Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Varia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Sellest terminalist räägiti juba siis kui TLK veel püsti seisis. Balti jaam pidi likvideeritama ja sellele platsile pidi koonduma nii pikka kui lühikese otsa bussi- ja raudteejaam. Kas tollal ka midagi linnaliinidest räägiti ei tule nagu ette. Eks selles plaanis mängib jälle kindlasti suurt osa asjaolu, et Balti jaam on ju jällegi väga magus arenduspiirkond mis hetkel on mingisuguse "mõttetu" raudteejaama all. Nagu ka trollipark. Samas minule on see idee alati meeldinud. Sellised asjad peakski olema koondunud võimalikult üksteise lähedale, soodustamaks nii ümber istumist kui ka üleüldist logistikat. Pealegi on ju nii Autobussijaam Odra tänaval kui ka Balti jaama maakonnaliinibusside jaam ju liikluse seisukohast vaadatuna katastrofaalselt ebaõnnestunud kohtades. Balti jaam veel kuidagi, sest läbi linna sõites saavad maakonnaliinide bussid ka linna pealt rahvast peale korjata, aga kaugliinide jaam on ju lihtsalt loodusõnnetus. Ehk näevad minu silmad kunagi seda aega kui bussijaam oma praegusel kujul likvideeritakse ja praeguse Odra-Filtri-Juhkentali ristmiku kohale saab korralik välja ehitatud ristmik mis soodustab Laagna-Filtri-Tehnika trassi kasutamist alternatiivina Järvevana teele. Praegusel kujul see süsteem lihtsalt ei tööta. Samamoodi tuleb midagi ette võtta Türnpu-Vilmsi-Laagna tee otsa peal, sest ka sinna moodustub teatud kellaaegadel päris korralik pudelikael. Loodetavasti ei ole seda piirkonda seetõttu eriti arendatud, et mingisugune plaan linnaarhitektidel on.
Mis puudutab seda Tallinna peajaama, siis Petss ehk oskab öelda miks üldse Balti jaam sellise koha peale moodustus nagu me teda täna tunneme? Ei ole nagu kuigi loogiline lahendus, et igasugune metsik kaubavedu toimub läbi linna. Loogika ütleb, et selles mängis mingisugust rolli see, et ollakse sadamatele lähedal ja sõda oli vaja pidada.
Ma ei tea, kas ma olen nüüd midagi maha maganud, aga seni on juttu olnud, et Peterburi teel Tartu mnt ja Majaka tn vahel jääb senise 3+2 sõiduraja asemel 1+1 rada, mitte ei suleta objekti täielikult. Minu arvates oleks täiesti võimalik variant teha ühistranspordirada vähemalt Tartu maantee suunas nii kaugele kui võimalik ning seal, kus rajad peaksid ühinema, oleks eesõigus ühissõidukil. 54 saaks ka Majaka või Kivimurru tänava kaudu Pallasti tänavale suunata. Kui vahepeal midagi muutunud on, siis vabandan, ei ole uudist leidnud, tahaks siis täpsemalt teada.
Kas kuskil on antud ka tähtaeg kui kaua selline olukord seal kestma jääb? On ju talv tulemas ja Eestis saabub see 9-l juhul 10-st ootamatult ja siis tuleb ka 3 päeva lumi nii umbes 12 tunniga maha. Sellise stsenaariumi juures on oodata, et selles kohas katkeb elutegevus kui selline sarnaselt mulluse Padaoru juhtumiga.
Oli vist kas 2013. või 2014. aastani lausa. TV3 uudistest vähemalt midagi taolist kuulsin.
2013-2014 pidi valmis saama terve liiklussõlm, aga terve selle aja ei saa ju ometi Peterburi tee otsa kinni hoida. Ma kujutan ette, et objekti arendus toimub niipidi, et raske koormuse all olev Ülemiste ristmik tehakse enam-vähem liiklusvalmis ja liigutakse edasi Mustamäe poole.
Wastuseks Andreasele.Kaupmehhed aastal 1870 soowisid õigemini nõudsid ,et raudteejaam oleks sadamale wõimalikult lähedal.Kaaluti ka jaama rajamist Lillekülla .Aga see Ülemistele peajaama ehitus ,tollest jutt ka juba SSSR ajal lii.
