Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(16.01.2010 21:51)Martti Kirjutas: [ -> ]Kui suur täiskiirus saavutati?
Mis põhjusel 2256 üldse maha kanti, kas "keskmise vanuse" tõttu nagu enamus busse?
Kiiruse kohta küsi hr. Kiisalt, kes 2256 peal tööd tegi.
Mahakandmise juures kindlasti oli vanusel oma osa. On ju teised bussikoolid (loe: autokoolid, kes pakuvad D-kat. õpet) järjest uuendanud oma masinaparki. Seetõttu ei tahtnud ka TAK ajast maha jääda, mida saab järeldada 2967 soetamisest.
PS. Kas 2927 jääb nüüd platsibussiks?
(17.01.2010 02:12)XTA Kirjutas: [ -> ]PS. Kas 2927 jääb nüüd platsibussiks?
Sellised jutud käivad jah.
2274 andis hommikul Rummu peatuses otsad. Õigemini oli see üldse ime et ta nii kaugele välja venitas. Esmalt ei lambist seisma Mähe tee ja Randvere tee peatuste vahel. Siis sai kuidagi liikuma. Pirita peatuses suri välja. Bussijuht sai ta veel kuidagi liikuma aga Rummu peatuses suri mootor taas välja ja enam käivitamine ei õnnestunudki.
Poole tunni ringis tagasi sõitis mööda Endlat linna poole.
2275 juba teist päeva järjest blokeeris pealejäänud pidurite tõttu Hobujaama platsi.
Mis on saanud nendest uutest sinistest Scaniatest?

Mõnda uut pilti?
(19.01.2010 19:16)tiibur Kirjutas: [ -> ]Mis on saanud nendest uutest sinistest Scaniatest?

Mõnda uut pilti/infot?

Ümbervärvitatud juba!!! Varsti tulevad liinile... Praegu T-2 veel
(19.01.2010 15:48)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]2275 juba teist päeva järjest blokeeris pealejäänud pidurite tõttu Hobujaama platsi.
Ilmselt pole ma ainuke, kes on tähele pannud, et B12MA-de pidurisüsteem ei ole sugugi mitte ideaalne. Seesama 2275, 2277, 2278 on need, mis esimese hooga meelde tulevad, aga paljudel B12MA-l on see jama, et kohalt minnes tuleb õhk üles selge viivitusega. Samuti eranditult kõigil, millel see viivitus esineb, tuleb õhk vasakule selgelt varem kui paremale poole (kuni sekund erinevust) ning kinni hoiab justkui parem keskmine ratas. Siin on minust targemaid, kes on kursis busside tehnilise poolega, äkki seletatakse mulle ka Smile

Saaks aru, kui on üks või kaks bussi sellise anomaaliaga (näiteks suruõhuvoolik ühel pool väiksema läbimõõduga vms), aga et suuremal osal (kui mitte kõigil) on nii, siis on tegu ikka vist projekteerimisveaga. Liiati, et mitte ühelgi teisel bussil ei ole ma sellist nähtust täheldanud.

Ja lõpuks, mitte et see mind hullult häiriks või miskit, aga lihtsalt mõnikord on turbiinist natuke kahju, sest see saab mõne juhi käe all päris kõvasti vatti, seni kuni õhud susisetud saavad... Ja nii silmaringi laiendamise mõttes ka Smile
(19.01.2010 15:21)Põhja-Eesti Päästekeskus Kirjutas: [ -> ]Evakueeritute tarvis organiseeris Tallinna Autobussikoondis bussi, seoses öise pommiplahvatusega.
Kas keegi teab mis buss sündmuskohal käis?
(20.01.2010 10:11)Siim Kirjutas: [ -> ]
(19.01.2010 15:21)Põhja-Eesti Päästekeskus Kirjutas: [ -> ]Evakueeritute tarvis organiseeris Tallinna Autobussikoondis bussi, seoses öise pommiplahvatusega.
Kas keegi teab mis buss sündmuskohal käis?

Võib olla Kopli öövalve
(20.01.2010 12:14)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(20.01.2010 10:11)Siim Kirjutas: [ -> ]
(19.01.2010 15:21)Põhja-Eesti Päästekeskus Kirjutas: [ -> ]Evakueeritute tarvis organiseeris Tallinna Autobussikoondis bussi, seoses öise pommiplahvatusega.
Kas keegi teab mis buss sündmuskohal käis?

Võib olla Kopli öövalve
Kopli öölvalvet olen näinud sõitmas bussi 1180.
1191 närtsis hommikul ära.
EDIT : See oli 1181
(20.01.2010 13:25)Heini Kirjutas: [ -> ]
(20.01.2010 12:14)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(20.01.2010 10:11)Siim Kirjutas: [ -> ]
(19.01.2010 15:21)Põhja-Eesti Päästekeskus Kirjutas: [ -> ]Evakueeritute tarvis organiseeris Tallinna Autobussikoondis bussi, seoses öise pommiplahvatusega.
Kas keegi teab mis buss sündmuskohal käis?

Võib olla Kopli öövalve
Kopli öölvalvet olen näinud sõitmas bussi 1180.

Juba ammu aega peale 1163
(20.01.2010 10:11)Siim Kirjutas: [ -> ]
(19.01.2010 15:21)Põhja-Eesti Päästekeskus Kirjutas: [ -> ]Evakueeritute tarvis organiseeris Tallinna Autobussikoondis bussi, seoses öise pommiplahvatusega.
Kas keegi teab mis buss sündmuskohal käis?
2745
(13.01.2010 12:47)Oxygen Kirjutas: [ -> ]3405 tagumine vasak õõtsmik teeb väga valusat häält. Ei tea selle ehitust täpselt, aga ju seal mingisugused puksid peaks ikka välja vahetama enne kui remont päris kalliks läheb.
3839 sama hädaga nüüd.
(20.01.2010 18:39)Volli Kirjutas: [ -> ]
(20.01.2010 10:11)Siim Kirjutas: [ -> ]
(19.01.2010 15:21)Põhja-Eesti Päästekeskus Kirjutas: [ -> ]Evakueeritute tarvis organiseeris Tallinna Autobussikoondis bussi, seoses öise pommiplahvatusega.
Kas keegi teab mis buss sündmuskohal käis?
2745

Huvitav, kes siis oli rooli taga öösel aga
(16.01.2010 17:27)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(16.01.2010 17:10)Martti Kirjutas: [ -> ]Kas 2767 on remonti võetud, või läks ka ida poole?

Remonti võetud

Jälle liinil...
Kui 2349 on endine GS Buss 31, siis 2309 on kumb, 32 või 33?
(21.01.2010 17:28)Hunduonu Kirjutas: [ -> ]Kui 2349 on endine GS Buss 31, siis 2309 on kumb, 32 või 33?

2309 endine GS Buss 32 ja 2399 on endine GS Buss 33
(21.01.2010 18:24)Mark Kirjutas: [ -> ]
(21.01.2010 17:28)Hunduonu Kirjutas: [ -> ]Kui 2349 on endine GS Buss 31, siis 2309 on kumb, 32 või 33?

2309 endine GS Buss 32 ja 2399 on endine GS Buss 33

Tehasenumbrid:
2309-1837727
2399-1837875
Tagasiside URL