Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Varia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(01.06.2011 07:52)sasstak Kirjutas: [ -> ]http://www.dzd.ee/?id=455162 - huvitav, kas 10 bussi tulevad TAK-isse või MRP-le?!? Või
http://ytra.eu/index.php?option=com_cont...&Itemid=57

Selle jutu järgi tulevad justkui TAKile.
IVECOd TAKi ,wäheusutaw.
vahet pole kas ta on iveco v mitte taki kuluks ikka sellised ära,
Hansabussile ehk.
(01.06.2011 20:32)PETSS Kirjutas: [ -> ]Hansabussile ehk.
eks elame näeme Big Grin
Iveco ehk SOR.
(01.06.2011 21:51)Regardman Kirjutas: [ -> ]Iveco ehk SOR.
Irisbus Crossway minu teada ikka Karosa tehase toodang.
Ühte Crosswayd ma nägin Laagri alevikus seismas.
See Crossway minuteada päris pikalt seisab juba.
Kas Laagri alevikus seisab see: http://www.auto24.ee/used/834964


(09.07.2011 17:30)Siimo Kirjutas: [ -> ]Ühte Crosswayd ma nägin Laagri alevikus seismas.
(09.07.2011 17:30)Siimo Kirjutas: [ -> ]Ühte Crosswayd ma nägin Laagri alevikus seismas.

Kas Laagri alevikus seisab see: http://www.auto24.ee/used/834964
Selle sogaga tuleb see jama, et Tallinnas on ühe käe sõrmedel loendatav arv liine kus selliseid punne kasutada annab. Paraku on majanduslikult otstarbekam kasutada uut tehnikat täiel võimsusel, mistõttu ei oleks ilmselt eriline uudis kui midagi sellist satuks kohtadesse kus too eriti teretulnud ei ole. Ja sellega jõuame kohe järgmise probleemini mis on see, et kuigi on kirjutet, et ametnikuhärrad pöörasid lisaks ökotamisele ka tähelepanu garantiile, siis tegelikult ei tea ju mitte keegi seda mis juhtub päev peale selle viieaastase garantii lõppu. Kas buss sõidab veel teist 5 aastat või järgneb detailide järjestikune lagunemine. Ja ju sellel on ikka mingisugune põhjus ka miks TAK ainult Scaniat ja Volvot kasutab kuigi saaks ju sõita ka näiteks MAZ-iga.
Nood wäiksed bussid sobiks valvebussideks ja ehk ööliimidele.Minu arwamus ainult.
Võib-olla minu arvamus täiesti mööda, aga kaotada liinilt 5st bussist 2 selle pärast, et Tallinn pole suutnud TAKi väiksele 336 bussiga pargile kõikidele bussidele raadiosaatjaid panna on täielik absurd. Jutt siis eile umbes kella 19 paiku pärast Raadikusilla peatust toimunud avariist, kuhu sõitis üks buss troppi ja ülejärgmine buss ka. Kolmas tahtis ka juba sinna Laagna tänava poole pöörata kui juba ees olevad kaks bussi poleks ulatunud Raadiku tänavani välja. (miks juhid lõõtsaga välja sealt ei tagurdanud jääb ka küsimuseks, isegi lõõtsaga trollid pikemaid maid kui see 30 meetrit tagurdanud).
1) TAK-i "väike" 336 bussiga park on Eesti suurim bussipark.
2) Raadioga saab juht ainult kuskile teada anda, et midagi on kuskil lahti. See info võetakse arvesse ja kui keegi helistab parki ja küsib haukuvas kõnemaneeris miks bussi ei ole tulnud, siis saab D vastata, et kõik bussid on seal ummikus. See on korduvalt rakendust leidnud praktika. Bussijuhid on samuti oma marsruudile tinutatud ja ei saa seda oma suva järgi mugandada.
3) Enne peaks omandama veidi isiklikku praktikat kui tagurdamise küsimustes sõna võetakse.
(17.09.2011 11:16)Oxygen Kirjutas: [ -> ]3) Enne peaks omandama veidi isiklikku praktikat kui tagurdamise küsimustes sõna võetakse.
Kõige lihtsama esmamulje saamiseks piisab ka lihtsast sõiduautost ning üheteljelisest järelhaagisest
Kui Peterburi tee algus kinni pannakse, siis kuidas bussiliinid 7, 12, 13, 54 sõitma veel hakkaks? Vaevalt bussid sealt läbi lastakse, ehitus on piisavalt suuremahuline. Ummikud Majaka tänaval siis vist kerged tekkima.
(02.11.2011 19:13)Heini Kirjutas: [ -> ]Kui Peterburi tee algus kinni pannakse, siis kuidas bussiliinid 7, 12, 13, 54 sõitma veel hakkaks? Vaevalt bussid sealt läbi lastakse, ehitus on piisavalt suuremahuline. Ummikud Majaka tänaval siis vist kerged tekkima.

Enda jaoks oluline küsimus, et kuidas see tegevus seal Tartu mnt ja Peterburi tee ristmikku mõjutab? Kui seal viadukti all hapuks kisub, siis totaalne jama nii endal kui ka paljudel teistel tööle saamisega, kui tulla Mustamäelt. Kus kohast kaugliini bussid läbi suunatakse?
(02.11.2011 20:24)Incz Kirjutas: [ -> ]Enda jaoks oluline küsimus, et kuidas see tegevus seal Tartu mnt ja Peterburi tee ristmikku mõjutab? ... Kus kohast kaugliini bussid läbi suunatakse?
Üks võimalus on see, et liiklus jääb avatuks vaid ühistranspordile. Kui objekt suletakse liikluseks täielikult, siis on võimalik näiteks Veerenni või Sõjamäe-Smuuli-Laagna kaudu bussijaama jõuda. Pärnu poolt tulevaid saab näiteks MK Autobussi kombel linna kaudu bussijaama suunata.
Uus reisiterminaal tahetakse ehitada endise TLK maaalale.Ehk siis saab teaks ka 140 aasta tagune rauteeehitajate soow,Tallinna peajaam just sinna oli määratud.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Tagasiside URL