varia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
http://www.upload.ee/files/89044/SDR_0030.wav.html
Mõnele mehele vanade aegade meenutusteks.
Mõelge, kui igal bussil vilguks tabloo niimoodi Big Grin:
http://www.upload.ee/files/89224/MVI_4500.MOV.html
Pildil on 3563 Smile
[Pilt: scan0001t.th.jpg]
(29.05.2009 12:20)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Pildil on 3563 Smile
[Pilt: scan0001t.th.jpg]

Veel mõningaid pilte. Esimese kohta ei oska ma midagi öelda, aga teine peab olema tehtud arvatavasti 1991 aasta talvel vastu 1992. aastat. Tondiraba KK spordihall sai valmis 1992 ja sellel pildil on juba enam-vähem. Buss on 58. liinil.
(29.05.2009 23:07)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(29.05.2009 12:20)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Pildil on 3563 Smile
[Pilt: scan0001t.th.jpg]

Veel mõningaid pilte. Esimese kohta ei oska ma midagi öelda, aga teine peab olema tehtud arvatavasti 1991 aasta talvel vastu 1992. aastat. Tondiraba KK spordihall sai valmis 1992 ja sellel pildil on juba enam-vähem. Buss on 58. liinil.

Kust sul see fotod??? Väga ammu see oli...Rolleyes
Vasakpoolne on kunagine "Mootori" Scania Vabis aastast 1938, just seesama nr. 94, mis ka raamatus "Tramm+buss+troll" pildil lk. 47. Buss elas sõja kenasti üle ja sõitis bussipargis edasi nr. 17 all, kuni vist 1952 müüdi Kuusalu kolhoosile. Seal sai ta uue kollase numbri RF 06-25 ja sõitis seal päris hulga aastaid, kuni temaga midagi juhtus (vist põles ära, juttu on olnud, praegu ei mäleta).
Selle lehe lõpus on jutt bussi ajaloost:
http://www.eag.unicweb.ee/ewmootor4.html
Uskumatu, et kunagine puugaasil liikuv 51!!! istekohaga Nõmme liini buss jõudis 50-ndatel ameerika laevadiisli abil isegi Karpaatide mägiteele. Nüüd lisandunud fotol on näha, et buss on veel 60-ndate alguses jälle korraliku kereremondi saanud. Vaadake ka alumisi varjus olevaid tulesid
Kas need pildid on äkki Ikaruse tehasest?
(10.06.2009 16:06)MaxCi Kirjutas: [ -> ]Kas need pildid on äkki Ikaruse tehasest?

tundub, et jahShy
Wõin küll eksida aga teadaolewalt tehti seda punavalget wärvikombinatsiooni Poola RV jaoks.
(10.06.2009 20:54)PETSS Kirjutas: [ -> ]Wõin küll eksida aga teadaolewalt tehti seda wärvikombinatsiooni Poola RV jaoks.
Teisel ja neljandal pildil on Budapesti värvikombinatsiooniga masinad.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=194173
Kui kaua võib ühe asja ümber jahuda? Pannakse kaheks nädalaks, siis võetakse ära, sest mingisugune jorss ütleb, et sõitjaid ei ole ja siis läheb paar kuud mööda ja hakatakse jälle ööbusse nõudma. Lollikari.
Ööbussid tarvilikud küll, siis jäävad reedeöised jalgsi-/taksorännakud ära.
Aga reisisaatjad tohivad töötada ainult kella 22.00-ni...
Kuna tegemist Varia teemaga, siis panen siia Tartu esimese Duple birka, põhjust pole, aga võib-olla pole keegi veel seda näinud, loodan et keegi ei pahanda.
[attachment=272]
Kas see on AJF numbriga masin?
(20.12.2009 23:40)RED Kirjutas: [ -> ]Kas see on AJF numbriga masin?
2202 birka.
Mingisugune mõistmatu kihk paneb mind ikka tahtma neid Tartu Duplede keresid järjestusse panna. Need on ikkagi sellised riistapuud mida siin pandi kokku, siin sõidutatakse ja paistab, et siin ka lammutatakse. Just kerenumbrid huvitavad. Šassiid on Swenssonite teema ja see on hoopis teine teema. Minu andmetel on 1995. aasta kuupäevaga lahingusse saadetud 5 masinat. 015TAK, 202TAK, 702TAK, 600TBR ja 827AJF. See, et 000001 on 2202 on selge, aga kas Tartus ei ole meil mõnda nii kõva entusiasti, et läheks vaataks järgi sealsed kerenumbrid? Narva omad on ka ühed kahtlased asjad ja neid vist ei saagi teada. Tallinna omadega on keegi vast selle töö juba ära teinud?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Tagasiside URL