Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
No aga wõib ju juhtuda,et seal peatuses korraga 15 ,16 ,17,67,68 pikad bussid?Ja weel mõõdasõitwad taksod ja muu seltskond.Uulits totaalselt umbes.Minu arwamus küll aga 56 peatuse wõiks küll Solarise ette wiia.Sääl rahhulikum.
(07.09.2012 11:19)boroboro Kirjutas: [ -> ]
(07.09.2012 09:56)sasstak Kirjutas: [ -> ]Esmaspäeval 1487 23. liinil plaani järgi
Aga mis bussi pealt sellele juhid tulevad kas tead öelda?
Kas Sa boroboro teed uurimustööd neist asjadest?Ma annan kah siis omapoolse panuse .Wäga paljud bussijuhid igasuguste busside sõitnud reisijatena ka minu bussis.Täna üks neist lausa 2 ringi minuga kaasa tiksus.
(07.09.2012 20:38)PETSS Kirjutas: [ -> ]No aga wõib ju juhtuda,et seal peatuses korraga 15 ,16 ,17,67,68 pikad bussid?Ja weel mõõdasõitwad taksod ja muu seltskond.Uulits totaalselt umbes.Minu arwamus küll aga 56 peatuse wõiks küll Solarise ette wiia.Sääl rahhulikum.
Eks ta oleks jah mõistlikum sest pole ju 56 üksi ka 53 tuleb Estoniasse.Võiks jah Kunstiakadeemia ja Estonia lõigul olla täpselt vastupidi 67 ja 68-le.
(07.09.2012 15:18)Heini Kirjutas: [ -> ]
(07.09.2012 12:29)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(07.09.2012 11:19)boroboro Kirjutas: [ -> ]
(07.09.2012 09:56)sasstak Kirjutas: [ -> ]Esmaspäeval 1487 23. liinil plaani järgi
Aga mis bussi pealt sellele juhid tulevad kas tead öelda?

1002
Vahetavad parema bussi halvema vastu? Veider.
Üldjuhul on too asi kolonni pealikke otsustada,kes millega sõidab.
(07.09.2012 20:43)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Eks ta oleks jah mõistlikum sest pole ju 56 üksi ka 53 tuleb Estoniasse.Võiks jah Kunstiakadeemia ja Estonia lõigul olla täpselt vastupidi 67 ja 68-le.
No aga kui nii, siis peaks ju bussi ootama muruplatsil keset Teatri väljakut? Et kummalt poolt buss tuleb, sinna siis üle sõidutee joosta.
Ei teagi, mis siin kõige õigem oleks. Mõte, et võimalikult palju liine ühes kohas peatuksid, on ju tore, aga seal kohas on ruumi ilmselt vähe. Eks elu näitab. Üks variant oleks, et 53, 56, 67 ja 68 peatuksid Rävala puiesteel Akadeemia raamatukogu juures.
(07.09.2012 20:38)PETSS Kirjutas: [ -> ]No aga wõib ju juhtuda,et seal peatuses korraga 15 ,16 ,17,67,68 pikad bussid?Ja weel mõõdasõitwad taksod ja muu seltskond.Uulits totaalselt umbes.Minu arwamus küll aga 56 peatuse wõiks küll Solarise ette wiia.Sääl rahhulikum.
(07.09.2012 11:19)boroboro Kirjutas: [ -> ]
(07.09.2012 09:56)sasstak Kirjutas: [ -> ]Esmaspäeval 1487 23. liinil plaani järgi
Aga mis bussi pealt sellele juhid tulevad kas tead öelda?
Kas Sa boroboro teed uurimustööd neist asjadest?Ma annan kah siis omapoolse panuse .Wäga paljud bussijuhid igasuguste busside sõitnud reisijatena ka minu bussis.Täna üks neist lausa 2 ringi minuga kaasa tiksus.
Mitte ma ei tee uurimustööd vaid lihtsalt huvi pärast küsin et mis busside pealt juhid tulid
Ma mõtlen,et kas tegelikult ongi 53-l ja 56-l mõtet sinna Estoniasse ronida? Käivad ju 67 ja 68 küllaltki tihti.Ja kellel häda just "ekspressiga" sõita võib ju see pool kilti kunstika poole jalutada ja sealt 53 ja 56 peale minna.Ei saa ikka nii mugav ka olla,et kõik see buss minu nina all peab peatuma.Elasin vanasti Kalamajas ja kui oli vaja Mustamäele või Õismäele minna võtsin jalad selga ja kõmpisin pea kilomeeter Baltijaama ,et trolli peale minna ja polnd häda midagi.Tänapäeval inimesed kõik nii mugavad,et ei viitsita see mõni samm jalutada.Nii need tervise hädad algavadki kui värskes õhus kerget sporti ei tee.Mina isiklikult jätaks 53 ja 56 sinna kus nad praegugi on.
Peab ju näitama et Estonia puiestee ühistranpordi rada Viru juures leiab rakendust. Taavi Aas sai ju selle eest piki päid AK uudistes et see rada seal tühi. Muidugi 53 ja 56 võiks Estonia suunal Kunstiakadeemias peatuda koos Õismäe/Mustamäe ekspressidega oleks hea mugav ümber istuda. Sellisel juhul peaks 53 ja 56 tegema Estonia peatuse Estonia puiesteel koos teiste ekspressidega. Keeruliseks teeb asja see et peale Kunstiakadeemia peatust tuleks kohe vasakpööre üle mitme rea teha. Samas kui Estonia peatus teha Estonia puiesteel siis saaks Estonia puiesteelt teha vasakpööre ja troll2 peatuse kaudu ringi pöörata.
Ma tõesti ei suuda (kaine peaga) kellegi tervisehädasid seostada nende sooviga kesklinnas sujuvalt ühelt bussilt teisele ümber istuda. Diskussioonis "auto vs ühistransport" tuuakse sageli auto kasuks ühe väitena välja see, et puuduvad otseühendused või ümberistumine on ebamugav. Ja ma saan aru, et mugavusvabandusi võib tuua igasuguseid ja ma ei väida, et kui meil on mugavad ümberistumispunktid, siis kõik järsku otsustavad auto asemel bussiga sõita. Aga kui ma pean aastaid sõitma täistuubitud 67. liini bussiga kesklinna, siis ma vähemalt tahan saada samas lõpp-peatuses ümber istuda oma järgmise soovitud liini peale. Muidu otsustan ka ühel päeval, et kurat, parem maksan seda bensiiniraha, kui et jooksen igal hommikul iga ilmaga kesklinnas pool kilomeetrit lootuses, et järgmine buss ei tule 3 minutit enne graafikut.

