Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Varia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(10.11.2011 12:50)Heini Kirjutas: [ -> ]Aga siis jääb see juba arutlusel olnud küsimus, et kuhu bussijaam teha. Ehk äkki Lubja trammipeatuse ja Laagna kanali alguse vahelisele alale?
No idee ehitada uus bussijaam Ülemistele, Peterburi tee ja raudtee vahelisele alale on ju aastaid juba aeg-ajalt üles kerkinud. Sealt saaks ümber istuda rongile, lähedal on kaubanduskeskus ning bussidel on hea võimalus sõita nii Narva kui Tartu suunas ja ka Järvevana teele. Laagna tee algusest ei saaks üheski suunas peale Laagna tee enda korralikult välja sõita.

(10.11.2011 12:50)Heini Kirjutas: [ -> ]Ehk saaks midagi paremaks kui Odra tänavat laiendada /.../ .
Mul võib praegu midagi ka kahe silma vahele jääda, aga mida annaks Odra tänava laiendamine? Nii Juhkentali tänavale, otse Filtri teele kui bussijaama saab ikka sõita ainult üks rada.
Too praeguse bussijaama kohale kui üldse midagi tuleb siis ehk kontori ja korrusmajad.Mina arwan ,et see idee ehitada endise TLK territooriumile bussi ja raudteeterminaal ehk õigegi.Ainus asi too ,kas seda praeguse liiklussõlme ehitamisel ka arwestatakse.Muidu nagu siinmail enamasti.Wiie kuue aasta pärast jälle aja kõik ringi teha.
http://www.youtube.com/watch?v=Sp2zNYqem_k

Kui seda skeemi videot vaadata siis 4.40-4.40 peale Tartu maanteed sillalt Peterburi teel on paremal 2 bussi foori taga ootamas. Ehk on midagi arvestatud?
Niimoodu kaedes päris kena.Eks näis kuidas reaalse elus.Ma wähhemalt sain mind huwitanud asjale wastuse.Too nimelt puudutas toda rauted ,mis Järwewanaga paralleelselt jookseb ja lõpus Wiljandi peale käänab.
Virtuaalses projektis jääb kyll mulje et järvevana teel tuleb tulevikus suht tihe bussiliiklus.
Kunagisel joonistusel Lasnamäe kanalist ka kõik wäga popp tundus.Trammid(T-4) keskel poed te äären ,rahhwadt murdu.Tegelikus aga hoopis toiseks kujunes.Eks elame näeme ,mis asjast wälja tuleb.
Mul kahhel wiimasel korral 10 liini peal polecwedanud.Eelmine kord peeglist ilma jäin,täna uste sulgumisega probleme oli ja mingi ahto oskas tagumise ukse juures nii tis oksendada ,et anna olla.
Sai siis ette võetud reede õhtul 55. liini Pinna suund läbi sõita algusest lõpuni - 20:26 väljumine Paest, terve tee jooksul oli peale minu veel vaid 1 reisija...

Pärast vaatasin, et millal tuleb Pinna peatusest mõni linna minev buss - nii 31, 35 kui 44 tulid kõik 20:57. Järgmisena 21:13 nii 31 kui 35. Ning teiselt poolt teed 19 - ka 21:13. Pole nii lolli asja küll ammu näinud.
(19.11.2011 10:08)Heini Kirjutas: [ -> ]Sai siis ette võetud reede õhtul 55. liini Pinna suund läbi sõita algusest lõpuni - 20:26 väljumine Paest, terve tee jooksul oli peale minu veel vaid 1 reisija...
Nii...
(19.11.2011 13:43)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(19.11.2011 10:08)Heini Kirjutas: [ -> ]Sai siis ette võetud reede õhtul 55. liini Pinna suund läbi sõita algusest lõpuni - 20:26 väljumine Paest, terve tee jooksul oli peale minu veel vaid 1 reisija...
Nii...