On kellelgi aimu, et kas talveperioodiks jääb Järvevana teele praegune singer-vinger kestma või millalgi too kamarrajurra pisut korda ka saab? Kui muud ei suudeta teha, siis vähemalt värskendagu ajutist teekatte märgistust - pole enam praegugi õigesti näha kust kohast need sõiduread nüüd õigupoolest kulgevad.
(02.11.2011 22:28)Oxygen Kirjutas: [ -> ]2013-2014 pidi valmis saama terve liiklussõlm, aga terve selle aja ei saa ju ometi Peterburi tee otsa kinni hoida. Ma kujutan ette, et objekti arendus toimub niipidi, et raske koormuse all olev Ülemiste ristmik tehakse enam-vähem liiklusvalmis ja liigutakse edasi Mustamäe poole.
Seitsmestes uudistes mainiti, et ristmiku ehitustööd tõesti sulgevad mainitud teelõigu, novembri keskpaigast (kui Pallasti valmis saab) oletatavasti kuni 2013. aastani.
(02.11.2011 22:28)Oxygen Kirjutas: [ -> ]2013-2014 pidi valmis saama terve liiklussõlm, aga terve selle aja ei saa ju ometi Peterburi tee otsa kinni hoida. Ma kujutan ette, et objekti arendus toimub niipidi, et raske koormuse all olev Ülemiste ristmik tehakse enam-vähem liiklusvalmis ja liigutakse edasi Mustamäe poole.

Praegusel juhul on ju just vastupidi. Alustati Mustamäe poolt ja liigutakse Ülemiste ristmiku poole. Kuigi eeldatavasti läheb tunneli rajamisega rohkem aega kui sillaga mis ületab Tartu maanteed arvestades veel sellega et samal ehitajal on mõni kilomeeter eemal tunneliga probleeme siis õigeks ajaks valmimine on väheusutav. Ühistranspordikeskuse loomine leivatehase territooriumile on muidugi hea idee. Sinna tahtis eelmine aasta keegi küll kaubanduskeskust rajada aga ehk mahuvad mõlemad.
(02.11.2011 22:10)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mis puudutab seda Tallinna peajaama, siis Petss ehk oskab öelda miks üldse Balti jaam sellise koha peale moodustus nagu me teda täna tunneme? Ei ole nagu kuigi loogiline lahendus, et igasugune metsik kaubavedu toimub läbi linna. Loogika ütleb, et selles mängis mingisugust rolli see, et ollakse sadamatele lähedal ja sõda oli vaja pidada.
Kuskilt lugesin (vist Vende "Ununenud Tallinnast"), et 1860-ndatel kaaluti tõsiselt peavaksali rajamist selle pargi kohale, mis asub Mere puiestee ja vanalinna (Kalevi ujula) vahel. Raudtee oleks siis tulnud samamoodi nagu täna Balti jaamani ja sealt veel edasi, Paksust Margareetast mööda. Miks see tegemata jäi, ei tea, Vende ka ei teadnud. Igatahes vallikraav linnamüüri ääres jäi just seal viimasena tasandamata ja korrastamata, kuni XX sajandi alguseni paiknes seal haisev mudamülgas, kuhu kogunes igasugu sodi ja rämpsu.
Kahju, et jaam sinna ehitamata jäi. Oleks kesklinnale lähemal!
http://www.tallinnapostimees.ee/621218/p...akistused/

Kevadeni jääb Peterburi teel kummaski suunas avatuks 1 sõidurada ja kevadel lähevad needki kinni.
Kas ei ole tõesti kuidagi võimalik teha 54. liini ametlikuks marsruudiks Estonia suunal Tartu mnt, Masina tn, Juhkentali tn?

Nimelt kui bussijuht saab pööratud Odra tänavalt Juhkentali tänavale alles neljanda rohelise tulega, sest kolme sekundi jooksul mis see roheline põleb on ristmik totaalselt umbes, siis tuleks midagi minu arvates ette võtta. Pärast Bussijaamast väljumist Estonia poole sama jama, mitu rohelist tuleb mööda lasta ja lõpuks punasega üle sõita, sest muidu lihtsalt jääkski sinna. Isiklikult tundub, et 54 kõige kohutavam liin Tallinnas bussijuhtidele, sest liin läbib väga paljusid Tallinna liikluse kitsaskohti, ilmselt isegi 13. ja 5. liinil mugavam sõita.
