Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(31.12.2013 15:24)Ott Kirjutas: [ -> ]
(30.12.2013 15:52)sasstak Kirjutas: [ -> ]1А - 2338
8 - 1450
18 - 1061 1070 1487
40 - 1491 3526
60 - 3401 3646+305
67 - 3544 3772+313

Kas nendel liinidel, millel rohkem kui üks buss on sõidavad siis mitu bussi samal ajal, et kõik soovijad peale mahuksid?
Antud video on küll trollist aastavahetuse ööl aga kuna öötranspordist siin juttu siis las olla siin.
http://tv.delfi.ee/video/FJta6SVr/
Vaene 410,ega see tegelikult nali ei ole.see ju sõiduki lõhkumine. Ammu oleks aeg,et ühistransport aastavahetuse ööl liiguks sama põhimõttel nagu tavalisel hilisel tõõpäeva õhtutundidel. Ehk siis sõltuvalt liinist oleks intervall 15-30 minutit hommikuni välja. Praegune on ikkagi sõidukite lõhkumine ja ega paljudele inimestele nagu näha kasu ka polnud,et üksikud sõidukid sõidus olid.
(11.07.2013 23:45)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(10.07.2013 22:37)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]Juba on bussid 1100, 1101, 1102, 1103, 2217, 2218, 3519, 3522, 3523, 3524, 3525, 3527. Kõik lühikesed 2002-2003 aasta.
No ei ole täna bussidel parim päev. Päeva alustas kehvalt Maardu Temptransi 01 ja nüüd 60.liini buss.Piltide pealt vaadatuna peaks olema tegemist 3671-ga.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=67603508
(13.01.2014 17:07)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]No ei ole täna bussidel parim päev. Päeva alustas kehvalt Maardu Temptransi 01 ja nüüd 60.liini buss.Piltide pealt vaadatuna peaks olema tegemist 3671-ga.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=67603508
Ida-Virumaal sõitis Sebe buss ka ju kiirabile otsa.
(13.01.2014 17:07)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]No ei ole täna bussidel parim päev. Päeva alustas kehvalt Maardu Temptransi 01 ja nüüd 60.liini buss.Piltide pealt vaadatuna peaks olema tegemist 3671-ga.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=67603508
Naljakas on lugeda, kuidas IRL (eesotsas Niiles Krossiga) seostab põlevaid busse tasuta ÜTga:
http://www.tallinncity.ee/2660484/irl-ta...-reisijaid

Kas 2009. aastal põlesid 3401, 3406 ja 3674 ka "vale rahastamise" tagajärjel maha ? Mõne erakonna ideoloogiast ei taha kohe üldse aru saada...
Huvitav, mida see Kross siia puutub?
(14.01.2014 12:22)6631 Kirjutas: [ -> ]Huvitav, mida see Kross siia puutub?
No Kross ju eile näitas kõigile Facebooki vahendusel põlenud bussi uudist, tituleerides seda TASUTA TRANSPORDIKS. Miks muidu IRL oma tänast seisukohta avaldas.

Või mis Sa arvasid? Rolleyes
(14.01.2014 12:46)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(14.01.2014 12:22)6631 Kirjutas: [ -> ]Huvitav, mida see Kross siia puutub?
No Kross ju eile näitas kõigile Facebooki vahendusel põlenud bussi uudist, tituleerides seda TASUTA TRANSPORDIKS. Miks muidu IRL oma tänast seisukohta avaldas.

Või mis Sa arvasid? Rolleyes
Nii et 60-liini bussid on tasulised?
Hea teada, hoidun edaspidi nendega sõitmast!
Kübara sõnul on äärmiselt oluline, et linnavalitsus selgitaks viivitamatult välja süttimise põhjused. Lisaks on reisijate turvakaalutlustel oluline, et tõhustataks kontrolli ühistranspordivahendite olukorra üle.
Kamoon mis see selgitamine siin aitab??? Buss on aastas ca. 1994. Igahetk võib mingi voolik,toru puruneda ja kui kütus vms hakkab otse pritsima kollektori peale on tulekahju käes! Loogiline. Wink
(14.01.2014 13:05)Volli Kirjutas: [ -> ]
(14.01.2014 12:46)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(14.01.2014 12:22)6631 Kirjutas: [ -> ]Huvitav, mida see Kross siia puutub?
No Kross ju eile näitas kõigile Facebooki vahendusel põlenud bussi uudist, tituleerides seda TASUTA TRANSPORDIKS. Miks muidu IRL oma tänast seisukohta avaldas.

Või mis Sa arvasid? Rolleyes
Nii et 60-liini bussid on tasulised?
Hea teada, hoidun edaspidi nendega sõitmast!
Õnneks käivad 60. liini bussid ikka edasi, ka siis, kui Sina nendega sõitmast keeldud. Aga mitte seda ma ei tahtnud öelda.

