Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Varia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
2251 on jälle liinil...
Männikul ,lõpppetuses päris huwitaw waheaega weeta.Teeehitus silme all.
Ma ei saa aru, miks selle Männiku tee ehitamisega niikaua venitati. Sügis juba käes ja külmad koputavad uksele, see ei ole mitte hea tee vastupidavusele. Asfalteerimisele ei ole vihm ja külm kuigi head asjad.
Küsisin seda millalgi ka ühelt teadjamalt mehelt ja vastuseks oli,et enne kui ei saa mingid asjad selgeks Väike-Männiku tänavaga, samuti sellega seonduvad kommunikatsioonid jne.,enne ei hakata tegema. Väike-Männiku tänav on endine Männiku tee 123 territoorium põhimõtteliselt (ehk siis see pool mis jääb mäest alla vasakule kus on Puumarket jne). Mida nad sellega teha plaanisid ja teha kavatsevad,seda ei tea ja ei tahagi teada.

Busside ümbersõit on kirjas kuni 6. oktoobrini. Tänase seisuga pole nad ühe teepoolegagi hakkama saanud. Eeldades,et teise teepoole alla kommunikatsioone ei tule siis läheb selle tegemine ehk kiiremini.

p.s. siinkohal vastan kohe ise küsimusele,et miks nii kaua läheb: ega tulevaste kaevuluukide bussi ratta alla sättimine pole mingi lihtne töö !
Ranna tee rekonstrueerimisega pole olukord parem.
Mis RAF buss seisis Mustakivi turu juures umbes 2003 aastal?Ise mäletan seda,et oli seal,aga mitte,milline välja nägi.
(Valesse teemasse kirjutasin kogemata,moded võivad liigutada sinna Variasse,mis Muu ühistranspordiga seonduva alla)
Kui see oli valge 2203 kummaliste kollaste kolmnurkadega külgedel ja kinni keevitatud tagaklaasiga, siis ei olnud sellel ühistranspordiga midagi pistmist.
(20.09.2012 23:22)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kui see oli valge 2203 kummaliste kollaste kolmnurkadega külgedel ja kinni keevitatud tagaklaasiga, siis ei olnud sellel ühistranspordiga midagi pistmist.
See või?
See jah.
On vaja teada bussinumber ja vallandada tema kura*iks maha!!!
(20.09.2012 21:39)moosic Kirjutas: [ -> ]Küsisin seda millalgi ka ühelt teadjamalt mehelt ja vastuseks oli,et enne kui ei saa mingid asjad selgeks Väike-Männiku tänavaga, samuti sellega seonduvad kommunikatsioonid jne.,enne ei hakata tegema. Väike-Männiku tänav on endine Männiku tee 123 territoorium põhimõtteliselt (ehk siis see pool mis jääb mäest alla vasakule kus on Puumarket jne). Mida nad sellega teha plaanisid ja teha kavatsevad,seda ei tea ja ei tahagi teada.

Busside ümbersõit on kirjas kuni 6. oktoobrini. Tänase seisuga pole nad ühe teepoolegagi hakkama saanud. Eeldades,et teise teepoole alla kommunikatsioone ei tule siis läheb selle tegemine ehk kiiremini.