Ega see 54 just eriline kingitus just pole . See pööre sealt Tartu mnt Masinasse weidi wähhem problemaatiline kui Odrasse keeramine.Aga Masina uulits parkiwaid autosid täis ja lõõtsadel pole seal just hea.
Eks see see põhjus ongi. Kui Odras peab ootama, siis Masinas võib vahel reaalselt sõit mõneks ajaks lõppeda. Mis aga bussijaama ristmikku puudutab, siis see on vaja ümber ehitada.
See ju hiljuti tehti aga nagu elu näidanud ebaõnnestunult.Ma wahhepeal 47 sõitnud.Bussijaamast wäljasaamine päris kunsttükk.Waat et waremalt see lihtsam polnud waikselt hakkasid rekkaga (LIVIKOst) tulles end suruma ja suruma.Saigi üle wahhel kiiremini kui praegu tolle idiootse fooriga.
Kas keegi teab, mis äktsion toimus eile õhtuse tipptunni ajal Vabaduse pst-l Valdeku b/p juures? Üks uuem Säffle lõõts (vist oli 2275) oli parkinud end diagonaalis üle 3 sõiduraja, lisaks olid osalised üks (haagiseta) sadulauto ja 1-2 sõiduautot. Kesklinna poole oli üks sõidurada enam-vähem vaba, aga Pärnu poole pääses vaid mööda kõnniteed (buss mahtus nibin-nabin laternaposti ja eramaja aiapostide vahelt läbi). Kolleeg õhtul mainis sõna "filmivõtted", mida ei tahaks hästi uskuda...
Tropp autodest ulatus muidugi Silikaadini, vabandust, Järve Serverini välja.
(09.11.2011 22:05)XTA Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab, mis äktsion toimus eile õhtuse tipptunni ajal Vabaduse pst-l Valdeku b/p juures? Üks uuem Säffle lõõts (vist oli 2275) oli parkinud end diagonaalis üle 3 sõiduraja, lisaks olid osalised üks (haagiseta) sadulauto ja 1-2 sõiduautot. Kesklinna poole oli üks sõidurada enam-vähem vaba, aga Pärnu poole pääses vaid mööda kõnniteed (buss mahtus nibin-nabin laternaposti ja eramaja aiapostide vahelt läbi). Kolleeg õhtul mainis sõna "filmivõtted", mida ei tahaks hästi uskuda...
Tropp autodest ulatus muidugi Silikaadini, vabandust, Järve Serverini välja.
http://www.tallinnapostimees.ee/626916/k...stee-umbe/
(09.11.2011 22:20)Volli Kirjutas: [ -> ]
(09.11.2011 22:05)XTA Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab, [...]
http://www.tallinnapostimees.ee/626916/k...stee-umbe/
Vabandust, unustasin ajalehte vaadata...
Aga tundus, et vähemalt Pärnu poole suunduv liiklus oli "reguleerinud" end ise kõnniteele ilma politsei abita.
(09.11.2011 17:54)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Eks see see põhjus ongi. Kui Odras peab ootama, siis Masinas võib vahel reaalselt sõit mõneks ajaks lõppeda. Mis aga bussijaama ristmikku puudutab, siis see on vaja ümber ehitada.
Ehk saaks midagi paremaks kui Odra tänavat laiendada Lastekodu ja Juhkentali tänava vahelisel lõigul selle tee arvelt, mis sinna väikese müüri taha jääb. Lastekodu - Odra rismik tuleks siis ka ümber teha.

Või siis bussijaama hoone täielikult maha lammutada ja selle arvelt tee kõvasti laiemaks teha (rohkem sõiduradasid, praegu neid seal ilmselt liiga vähe.) Aga siis jääb see juba arutlusel olnud küsimus, et kuhu bussijaam teha. Ehk äkki Lubja trammipeatuse ja Laagna kanali alguse vahelisele alale?
Bussijaama maha võtmine ei tuleks kohe kindlasti kõne alla. Vähemalt mitte lihtsalt selle pärast, et teed laiendada.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Tagasiside URL