Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sirje Roht saadab kutse hübriidbussiga tutvumisele!
* * * * * *
Kuna ytra foorumis on palju häid busside sõpru ja huvilisi, võiksid ytra rahvale edastada järgmise sõnumi (keda huvitab).

Kolmapäeval, 13. oktoobril kell 13.00 esitleb bussitootja Volvo Tallinna Autobussikoondise territooriumil (Kadaka tee 62a) oma hübriidbussi. Volvo esitlusele ja bussiga tutvumisele järgneb demonstratsioonsõit linnas. Kogu üritus koos sõiduga kestab ca üks tund.

Kui keegi on huvitatud, olete teretulnud. Kui väravas peaks tekkima probleem territooriumile saamisega, helistage minu telefonil 514 5730 ja tulen vastu.
Paar huwilist saaks ehk minuga ka kaasa.

Trollino

Oleks huvitatud kuid isiklike põhjuste pärast jääb tulemata.Kui keegi läheb võiks pilte ka panna.
(11.10.2010 18:28)6631 Kirjutas: [ -> ]Sirje Roht saadab kutse hübriidbussiga tutvumisele!
* * * * * *
Kuna ytra foorumis on palju häid busside sõpru ja huvilisi, võiksid ytra rahvale edastada järgmise sõnumi (keda huvitab).

Kolmapäeval, 13. oktoobril kell 13.00 esitleb bussitootja Volvo Tallinna Autobussikoondise territooriumil (Kadaka tee 62a) oma hübriidbussi. Volvo esitlusele ja bussiga tutvumisele järgneb demonstratsioonsõit linnas. Kogu üritus koos sõiduga kestab ca üks tund.

Kui keegi on huvitatud, olete teretulnud. Kui väravas peaks tekkima probleem territooriumile saamisega, helistage minu telefonil 514 5730 ja tulen vastu.
Hea ajastus, endal on samal päeval koolitus ning kui aega peaks üle jääma, siis astun kindlasti läbi!
Tegemist peaks olema volvo 7700 hybrid'iga ?
Wenekeelses DELFI s hea lugu Wiru Bussiterminaalist.
2249 ütles täna ülesse. Kella 8 ajal seisis Vabaduse puiesteel avariituledega. Mis selle asemele tuli? 1458?
(12.10.2010 15:36)Neons Kirjutas: [ -> ]Tegemist peaks olema volvo 7700 hybrid'iga ?

Kuna kohalkäinud pole bussiesitlusest midagi rääkinud ega näidanud, siis et sellest mingigi tagasiside siin piltide näol olemas oleks, aitab EPL galerii:
http://www.epl.ee/artikkel/585271
Mis seal ikka niiväga rääkida. Süsteem on ju iseenesest tore, aga mina tahaks siiski esmalt teada hinda. Siis tahaks, et keegi kuskil sellisele korraliku kasutustesti teeks. Paneb kuskil linnas liinile, sõidab seal üks korralik läbisõit ja vaatab siis kuidas asi on. Kes on kursis AutoBild'i testidega, need kujutavad ette mida ma mõtlen. Muidugi fakt, et buss foori taga või peatuses piltlikult öeldes välja sureb, vajab igapäevaselt tavalise bussiga tööd nühkival bussijuhil harjumist. Suvalist Vasjat selle bussi rooli taha ikka ei torka. Iseenesest on ju tore, et asi mingis suunas areneb. Mina muidugi loodan, et see elektrimootor saab endale vajaliku elujõu tulevikus ikka vähe mahukamast kondekast või akust. Sellisest mis lubab tal ikka vähemalt kilomeetri ilma diislita läbida. Kuskil ummikus või Tallinna puhul näiteks Terminalis on ju igati tervitatav, et buss ei mürise, vibreeri ega tekita mingisuguseid heitgaase, mida kuskilt eraldi välja ventileerima peaks. Kokkuvõtteks minu heakskiit. Kohalt akuga minema, 20km/h viskab diisli järgi, laeb oma aku või kondeka täis ja järgmine start jälle elektriga. Teoreetiliselt võiks see olla üsna säästlik lahendus, sest nagu teada on elektrimootoril vajalik pöördemoment kohe võtta ja sisepõlemismootor ammutab paagist kõige enam kütust just paigaltvõtul ja kiirendustel. Kui nüüd suurem jagu kiirendustest toimuvad elektrimootoriga ja sõites, kui toimub laadimine, sõidab buss diisli jõul üsna ühtlaste pööretega, siis peaks iga vähegi mõtlemisvõimeline aru saama, et lahendus on arendamist väärt.
Muidu mulle meeldib kommenteerida ka busside sise- ja välisdisaini, aga seekord jätan ma selle tegemata. Tegemist on prototüübiga ja nuriseda võib nii mõnegi asja üle. Eriti just seest, sest õuest on ju täitsa ilus buss. Aga ma ei ütle mitte midagi, sest enne tootmist muudetakse seal kindlasti veel nii mõndagi.
(12.10.2010 15:36)Neons Kirjutas: [ -> ]Tegemist peaks olema volvo 7700 hybrid'iga ?
Veel hübriidbussist: http://www.logistikauudised.ee/default.a...3a22127a55
Tekkis täna küsimus, et kuidas need peatuste-ütlemise-süsteemid teavad millal peatusenime öelda?
Selle pärast nad neid GPS-iks nimetavad, et nad oma teadmised satelliidilt saavad.
1061 on ilma reklaamita
(22.10.2010 22:13)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Selle pärast nad neid GPS-iks nimetavad, et nad oma teadmised satelliidilt saavad.
Minu mäletamist mööda oli kunagi jutt, et ring on ära mõõdetud ja läbisõidu järgi, aga see tundus ka küllaltki utoopiline. Samas seletas see, miks buss võis Narva maanteelt Lasnamäe asemel Pirita poole pöörata ja Lauluväljaku pool saabus ikka Oru peatus.
TAK wist muretsenud omale uue sadul weoki? Igatahhes remondikanalil seisab FL7(?).Pikemat aega juba.
Miks on viimasel ajal tihti sattunud 3.VKO bussid 17A, 18, 36 ja 40.liinile? Ühe bussi juht juhtis varem 1.VKO bussi. Kas bussid on ühest VKO-st teise üle toodud või on tegemist ajutise nähtusega?
Kõik 3.VKO B12 Säffled on ajutiselt (ei tea kui kauaks) 1.VKO omanduses.
Ei ole midagi veel kindlamat, kui ajutine...
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/ar...d=34342503
TAKil uus juhatuse esimees. Kunagi oli härra Järve Bussipargi(või oli too aeg veel tegu Järve ATPga) eesotsas,
Homme 34A. liinil ainult lõõtsad!!! 1483 ning 1069 ka... Aga 2366 ja 2367 8. liinil
Tagasiside URL