p.s. siinkohal vastan kohe ise küsimusele,et miks nii kaua läheb: ega tulevaste kaevuluukide bussi ratta alla sättimine pole mingi lihtne töö !
See ju wälja hõigatud,et sel aastal teetööd lõpetamatta jääwad.
(22.09.2012 10:54)sasstak Kirjutas: [ -> ]http://www.depo.ee/reallife/novye-polosy...busov.html
Küll mõnel on sõiduoskused ja liikluseeskirjade tundmine kummaline.Tekitada niiviisi ohtlik liiklus olukord.Sad Siin on tegemist kas tahtliku olukorraga või üritatud vältida tagant otsasõitu ja sõidetud seepärast muru osale ja sealtkaudu siis ristmik ületatud.Dodgy
Mitteametlik bussirada.
(22.09.2012 13:27)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]On vaja teada bussinumber ja vallandada tema kura*iks maha!!!
Kui samasuguse tembuga saab hakkama mõni rullnokk siis on see lubatud.Cool
nüüd aga MAHA......Dodgy
No aga?Mida peab siis bussijuht tegema kui mingi ahto ette keerab?Selge ,et pidurdab.Reisijad muidugi kukkuwad ja mu jama tuleb.Kas siis otsa pean sõitma tollele ettekeeranud pelmeenile?Süüdi jääb ju mõlembi wariandi korral bussijuht.
(22.09.2012 14:41)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(22.09.2012 10:54)sasstak Kirjutas: [ -> ]http://www.depo.ee/reallife/novye-polosy...busov.html
Küll mõnel on sõiduoskused ja liikluseeskirjade tundmine kummaline.Tekitada niiviisi ohtlik liiklus olukord.Sad Siin on tegemist kas tahtliku olukorraga või üritatud vältida tagant otsasõitu ja sõidetud seepärast muru osale ja sealtkaudu siis ristmik ületatud.Dodgy
Äkki selgitad milles täpsemalt seisnes siin oht? Kõik seisid punase taga, sealhulgas buss. Kõik olid teadlikud bussi olemasolus ja iga mõtlev inimene ka selles mis siis edasi saab kui fooris süttib lubav tuli. Ei õigusta bussidega teepeenral müttamist, aga iseenesest oleks igati loogiline küll kui selles kohas oleks popp bussirida.
(23.09.2012 16:37)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(22.09.2012 14:41)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(22.09.2012 10:54)sasstak Kirjutas: [ -> ]http://www.depo.ee/reallife/novye-polosy...busov.html
Küll mõnel on sõiduoskused ja liikluseeskirjade tundmine kummaline.Tekitada niiviisi ohtlik liiklus olukord.Sad Siin on tegemist kas tahtliku olukorraga või üritatud vältida tagant otsasõitu ja sõidetud seepärast muru osale ja sealtkaudu siis ristmik ületatud.Dodgy
Äkki selgitad milles täpsemalt seisnes siin oht? Kõik seisid punase taga, sealhulgas buss. Kõik olid teadlikud bussi olemasolus ja iga mõtlev inimene ka selles mis siis edasi saab kui fooris süttib lubav tuli. Ei õigusta bussidega teepeenral müttamist, aga iseenesest oleks igati loogiline küll kui selles kohas oleks popp bussirida.
Sellist juttu võid ajada tädi Maalile, kes LE-st midagi pole kuulnud! Foori taga ootavad esimeses (legaalses) sõidureas olijad rohelist tuld parempöörde sooritamiseks. Ja neil pole mingit kohustust teepeenralt otsesüstijat ette lasta. Järelikult on antud situatsiooni konfliktikOHT 100%-lt sisse kirjutatud! Aga jah....siin foorumis on ennegi valitsevaks jäänud suhtumine, et bussijuht (eriti TAK-i oma) tohib kõike ja need mehed ei eksi kunagi. Või peaaegu et mitte kunagi.....
Sekundeerin Vollile,siin pole midagi vaielta,Vollil täiesti õigus,seda ma silmas pidasingi ohtliku olukorra all.Antud situatsioonis oleks politsei teinud bussijuhile trahvi.Kui buss juba murul oli,oleks tulnud pidurdada ja seejärel esireas olijad mõõda lasta ja siis pidanud koha tagasi võtma esireas ja alles siis korrektselt ristmiku ületama.Näha on,et bussijuht pole üritanud pidurdadagi olles muru osale sattunud,vaid hooga edasi läinud, seejärel pidurdanud enne ristmiku ja siis räigelt vales kohas ristmiku ületanud.
Seda kõike isegi siis kui bussile jõhkralt ette keerati ja targem oli murule sõita kokkupõrke vältimiseks.
Kokkuvõtteks:kui oleks ristmikul avarii toimunud siis oleks bussijuht 100%süüdi.
(23.09.2012 17:51)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Sekundeerin Vollile,siin pole midagi vaielta,Vollil täiesti õigus,seda ma silmas pidasingi ohtliku olukorra all.Antud situatsioonis oleks politsei teinud bussijuhile trahvi.Kui buss juba murul oli,oleks tulnud pidurdada ja seejärel esireas olijad mõõda lasta ja siis pidanud koha tagasi võtma esireas ja alles siis korrektselt ristmiku ületama.Näha on,et bussijuht pole üritanud pidurdadagi olles muru osale sattunud,vaid hooga edasi läinud, seejärel pidurdanud enne ristmiku ja siis räigelt vales kohas ristmiku ületanud.
Seda kõike isegi siis kui bussile jõhkralt ette keerati ja targem oli murule sõita kokkupõrke vältimiseks.
Kokkuvõtteks:kui oleks ristmikul avarii toimunud siis oleks bussijuht 100%süüdi.
Minu arust on elementaarne see, et situatsioone, mida oma silmaga ei ole näinud, tuleks jätta kommenteerimata. Antud videole tasuks mitte viidata, kuna see ei näita tervet olukorda, vaid osa sellest. Pealegi kehtib siin riigis süütuse presumptsioon, seega pole bussijuhi süüdistamine ei selle foorumi liikmete, tädi maali või kellegi muu vastavate õigusteta isiku pädevuses.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Tagasiside URL