Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Varia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Aga pilti?
Toksi guuglisse, ehk leiad.
(17.06.2010 13:57)kenn12 Kirjutas: [ -> ]Täna kella 12:30 paiku sai nähtud Kadaka Selveri juures VEOLIA TRANSPORT kollast lühikest OMNILINK'i . Garaazi number oli 7432 , ja numbri märk COC 730 , või GAC 730.
Kuskil sul seal andmetes viga sees. Rootslaste andmebaasist ma ei leidnud mitte ühtegi nendele andmetele vastavat masinat.
Mina leidsin aga 7423, mis aga Volvo B10M-60 Mk. IV/Aabenraa. Otsisin Taani osakonnast.

EDIT: Taani Veolias ainult 2 Omnilinki: 2870 ja 2872. Otsin Roosti ka läbi, niipalju kui otsisin, leidsin ühe Omnicity 1071, mis müüdud kusagile edasi.
(18.06.2010 09:41)Georg Kirjutas: [ -> ]
(17.06.2010 13:57)kenn12 Kirjutas: [ -> ]Täna kella 12:30 paiku sai nähtud Kadaka Selveri juures VEOLIA TRANSPORT kollast lühikest OMNILINK'i . Garaazi number oli 7432 , ja numbri märk COC 730 , või GAC 730.
Kuskil sul seal andmetes viga sees. Rootslaste andmebaasist ma ei leidnud mitte ühtegi nendele andmetele vastavat masinat.
http://www.svenskbusshistoria.se/go/?id=11524
Õige buss on see ning uus omanik ATKO.
Nüüd ma ei saa millestki aru. Ajaloo sees kirjas, et buss oli esmaselt registreeritud 2000 aastal, esimene omanik oli aga 1999 aastal. Mingi eksimus? Vabandan teemavälise jutu pärast.
(18.06.2010 10:26)Dife Kirjutas: [ -> ]Nüüd ma ei saa millestki aru. Ajaloo sees kirjas, et buss oli esmaselt registreeritud 2000 aastal, esimene omanik oli aga 1999 aastal. Mingi eksimus? Vabandan teemavälise jutu pärast.
Esmane registreerimine oli detsembris 1999. See, mis seal väljalaskeaastana kirjas, on hoopis mudeliaasta. Reeglina on oktoobrist-novembrist tehasest väljunud toodang järgmise aasta oma.
Sain nüüd aru, tänud info eest.
Nüüd siis algab.Ühtedel bussis lämmi ,toistel külm.Es tiagi kuidas soojendust panna.
Sa pane küte põhja ja tee kõik katuseluugid õhukogjuatena lahti.
:
(03.05.2011 20:47)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Sa pane küte põhja ja tee kõik katuseluugid õhukogjuatena lahti.
Big GrinBig GrinBig Grin
Waat häda ongi tolles ,et kui küte kinni keerata siis jamaks lähheb.Radikat mõstud küll aga ikse temp suur.

Trollino

Oi, sellest võib küll pahandus majja tulla.
Vana uudis juba ju.
Kui kaasreisijad ei kurda, siis pole midagi ju. Pidevalt 2740'ga sõites võib bussijuhi juures suitsuhaisu sisse lämbuda, esimese pingirea juures pole põrmugi enam tunda.
(30.05.2011 09:06)coldrexX Kirjutas: [ -> ]http://g4.delfi.ee/images/pix/900x585/10...64b3e7.jpg
Ai ai ai! Dodgy
Eks ma Raekoja häbiposti ja pühhapäiwa hommikuti jutluse ajal näoga rahhwapoole kirikus pean istuma kaks kuud.
Noh peaasi, et asi ei lõpe samas võtmes mis sellel kodanikul kes ajaloos näoga koguduse poole istus.
Jh ,sedant küll ei soowiks ka waenlasele.Kuigi ajalooraamatutesse igaweste sisse raiutud sai see asi olema.
Alatest homseks haagised ootavad 1. semtember, et liinile sõita
http://www.dzd.ee/?id=455162 - huvitav, kas 10 bussi tulevad TAK-isse või MRP-le?!? Või
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Tagasiside URL