Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(30.08.2012 09:47)Ott Kirjutas: [ -> ]Kas see 3426 on ka Scania lõõts ? Vahepeal oli siin selline hea komme, et kui midagi uut liinile tuli, siis postitati kohe ka pilt, siis sai nagu jutu ja pildi kokku viia, aga viimasel ajal käib tihti jutt millegi ümber ja võib ainult aimata millega tegu on.

Eks inimene ole ju laisk ja ei viitsi galeriides tuhnida ja eelmiseid lehekülgi foorumis sirvida.

Tahakski ettepaneku teha, et kui siin midagi uut tuleb või ka maha läheb, siis mingisuguse pildi ka saaks jutu juurde. Arvan, et ma pole ainus, kellele see meediks. Smile

Jah, täna plaani järgi 68. liini päeva teisel poolel
(29.08.2012 22:59)Regardman Kirjutas: [ -> ]3426 jättis tõsiselt mannetu mulje igatahes. Kulunud ja katkised istmed, räpased käsipuud, tilbendavad ja lahtised laepaneelid, puudunud aknaposti katted, roostese plekiga (värvimata kujul) paigatud uks, ventilatsiooniavadest väljapressivad tolmurullid... Loetelu võiks jätkata veelgi.

Kas vaatasid seda kogenud ehisdetailipaigaldaja pilguga ?
lgp. moosic!
Reisijana jäävad ikka elementaarsed asjad silma. Kus aga istud, kust kinni hoiad ja mis kummalisel kombel aga vastu pead käib.
Ei ! See on hoopis professionaalne kretinism Big Grin
KÕIK need omnicytyd on sellised. Ja juhikoht paistab ka olevat väga ebamugav.
(30.08.2012 10:38)moosic Kirjutas: [ -> ]
(29.08.2012 22:59)Regardman Kirjutas: [ -> ]3426 jättis tõsiselt mannetu mulje igatahes. Kulunud ja katkised istmed, räpased käsipuud, tilbendavad ja lahtised laepaneelid, puudunud aknaposti katted, roostese plekiga (värvimata kujul) paigatud uks, ventilatsiooniavadest väljapressivad tolmurullid... Loetelu võiks jätkata veelgi.