55.liin läbib enamus osast tööstusrajooni ja põhilised liinitäituvused on hommikuti kl. 7 ja 9 vahel ning õhtuti kl. 15 - 18. Peale kella 20 ei tee sealkandis enam keegi tööd...
(19.11.2011 19:02)zil130 Kirjutas: [ -> ]55.liin läbib enamus osast tööstusrajooni ja põhilised liinitäituvused on hommikuti kl. 7 ja 9 vahel ning õhtuti kl. 15 - 18. Peale kella 20 ei tee sealkandis enam keegi tööd...
Vaadates neid ettevõtteid, mis seal tegutsevad, siis ma päris nõus selle väitega pole. Küll aga olen nõus hommikuse täituvuse osas.
Järva Teataja artiklis oli muu hulgas Sarapuu päeva kirjeldades järgmised kolm lõiku:
/.../ Järgmise koosolekuni on aega veerand tundi, selle kulutab Sarapuu arvuti taga meilide lugemisele.
Koosoleku teema on ühistransport, valdkond, mida Sarapuu tunneb läbi ja lõhki ning haub ka suuri plaane.
Arutusel on võimalus liita linnale kuuluvad ühistranspordiettevõtted ja töötada välja uus liinivõrk. /.../
Sellest on mingil määral räägitud varemgi aga antud koosolekust ja teema ülesvõtmisest uudist ilmunud vist ei ole, ju on asi veel toores. Aga arutatakse.
(19.11.2011 19:47)Georg Kirjutas: [ -> ]
(19.11.2011 19:02)zil130 Kirjutas: [ -> ]55.liin läbib enamus osast tööstusrajooni ja põhilised liinitäituvused on hommikuti kl. 7 ja 9 vahel ning õhtuti kl. 15 - 18. Peale kella 20 ei tee sealkandis enam keegi tööd...
Vaadates neid ettevõtteid, mis seal tegutsevad, siis ma päris nõus selle väitega pole. Küll aga olen nõus hommikuse täituvuse osas.
Minu viimane lause on rohkem naljaga pooleks öeldud. Kunagi 90-te aastate lõpus 55.liini tihedalt kasutatuna tean öelda, et varem sõiduplaanis liin töötaski hommikuti 6.30-st kuni kella 9-ni, siis oli seisak kuni kella 15-ni ning liin lõpetas töö 17.30 paiku. Laupäev-pühapäev ei töödanud.
Need andmed on minu mälu järgi. Hea kui keegi võiks seda täpsustada 1997-98a. sõiduplaanist.
Milliste graafikute järgi täna sõidetakse? Laupäev? Pühapäev?
Täna sääne päew ,et lasen end sõidutada bussidega.
(24.12.2011 11:03)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Milliste graafikute järgi täna sõidetakse? Laupäev? Pühapäev?
Kuna täna on riiklik püha, siis on ka sõidugraafik sellekohane!
Lumi tuli maha ja kohe tulevad kummipead liikluses eriti eredalt esile. Laikmaa peatuses "driftis" üks Audi lihtsalt peatuses seisvale 1455-le küljega tagant sisse. Auto oli täis väga juhmide nägudega meeskondanikke. Roolist välja kangutatud tüüp üritas ilmselt lahe olla.
Kurb jh ,et nii.Ma nagu EW pidanud Põhjamaaks kus osatakse sõita ka lumeoludes.Eilne päew näitas paraku wastupidist.Andeks nüüd aga aeg ajalt tunne,et lund esmakordselt nähti.
Noh eks mõne jaoks ju ongi esimene talv autoroolis.
Ei olegi oluline mitmes talv autoroolis on. Autojuhte on erinevaid. On neid kes ei julge sõita, kes ei oska sõita ja siis need kes arvavad, et nad oskavad jube hästi sõita ja "Märtinit teha". Tänane juhtum leidis aset ilmselgelt tänu sellele viimasele seltskonnale. Esimesed kaks naljalt külg ees teisele tagant sisse ei küta.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Tagasiside URL