Mind paneb imestama konkreetse erakonna seisukoht, et antud buss (3671) põles maha vale rahastamise pärast. Mida siin valesti rahastati? Kuidas on omavahel seotud tasuta transport ja 3671, näiteks 2009. aastal oli see tasuline, aga ikka põlesid mõningad bussid maha! Või siis näiteks järgmine väide:

«Juhtum, kus Lasnamäel süttis ootamatult linnaliinibussi mootor, illustreerib Tallinna ühistranspordiveeremi katastroofilist olukorda,» nentis Kübar.

Mis mõttes on antud olukord katastroofiline? Kas ühe vana sara põleng on siis tõesti nii katastroofiline? Kas äkki uute busside ost oli kellegi jaoks katastroofiline ???

Mõelge nende asjade peale, mitte ärge formuleerige oma postitusi nii, et justkui IRL valitseks teie heaolu eest ilma ühtegi põlenguta. Õnnetus ei hüüa tulles, tead...
Like Smile
(14.01.2014 13:19)Vova Kirjutas: [ -> ]Kübara sõnul on äärmiselt oluline, et linnavalitsus selgitaks viivitamatult välja süttimise põhjused. Lisaks on reisijate turvakaalutlustel oluline, et tõhustataks kontrolli ühistranspordivahendite olukorra üle.
Kamoon mis see selgitamine siin aitab??? Buss on aastas ca. 1994. Igahetk võib mingi voolik,toru puruneda ja kui kütus vms hakkab otse pritsima kollektori peale on tulekahju käes! Loogiline. Wink
Aa, õige suhtumine oleks hoopis see, et kõik on parimas korras, midagi pole vaja uurida ega kontrollida, laseme samamoodi edasi? Ilmselt peaks samasuguseid selgitusi jagama ka kõigile Maxima või teiste suurpoodide külastajatele, et ärge teie oma elude pärast muretsege, kõik on kõige paremas korras, ärge uurige ega selgitage midagi ja just selline peabki eluke olema.....
Ära targuta siin!
(14.01.2014 13:37)Volli Kirjutas: [ -> ]
(14.01.2014 13:19)Vova Kirjutas: [ -> ]Kübara sõnul on äärmiselt oluline, et linnavalitsus selgitaks viivitamatult välja süttimise põhjused. Lisaks on reisijate turvakaalutlustel oluline, et tõhustataks kontrolli ühistranspordivahendite olukorra üle.
Kamoon mis see selgitamine siin aitab??? Buss on aastas ca. 1994. Igahetk võib mingi voolik,toru puruneda ja kui kütus vms hakkab otse pritsima kollektori peale on tulekahju käes! Loogiline. Wink
Aa, õige suhtumine oleks hoopis see, et kõik on parimas korras, midagi pole vaja uurida ega kontrollida, laseme samamoodi edasi? Ilmselt peaks samasuguseid selgitusi jagama ka kõigile Maxima või teiste suurpoodide külastajatele, et ärge teie oma elude pärast muretsege, kõik on kõige paremas korras, ärge uurige ega selgitage midagi ja just selline peabki eluke olema.....
(14.01.2014 13:37)Volli Kirjutas: [ -> ]
(14.01.2014 13:19)Vova Kirjutas: [ -> ]Kübara sõnul on äärmiselt oluline, et linnavalitsus selgitaks viivitamatult välja süttimise põhjused. Lisaks on reisijate turvakaalutlustel oluline, et tõhustataks kontrolli ühistranspordivahendite olukorra üle.
Kamoon mis see selgitamine siin aitab??? Buss on aastas ca. 1994. Igahetk võib mingi voolik,toru puruneda ja kui kütus vms hakkab otse pritsima kollektori peale on tulekahju käes! Loogiline. Wink
Aa, õige suhtumine oleks hoopis see, et kõik on parimas korras, midagi pole vaja uurida ega kontrollida, laseme samamoodi edasi? Ilmselt peaks samasuguseid selgitusi jagama ka kõigile Maxima või teiste suurpoodide külastajatele, et ärge teie oma elude pärast muretsege, kõik on kõige paremas korras, ärge uurige ega selgitage midagi ja just selline peabki eluke olema.....
Kuule, kas vanadus on Sind täiesti lolliks teinud ? Vabandan sellise räiga sõnavõtu pärast, aga nüüd sekkub veel mängu Maxima ?

