Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1. jaanuarist kuni 14. jaanuarini kehtiva euro ja krooni topeltkäibe perioodil on sõitja kohustatud ühissõiduki juhtide poolt müüdavate piletite ostmisel tasuma kogu summa ühes vääringus (kas eurodes või kroonides). Bussijuht annab raha tagasi samas vääringus, millega sõitja temale maksab.

Palume bussijuhi käest eurodes piletit ostma minnes tasuda selle eest võimalikult täpse rahaga ja soovitavalt müntides.

¤ Enne 1. jaanuari 2011 ostetud sõidu- ja ühiskaardid kehtivad aktiveeritud perioodi või neile
märgitud tähtaja lõpuni.
¤ Ainult eesti krooni vääringus talongid ja paberkandjal tunnipiletid kehtivad kuni 31.12.2011.
¤ Ostetud pileteid tagasi ei osteta, ümber ei vahetata ning sõitmata osa eest sõidupileti
kehtivusaega ei pikendata ja raha ei tagastata.
¤ Enne 1. veebruari 2010 ostetud talongid ja tunnipiletid ei kehti alates 1. jaanuarist 2011.

Täpsem info sõidupiletite hindade, piletite liikide, sõidu eest tasumise korra ja piletimüügi kohtade kohta asub peatükis Bussiliiklus. Nõuandeid ja vastuseid paljudele küsimustele, mida peaks bussisõitja teadma Tallinna ühistranspordi kasutamisel, leiate ka korduma kippuvate küsimuste alt.
Kas Uusaastaööl sõidavad osad liinid pikendatud tööajaga nagu varasematel aastatel võib peab see aasta sõitma taksoga ja käima jala?
(17.12.2010 17:01)raulito Kirjutas: [ -> ]Kas Uusaastaööl sõidavad osad liinid pikendatud tööajaga nagu varasematel aastatel võib peab see aasta sõitma taksoga ja käima jala?
Jala käies on positiivne see, et koju jõudes(sõltuvalt vahemaast) on võimalik juba olla kaine!
(17.12.2010 17:01)raulito Kirjutas: [ -> ]Kas Uusaastaööl sõidavad osad liinid pikendatud tööajaga nagu varasematel aastatel võib peab see aasta sõitma taksoga ja käima jala?
Uusaastaööl peaks olema sõidus nii troll, tramm kui ka buss umbes samas mahus ja samadel liinidel, kui aasta tagasigi Smile
(17.12.2010 16:43)sasstak Kirjutas: [ -> ]Palume bussijuhi käest eurodes piletit ostma minnes tasuda selle eest võimalikult täpse rahaga ja soovitavalt müntides.
Tuleb uued kleepsud tellida. "Palume leida täpne raha ja kupüüri mitte pakkuda."
(17.12.2010 18:34)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(17.12.2010 16:43)sasstak Kirjutas: [ -> ]Palume bussijuhi käest eurodes piletit ostma minnes tasuda selle eest võimalikult täpse rahaga ja soovitavalt müntides.
Tuleb uued kleepsud tellida. "Palume leida täpne raha ja kupüüri mitte pakkuda."

Mis saab Viru Bussiterminali piletiautomaatidest? Üks on ära viidud kas viiakse ka teine minema või täiustatakse seda aparaati et saaks ka münte sisse toppida?
23-24.12.2010 liinidele 23, 34A ning 57 tulevad lõõtsad!!!
seoses ummikutega linnas, s6idavad bussid vaba graafiku alusel
2376 on vanaaasta õhtul 1A.
(23.12.2010 16:46)kenn12 Kirjutas: [ -> ]seoses ummikutega linnas, s6idavad bussid vaba graafiku alusel
2376 on vanaaasta õhtul 1A.

Klassika. See siis postituse esimese poole kohta.
(23.12.2010 17:01)raulito Kirjutas: [ -> ]
(23.12.2010 16:46)kenn12 Kirjutas: [ -> ]seoses ummikutega linnas, s6idavad bussid vaba graafiku alusel
2376 on vanaaasta õhtul 1A.