Ühtlasi ei peaks ka soovi ekspressiga sõita kutsuma "hädaks", vaid seda tuleks nt. Lasnamäe idapoole ja kesklinna vahelises liikluses pidada just normiks, eriti nüüd kus hinnavahet enam ei ole. Eriti totter oleks aga, kui ekspressbussid jääks endiselt tühjaks ainult sellepärast, et tavaliin sõidab kahte suurde ümberistumispunkti ja ekspressliin jätab ühe läbimata.
(08.08.2012 21:54)Taylor Kirjutas: [ -> ]No lõppes kehtiv ülevaatus, pole jõutud uut teha. Küll ta tagasi tuleb.

Olgu siis kokkuvõtvalt mainitud hiljutiste Omnide esimesed tööpäevad.
1485 06.08.2012, liin 40
1488 01.08.2012, liin 18
1490 03.08.2012, liin 40
Kui mu andmed on õiged, siis
3427 11.08.2012, liin 67
2798 19.08.2012, liin 34a
1486 21.08.2012, liin 18
1489 03.09.2012, liin 23
ja 1487 tuleb 10.09.2012 liinile 23

Kas keegi saaks öelda busside 3425, 3428, 3426 esimese tööpäeva ja liini, kus buss oli?
(07.09.2012 22:56)raulito Kirjutas: [ -> ]Peab ju näitama et Estonia puiestee ühistranpordi rada Viru juures leiab rakendust. Taavi Aas sai ju selle eest piki päid AK uudistes et see rada seal tühi. Muidugi 53 ja 56 võiks Estonia suunal Kunstiakadeemias peatuda koos Õismäe/Mustamäe ekspressidega oleks hea mugav ümber istuda. Sellisel juhul peaks 53 ja 56 tegema Estonia peatuse Estonia puiesteel koos teiste ekspressidega. Keeruliseks teeb asja see et peale Kunstiakadeemia peatust tuleks kohe vasakpööre üle mitme rea teha. Samas kui Estonia peatus teha Estonia puiesteel siis saaks Estonia puiesteelt teha vasakpööre ja troll2 peatuse kaudu ringi pöörata.

Selle pooliku lahenduse kohta on foorumis vahtu nagu purskkaevas "Fairy" flash mobi ajal...
Linna ekspressid tuleb viia kokku nii, et 9 ja 11 käiksid Priisle ja Selini välja vastavalt. Siis võib õigustada Lasnamäe ekspresside eksisteerimist, ning luua nn konkurents 12le ja 13le...

Puhtalt minu "poliitiline" arvamus...
(08.09.2012 12:03)Heini Kirjutas: [ -> ]Kas keegi saaks öelda busside 3425, 3428, 3426 esimese tööpäeva ja liini, kus buss oli?
Fotobusist suudad andmeid kenasti hankida, milles nüüd siis häda?
(09.09.2012 18:46)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(08.09.2012 12:03)Heini Kirjutas: [ -> ]Kas keegi saaks öelda busside 3425, 3428, 3426 esimese tööpäeva ja liini, kus buss oli?
Fotobusist suudad andmeid kenasti hankida, milles nüüd siis häda?
Kas fotobusis on kirjas busside esimene liinipäev? Ei ole ju.