Kontrolli teostatakse järjepidevalt ning küllap uuritakse ka konkreetse isendi põlengu põhjuseid, seda ka Kübara ja Krossi arvamusteta.
(14.01.2014 13:21)Taylor Kirjutas: [ -> ]Kas ühe vana sara põleng on siis tõesti nii katastroofiline?
Tule taevas appi. Kui buss liinil põlema läheb, siis on tobe õlgu kehitada, et vana sara, mis seal imestada, vanade asjadega ikka juhtub.
Ma ei tea, kas Margus Kübar teab minust rohkem või mitte. Aga mina ei tea, kas busside hooldusele eraldatakse nüüd vähem raha kui enne tasuta sõitu või mitte. Kuni linnavalitsus pole selgelt välja öelnud, mille arvelt piletitulust puudujääv raha võetakse, kardan, et Kübaral on õigus. Nii et mind ei pane tema seisukoht mitte sugugi imestama.
(14.01.2014 13:49)6631 Kirjutas: [ -> ]
(14.01.2014 13:21)Taylor Kirjutas: [ -> ]Kas ühe vana sara põleng on siis tõesti nii katastroofiline?
Tule taevas appi. Kui buss liinil põlema läheb, siis on tobe õlgu kehitada, et vana sara, mis seal imestada, vanade asjadega ikka juhtub.
Ma ei tea, kas Margus Kübar teab minust rohkem või mitte. Aga mina ei tea, kas busside hooldusele eraldatakse nüüd vähem raha kui enne tasuta sõitu või mitte. Kuni linnavalitsus pole selgelt välja öelnud, mille arvelt piletitulust puudujääv raha võetakse, kardan, et Kübaral on õigus. Nii et mind ei pane tema seisukoht mitte sugugi imestama.
Keegi õlgu ei kehita. Samas ei nimeta ma olukorda katastroofiliseks. Miks? Sellepärast, et busse on varemgi maha põlenud, äärmiselt totter on mängu tuua tasuta transpordit, kes oleks justkui kaudne põhjustaja. Tõsi, minagi ei tea, kui palju raha eraldatakse busside hoolduseks, aga ma ei tee selle arvelt spekulatsioone, kellel õigus ja kellel mitte. Rahasta kuidas iganes, õnnetus ei hüüa tulles.
Üleüldse on selgelt näha, et "katastroofiks" nimetatakse seda sellepärast, et buss põles avalikus kohas. Aga kas kinnises kohas mitme bussi põleng ei olegi siis katastroof? Miks toona ei tekkinud paanikalainet ja kõiketeadja Kübar vaikis? Antud juhtumi puhul ei saanud isegi ükski inimene kannatada ja te tahate juba vältida 60. liini teenuste kasutamist. Tule taevas appi tõesti.
(14.01.2014 14:00)Taylor Kirjutas: [ -> ]Keegi õlgu ei kehita. Samas ei nimeta ma olukorda katastroofiliseks. Miks? Sellepärast, et busse on varemgi maha põlenud, äärmiselt totter on mängu tuua tasuta transpordit, kes oleks justkui kaudne põhjustaja. Tõsi, minagi ei tea, kui palju raha eraldatakse busside hoolduseks, aga ma ei tee selle arvelt spekulatsioone, kellel õigus ja kellel mitte. Rahasta kuidas iganes, õnnetus ei hüüa tulles.
Üleüldse on selgelt näha, et "katastroofiks" nimetatakse seda sellepärast, et buss põles avalikus kohas. Aga kas kinnises kohas mitme bussi põleng ei olegi siis katastroof? Miks toona ei tekkinud paanikalainet ja kõiketeadja Kübar vaikis? Antud juhtumi puhul ei saanud isegi ükski inimene kannatada ja te tahate juba vältida 60. liini teenuste kasutamist. Tule taevas appi tõesti.
Nii et mingit vahet pole, kas buss (bussid) põlevad tühjana kinnises garaažis, parklas või hoopis avalikus kohas ja reisijaid peal?
Aga ma ei näe ka selles suurt vahet, kas öelda, et buss põles tänu tasuta transpordile või vaatamata tasuta transpordile, sest selge on see, et tasuta transport ise pole otsene õnnetuse põhjus. Ebaselge on aga rahade liikumine ning prioriteedid Tallinna linnas ja talle kuuluvas transpordiettevõttes!
Aga nojah, jumala pärast ärge midagi uurige, sest kõik on ju hästi!
Teema lõpetatud! Smile
Kallid kaasfoorumlased. Rahu nüüd.
Taylor tahab lihtsalt seda õelda,et tasuta transport pole tema arvates põhjus miks 3671 maha põles ja tunnistan ausalt,et olen samal arvamusel. Siin tuleb ikkagi vaadata pigem muid põhjusi. Ma julgen arvata,et raha antud olukorras küll rolli ei mängi. 2009 aastal kui põlesid 3674 ja 3406 siis oli ju ühistransport tasuline aga ometi bussid põlesid.Seega on hetkel küll vägivaldne hakata seostama kohe 3671 põlengut tasuta ühistranspordiga.Küll aga olen nõus,et antud põleng tuleb igakülgselt läbi uurida ja kindlaks teha mis on see tegelik põhjus jne. Alles siis saame rääkida kas asi oli lohakuses,rahas või hoopis halbade asjaolude kokkulangevuses.
Lisaksin siia juurde selle,et IRL on kesikute teada-tuntud vastane ja sellest ajalehe artikklist tuleb tegelikult otsida poliitikat või täpsemalt kahe erakonna vastasseisu aga mitte bussi põlengu tegelikke põhjusi.
Puhas poliitika,ei muud.
Tagasiside URL