Kas vaatasid seda kogenud ehisdetailipaigaldaja pilguga ?
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin.Tore kui foorumit lugedes hea tuju tuleb.
Ilmselt on alates 2006 aastast siin sõitma hakanud busside salongid tulevikus samasugused, plastik väsib ja kellegi käsi annab sellele lisa. TAK ju salongidetaile tehasest ei telli ja vanu kasutada pole võimalik. Sellistele asjadele tuleb mõelda juba bussi tellides, kui ikka seest täiesti plastik, siis asi ei saa olla pikalt kestev. Vaadake uute MAN-ide salonge, hoopis teine asi! MAN- salongi saab põlve peal paranda, aga proovike keegi selliseid plastikdetaile "põlve peale" valmis teha.
Marttiga nõus ja minu meelest ei näe plastik ka erit ilus välja, aga maitseid on erinevaid.
(30.08.2012 19:41)Martti Kirjutas: [ -> ]Ilmselt on alates 2006 aastast siin sõitma hakanud busside salongid tulevikus samasugused, plastik väsib ja kellegi käsi annab sellele lisa. TAK ju salongidetaile tehasest ei telli ja vanu kasutada pole võimalik. Sellistele asjadele tuleb mõelda juba bussi tellides, kui ikka seest täiesti plastik, siis asi ei saa olla pikalt kestev. Vaadake uute MAN-ide salonge, hoopis teine asi! MAN- salongi saab põlve peal paranda, aga proovike keegi selliseid plastikdetaile "põlve peale" valmis teha.
Asi pole mitte niiväga plastmassis, kui sellises, vaid selle kvaliteedis. Kvaliteetne plast maksab, kuid oma positsiooni säilitamiseks tuleb kulusid kokku hoida, et bussi lõpphind liiga suureks ei läheks. Kaks eelmist kümnendid olid heaks näiteks, mis juhtub siis, kui oma põhimõtetest ei loobuta - Põhjamaades suleti praktiliselt kõik meile tuttavad keretehased, lisaks neile läksid hingusele mitmed Hollandi ja Saksa kvaliteettootjad, autotööstuses Saab jne.
Kui ma saan õigesti aru - uued MAN-id tulevad Vabaduse Väljakule ainult 14.09.2012 ning juba edasi liinile
(30.08.2012 21:14)Georg Kirjutas: [ -> ]Asi pole mitte niiväga plastmassis, kui sellises, vaid selle kvaliteedis. Kvaliteetne plast maksab, kuid oma positsiooni säilitamiseks tuleb kulusid kokku hoida, et bussi lõpphind liiga suureks ei läheks. Kaks eelmist kümnendid olid heaks näiteks, mis juhtub siis, kui oma põhimõtetest ei loobuta - Põhjamaades suleti praktiliselt kõik meile tuttavad keretehased, lisaks neile läksid hingusele mitmed Hollandi ja Saksa kvaliteettootjad, autotööstuses Saab jne.
Jah, asi on tarbimisühiskonnas, mis on mõeldud toimima ainult kasvule. Õnneks on olemas majanduslangused, mis toovad inimesed ja ühiskonna reaalusesse tagasi, kaovad ummikud ja langevad hinnad nagu lehed sügisel.
Kahjuks suretab tarbimisühiskond kvaliteet-tootjad välja, ja seda mitte kvaliteedi pärast, vaid selle pärast et ülejäänud toodavad pas.a.
Selles valguses on Sor ju päris asjalik buss, 10 aastaga saab otsa, täpselt nagu mõeldud.
Kahjuks ei taha keegi mõelda asjale teisest mõttepunktist, et inimesed tarbivad maavarad ära ja ongi kõik. Tühja sest Scania Omn-ide lihtsast lammutamisest, kui Idas kogu mitte metall lõkkese rändab nii et igavene tuli põleb. Selle tule valguses ei paista taaskasutamine kuidagi keskkonda säästvat.
Asjad peavad saama kasutatud täies ulatuses, mitte valikuliselt taaskasutusega kätt vastu rinda tagudes...
Esmaspäeval 1489 23. liinil plaani järgi
Kas 2222 sõidab homme kuskil ? Kui jah, siis kus ?
Tänud!
(31.08.2012 22:53)bussisõber Kirjutas: [ -> ]Kas 2222 sõidab homme kuskil ? Kui jah, siis kus ?
Tänud!

Ei sõida
(31.08.2012 18:15)sasstak Kirjutas: [ -> ]Esmaspäeval 1489 23. liinil plaani järgi
Aga mis bussi pealt sellele juhid tulid ja mis busside pealt tulid juhid bussidele 1485 ja 1486 kas sa tead öelda?
(18.08.2012 17:34)Heini Kirjutas: [ -> ]Millal tuleb liinile 2798 ja millal saavad uued tablood 1485, 1490, 3427, 3428? (1486 ja 2798 ka ilma tabloodeta?)

1487-l on juba
(31.08.2012 23:58)boroboro Kirjutas: [ -> ]
(31.08.2012 18:15)sasstak Kirjutas: [ -> ]Esmaspäeval 1489 23. liinil plaani järgi
Aga mis bussi pealt sellele juhid tulid ja mis busside pealt tulid juhid bussidele 1485 ja 1486 kas sa tead öelda?

1485-uus bussijuht
1486-1126
1489-1459
(01.09.2012 00:05)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(18.08.2012 17:34)Heini Kirjutas: [ -> ]Millal tuleb liinile 2798 ja millal saavad uued tablood 1485, 1490, 3427, 3428? (1486 ja 2798 ka ilma tabloodeta?)

1487-l on juba

1485-l, 1486-l ning 1489-l on ka
Lühikesed poola Omnid - tipptunnibussid: 2371 juba!!! Kui uued MAN-id tulevad liinile - siis veel 2360 ja 2366 ning 2384 ka... 2368, 2386 on juba suvi algusest
(04.09.2012 00:00)sasstak Kirjutas: [ -> ]Lühikesed poola Omnid - tipptunnibussid: 2371 juba!!! Kui uued MAN-id tulevad liinile - siis veel 2360 ja 2366 ning 2384 ka... 2368, 2386 on juba suvi algusest

Kas 1vko-s on nüüd ka lühikestest poola Omnid-st mõni tipptunnibuss peale 1466-e?
Tagasiside URL