Klassika. See siis postituse esimese poole kohta.

Eelmisel aastal 2376 oli 1A. liinil ka
mis bussid ülejäänud liinidel on vanaaasta õhtul?
(23.12.2010 16:46)kenn12 Kirjutas: [ -> ]seoses ummikutega linnas, s6idavad bussid vaba graafiku alusel
2376 on vanaaasta õhtul 1A.
Staud ,tänu olematule liikluskultuurile ja puhastamatta tänawatele.Ja niipalju weel.Graafikutes kirjas ,et 2704 awariiline
Tegelt asi lihtsam.Lihtalt juhikabiini küljeaken läks katki.
Bussil 2368 peaks ju igasugused elektroonikavidinad ja GPS olemas aga täna eksis bussijuht Viimsis ära. Kell oli 14.06 kui buss väljus Viimsi Haigla peatusest. Selle asemel et linna poole sõitma hakata hakkas tema mööda Kaluri teed Rohuneeme tee poole sõitma V1/V1K marsruuti pidi. Rahvas siis bussijuhilt aru pärima et kas sõidab ikka linna. Bussijuht vastab et ikka linna. Edasi öeldakse et et valet teed sõidad ju. Mis peale bussijuht küsib et kuidas siis linna sõitma peab. Mis peale bussijuht keerab otsa ringi ja sõidab mööda Kaluri teed tagasi Grossi poe eest läbi peatub korra veel peatuses ja siis õiget teed pidi linna poole tagasi.
Selgunud on endise 1171 õige ajalugu.
See polnud mitte Statens Järnvägars Biltrafik 2100 vaid 2106.
http://www.svenskbusshistoria.se/go?id=23928
kesklinnas on liiklusõnnetuse, ja raskete olude tõttu bussi graafikud pea peale pööratud. Ja hilinemised +20minutit-50minutit.
Ummikud algasid juba peale kolme kui 2368 oli peale Poska peatust suunaga Pirita poole autole tagant otsa sõitnud ja unnik pea Tallinna ülikoolni välja. Sattusin ise kolmveerand viie aeg kesklinnast Viimsisse sõitma. Trammid sel ajal juba Kadriorgu liikusid aga kõige mõistlikum oleks liikuda olnuid jala. Viru Keskuse terminalist kulus Pronksi-Jõe ristmiku ületamiseks 20 minutit. Narva maantee-Reimani risti ületamime võttis aega 5 fooritsüklit mille jooksul ei liikunud buss mitte millimeetrtki. Terminalis oodates oli kohe imelik vaadata et terminalis oli korraga kolm 40 liini bussi aga see liin liigub seal ka kõige tihedamini.
Üldiselt tuleks Edgarile anda lumelabidas kätte ja koristada lumi Narva maantee algusest Russalkani samuti tuleks lumi ära vedada Laikmaa tänaval Narva Maantee ja Estonia puiestee vaheliselt lõigult kuhu on j'rgi jäänud vaid 1 sõidurada.
jah, see lõik A.Laikmaa tänaval tuleks ära puhastada. Tavaliselt, kui Estonia Pst -A.Laikmaa ristis läheb foor roheliseks, siis Narva Mnt ja A.Laikmaa ristis läheb foor punaseks. Kui mitu bussi tuleb, siis tekib ummik Estonia Pst ja A.Laikmaa nurgal, ja ongi ummik keset risti.
Nendel autojuhtidel kes ristmikke kinni sõidavad tuleks kohapeal load ära võtta.
Asi lumerohkuses ja juhtides ,kes ristmikke kinni sõidawad.Ei tea mida mõeldakse kui nagu oinas lihtsalt ristmiikule wälja sõidetakse nähes ,et see umbes.Täna sai tolle tõyttu ka istutud terminaalis 98 minutit kuna wäljasõit lihtsalt wõimatu.
Tagasiside URL