Aga 3. bussiliin võiks küll nüüd Pelguranna suunal Estonias peatuma hakata, kogu tee kulgeks ju mööda BUS rada.
(09.09.2012 19:12)Heini Kirjutas: [ -> ]
(09.09.2012 18:46)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(08.09.2012 12:03)Heini Kirjutas: [ -> ]Kas keegi saaks öelda busside 3425, 3428, 3426 esimese tööpäeva ja liini, kus buss oli?
Fotobusist suudad andmeid kenasti hankida, milles nüüd siis häda?
Kas fotobusis on kirjas busside esimene liinipäev? Ei ole ju.


Aga 3. bussiliin võiks küll nüüd Pelguranna suunal Estonias peatuma hakata, kogu tee kulgeks ju mööda BUS rada.
http://fotobus.msk.ru/photo/717736/
http://fotobus.msk.ru/photo/732093/
See, et keegi tegi pildi neist nende esimesel päeval ja kirjutas pildi alla "esimene päev liinile", ei tähenda seda, et fotobusis on andmed busside esimese liinisõidu kohta. Kui mitme TAKi Duple Metseci esimese päeva fotobusist üles leiab? Ja miks ei ole siis 3425 kohta Neonsi poolt linki antud?
(04.08.2012 22:23)bussisõber Kirjutas: [ -> ]
(04.08.2012 22:21)Heini Kirjutas: [ -> ]Ilmselt need, mis Mustamäele jäid.


okei, küsiks natuke teistmoodi, et kas 1094 ja 1095 ka nende seas võivad olla ?
1095 on sõidus.Täna oli 18. liinil
(09.09.2012 19:28)Heini Kirjutas: [ -> ]See, et keegi tegi pildi neist nende esimesel päeval ja kirjutas pildi alla "esimene päev liinile", ei tähenda seda, et fotobusis on andmed busside esimese liinisõidu kohta. Kui mitme TAKi Duple Metseci esimese päeva fotobusist üles leiab? Ja miks ei ole siis 3425 kohta Neonsi poolt linki antud?

Aga Fotobusis on ju andmed. See on seal kirjas, järelikult on seal selle kohta andmed. 3425 linki pole sellepärast, et 3425 kohta vastavaid andmeid ei leidnud. Ja mis need Dupled siia puutuvad?
(09.09.2012 20:15)tak3574 Kirjutas: [ -> ]
(04.08.2012 22:23)bussisõber Kirjutas: [ -> ]
(04.08.2012 22:21)Heini Kirjutas: [ -> ]Ilmselt need, mis Mustamäele jäid.


okei, küsiks natuke teistmoodi, et kas 1094 ja 1095 ka nende seas võivad olla ?
1095 on sõidus.Täna oli 18. liinil

Juba terve nädal käigus. Vist ka 2238 samamoodi.
3426 kohta on selline küsimus ka - mtr.mkm.ee lehel on kirjas, et sõidukikaart hakkas kehtima 06.09, aga liinile läks see juba 29.08. Kuidas on see võimalik? Kõigil teistel ominicity bussidel on sõidukikaart enne kehtima hakanud kui masin liinile on läinud.
1095 anti käiku millalgi augusti lõpus, vahepeal olevat lihtsalt katki läinud. 2238 on tõesti septembrist tagasi.
Aga mtr-i kohta nii palju, et vähemalt mulle on jäänud selline mulje, et sinna sisestatakse neid sõidukikaarte täiesti suvalisel ajal. Sealt ei tasu esimest liinipäeva otsida.
coldrexX Kirjutas:
Selle pooliku lahenduse kohta on foorumis vahtu nagu purskkaevas "Fairy" flash mobi ajal...
Linna ekspressid tuleb viia kokku nii, et 9 ja 11 käiksid Priisle ja Selini välja vastavalt. Siis võib õigustada Lasnamäe ekspresside eksisteerimist, ning luua nn konkurents 12le ja 13le...

Puhtalt minu "poliitiline" arvamus...
[/quote]
Mõte iseenesest pole paha aga kas siin ei teki näiteks sellist ohtu,et kui liiga pikk liin ja veel läbi kesklinna(kuigi bussiradasid olemas) siis tipptunnil graafikust maha jäämine võib liialt suureks kätte minna? Mis omakorda viib selleni,et juhtidel dispets.punktis puhkeaeg pea olematuks jääb ja sealt omakorda seadusega ette nähtud puhkeaeg iga teatud aja tagant.Seepärast ongi olnud olukordi,et kui bussid ei suuda graafikus püsida siis lastakse graafikud n.ö vabaks.
Minu mäletamist mõõda 36 liin omal ajal ära poolitatigi just sellest tingitult,et bussid pidevalt jäid graafikust maha ja puhkeaeg olematuks muutus.
Tagasiside URL