Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ju ta kellelgi jalus on. Tahavad ju juba ammu seda platsi tegelikult täis ehitada.
Kas kellegil on täpsemaid detaile/plaane, kuidas see idee algselt välja nägi?
Waewalt ,et seal ehitama hakatakse.KUid´gi krt toda teab.Kärberi DP ka hetkel suur remont käimas.Eks näis ,mis edesi.
Aru ma ei saa,miks bussid peawad seal kawandatawas lõpppeatuses maa all seisma siis korraks maa peale tulema ja uuesti maa alla minema.Tehtagu siis kohe maa alune otsetee terminaali.See praegune wariant on nagu ta on.Toinekord nagu toimib siis jälle ei toimi.Eilne päew küll he ei olnud.Talinna Vesi päew otsa müttas seal Laikmaas.Ma aru es saa ,miks öösi säänseid asju es teta?Ja kuhu pannakse bussid seisma tol juhul kui seal Hobujaamas tõesti ehituseks lähheb?
Sääne tunnel mis läheks Laikmaa tänava alt terminali oleks üsna ideaalne lahendus vist probleemile. Aga paraku peame vaatama tõele näkku ja vaatama asju mida seni ehitatud on. Bussiterminal on ju sisuliselt läbikukkumine ja kõik teavad seda. Arvestatud ei ole liiklustiheduse ja selle kasvuga ja kohati isegi mitte busside gabariitidega. Ja Terminalist peavad bussid lihtsalt korraks ühest otsast sisse ja teisest välja sõitma. Hobujaama on vaja aga ehitada sisuliselt parkimismaja. Kõik me ju teame mis toimub Hobujaamas sel ajal kui pikad päevad seisavad ja vahetused peavad lõunat. Lisaks veel osad puupead kes jätavad bussi keset platsi seisma ja lähevad ise kaarte taguma. Ilmselgelt need inimesed kes sinna maja tahavad ehitada ei ole bussidest mitte karvavõrdki huvitatud ja ehitavad sinna alla selle parkla ainult selle pärast, et nad peavad. Seejuures ei mõtle selle projekteerimisel mitte keegi selle peale kas üldse ja kui, siis kuidas seal all 2,5x12/18 kastiga liigelda saab.
(24.02.2011 16:23)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Sääne tunnel mis läheks Laikmaa tänava alt terminali oleks üsna ideaalne lahendus vist probleemile. Aga paraku peame vaatama tõele näkku ja vaatama asju mida seni ehitatud on. Bussiterminal on ju sisuliselt läbikukkumine ja kõik teavad seda. Arvestatud ei ole liiklustiheduse ja selle kasvuga ja kohati isegi mitte busside gabariitidega. Ja Terminalist peavad bussid lihtsalt korraks ühest otsast sisse ja teisest välja sõitma. Hobujaama on vaja aga ehitada sisuliselt parkimismaja. Kõik me ju teame mis toimub Hobujaamas sel ajal kui pikad päevad seisavad ja vahetused peavad lõunat. Lisaks veel osad puupead kes jätavad bussi keset platsi seisma ja lähevad ise kaarte taguma. Ilmselgelt need inimesed kes sinna maja tahavad ehitada ei ole bussidest mitte karvavõrdki huvitatud ja ehitavad sinna alla selle parkla ainult selle pärast, et nad peavad. Seejuures ei mõtle selle projekteerimisel mitte keegi selle peale kas üldse ja kui, siis kuidas seal all 2,5x12/18 kastiga liigelda saab.
Kõik toimiks ehk suurepäraselt kui Hobujaama ja Terminaali wahhel poleks toda Laikmaa jalakäijate foori.Tolle töötsukel ma es tia kust wõetud.Ja ehk annaks ka see pisiasi asjale juurdre kui Terminali panna istuma TAKi liikluskorraldajad.
Homme Tabasalu koolibuss on 2204
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ko...d=41215107

Kahel bussijuhil ja ühel tehnilise abi juhil täitus 40 tööaastat.
http://www.tallinn.ee/est/6.-martsil-voi...riik_id=35

Pühapäeval on Tallinnas ühistranspordiga sõit tasuta kuna siis on Tallinna Ühistranspordi väärtustamise päev! Tallinna Munitsipaalpolitsei Ameti kontrolörid 6. märtsil ühissõidukites sõidudokumentide esitamist ei nõua, kuid vajadusel jagavad selgitusi ühistranspordi eelistest ja sõidu eest tasumise erinevatest võimalustest.

Ma küll eeldasin et valimiste päeval on ühistransport tasuta nagu see varasematel aastatel on olnud aga rääkida sellest kui ühistranspordi väärtustamise päevast on ikka arulage.
Igapäiwase bussikasutajana wõin öelda ,et suur osa seltskonnast sõidab niikuinii igapäiwaselt tasuta.
(04.03.2011 22:37)PETSS Kirjutas: [ -> ]Igapäiwase bussikasutajana wõin öelda ,et suur osa seltskonnast sõidab niikuinii igapäiwaselt tasuta.
Öelda "suur osa" on küll selge liialdus, võib olla mõnel üksikul liinil võib see nii olla, aga et igakord pooled reisjatest kaasa viiakse... on küll natuke mööda.
Kaasa ei viida. Aga see paanika mis bussis lahti läheb hetkel kui inspektor oma saua langetab on küll võimas.
(05.03.2011 20:17)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kaasa ei viida. Aga see paanika mis bussis lahti läheb hetkel kui inspektor oma saua langetab on küll võimas.
Igapäevase bussikasutajana pole sellist asja enam eriti tähele pannud, mõni üksik jookseb aga suurem osa seda siiski ju ei tee. Tundub et paljuski sõltub liinist ja mentaliteedist.
(06.03.2011 08:28)Martti Kirjutas: [ -> ]
(05.03.2011 20:17)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kaasa ei viida. Aga see paanika mis bussis lahti läheb hetkel kui inspektor oma saua langetab on küll võimas.
Igapäevase bussikasutajana pole sellist asja enam eriti tähele pannud, mõni üksik jookseb aga suurem osa seda siiski ju ei tee. Tundub et paljuski sõltub liinist ja mentaliteedist.
Praegu ju eelkõige istuvad bussis ja noomitavad. Kui tšurban keeldub pileti ostmisest, läheb selline hädakisa lahti. Bussid neil vist käest võetud, eks neil vaesed ajad ka, suurpuhastused jne.

OT.
48 peal see mäng pidewalt.Ka siis kui Edgari Wolkssturm kaasas.Mängitakse ullikest:ma es tiadnud ,et ekspress om.
Täna õhtul kell 19 võis terminali tabloolt lugeda kummalist infot. Nimelt oli varasemast ajast jäänud info osade väljumiste taha teade et buss hilineb. Hilinenud oli siis 34a kell 16.27 ja 17.53; 1a kell 18.01 ja 8 kell 18.08. Sõiduplaani vaadates võib oletada et 34a väljumised olid ühe järjekorra väljumised. Kui need väljumised ka hilinesid või üldse ära jäid oleks nad pidanud ju ammu tabloollt kadunud olema eriti kui ühest välumisest juba 2,5 tundi möödunud. Või siis oli tabloodel miski viga et neid poldud sealt veel ära kustutatud.
16.27 väljuma pidanud 34A jäi üldse väljumata.
Tagasiside URL