Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(15.08.2012 21:37)sasstak Kirjutas: [ -> ]1095 homme 40. liinil plaani järgi

1027, 2238 ja 3225, 3558, 3619, 3861 varsti ka tagasi liinile.
(15.08.2012 20:20)Roamless Kirjutas: [ -> ]Väide võib tõele vastata siis, kui sellesse numbrisse on pandud sisse juba ostetud ja ka saabuvad uued MAN-d, kvoodibussid ja ka kasutatud Scaniad.
Nii ongi:
Taavi Aas Kirjutas:Tänaseks on lõppenud hange 35 uue bussi soetamiseks. Osa neist on juba kohal, osa tulemas. Lisaks sellele on saastekvootide müügist saadud 10 bussi ning eraldi hange on tehtud veel 10 normaal- ja 15 liigendbussi saamiseks. Seega kokku on uuenemas bussipark 70 bussi võrra.
Aga loosungid on alati rahvale peale läinud.

Ma leidsin huvitavana ka selle lõigu: "Uute e-kaartide levitamine algab 21. septembrist. Sellele eelneb testperiood ja põhjalik teavituskampaania. Kaardi põhimõte on lihtne: Tallinna elanik saab kaardi ja peab selle tasuta sõiduõiguse saamiseks siduma oma isikuga, kas siis internetis või füüsiliselt, näiteks R-kioskis."

Sellest lõigust võib lausa mulje jääda, et juba 21. septembrist saab selle kaardiga tasuta sõita... 1. jaanuarist pole siin sõnagi.
Päris huwitaw oleks näha kuidas see seltskond 26 liini peal neid kaarte kasutama hakkab?
(16.08.2012 12:17)PETSS Kirjutas: [ -> ]Päris huwitaw oleks näha kuidas see seltskond 26 liini peal neid kaarte kasutama hakkab?
Ja päris huvitav saab olema ka näha, kuidas hakkatakse trahvima neid tasuta sõiduõigust omavaid kodanikke, kes unustavad või ei saa või ei taha oma kaarti ühissõidukisse sisenedes registreerida. Kujutage või ette peatust, kus siseneb armee turukottidega eakaid tallinlasi, kel muidu igati õigus tasuta sõidule. Mis huvitab sellist sõitjat sisenemisel rohkem, kas mingi kaardi piiksutamine või istumasaamine? Loomulikult viimane!
Ja kas teda tõesti hakatakse nüüd selle eest trahvima, et ta seda istumist sõidukis tähtsamaks peab ja linnavalitsuse käsule sõit registreerida seejuures sülitab?
Kõlab üsna naljakalt - trahv tasuta sõidu eest seda õigust omavale isikule Tongue
(16.08.2012 12:49)Volli Kirjutas: [ -> ]Ja päris huvitav saab olema ka näha, kuidas hakkatakse trahvima neid tasuta sõiduõigust omavaid kodanikke, kes unustavad või ei saa või ei taha oma kaarti ühissõidukisse sisenedes registreerida. Kujutage või ette peatust, kus siseneb armee turukottidega eakaid tallinlasi, kel muidu igati õigus tasuta sõidule. Mis huvitab sellist sõitjat sisenemisel rohkem, kas mingi kaardi piiksutamine või istumasaamine? Loomulikult viimane!
Ja kas teda tõesti hakatakse nüüd selle eest trahvima, et ta seda istumist sõidukis tähtsamaks peab ja linnavalitsuse käsule sõit registreerida seejuures sülitab?
Kõlab üsna naljakalt - trahv tasuta sõidu eest seda õigust omavale isikule Tongue
Üle 65-aastased seda kaarti piiksutama ei pea:
Pealinn Kirjutas:Pensionärid kasutavad ühistransporti aktiivselt ja meelsasti. Kas nende jaoks muutub ka midagi?
Üle 65-aastastele pensionäridele ei muutu tegelikult midagi. Loomulikult võivad ka nemad soetada e-kaardi ja sõidu registreerida, kuid kohustuslik see ei ole. Samas aitab sõidu registreerimine ühistransporti paremini planeerida, nii loodamegi, et nad tulevad meile sellega appi. Alla 65-aastased Tallinna elanike registrisse kantud pensionärid saavad oma sõidu registreerimisel tasuta sõidu õiguse ja pensionärid, kes Tallinnas ei ela, saavad soodussõidu õiguse.
Seda, mida kirjutab Pealinn, loen küll esimest korda, sest siiamaani on kogu aeg jutt ju olnud nii, et kõik, ka tasuta sõiduõigust omavad sõitjad, peavad oma sõidu registreerima.
Kas siis bussijuhid ka kui reisijana bussi juhtuwad?
(16.08.2012 14:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]Kas siis bussijuhid ka kui reisijana bussi juhtuwad?
Selle süsteemi loomise õigustuseks on ju kogu aeg räägitud, et vaja on teada väga täpselt tegelikku sõitjate arvu, et siis modeleerida ja planeerida uut liinivõrku. Nii et kui bussijuht sõidab reisijana, siis ka tema peab end laskma üle lugeda Smile
Kas sünnitusmajas hakatakse ka seda jubinat koos lapsega kaasa andma siis? Reisib ju temagi vankris.
Meenub lapsepõlwest raamat"Kitsetall ,kes oskas lugeda kümneni".Pole minu asi toda nn tasuta sõidu asja kommenteerida aga keegi sealt Wabaduse platsi äärsest majast saab nüüd oma olemasolu õigustada.Eks lähikuud näitawad,mis saama hakkab.
(16.08.2012 14:52)PETSS Kirjutas: [ -> ]Pole minu asi toda nn tasuta sõidu asja kommenteerida aga keegi sealt Wabaduse platsi äärsest majast saab nüüd oma olemasolu õigustada.Eks lähikuud näitawad,mis saama hakkab.
Sinu, kui linnakodaniku, õigus on seda kommenteerida!
(16.08.2012 14:43)Volli Kirjutas: [ -> ]
(16.08.2012 14:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]Kas siis bussijuhid ka kui reisijana bussi juhtuwad?
Selle süsteemi loomise õigustuseks on ju kogu aeg räägitud, et vaja on teada väga täpselt tegelikku sõitjate arvu, et siis modeleerida ja planeerida uut liinivõrku. Nii et kui bussijuht sõidab reisijana, siis ka tema peab end laskma üle lugeda Smile
Kas Sa tõesti usud,et nüüd tuleb uus liiniwõrk?Mina küll mitte kõigile teadaolewa pessimistina.Trammid Talinnas liikunud ( pea muutumatult aastast 1962) ,osa bussiliine ka iidamast aadamast samal teekonnal.Ja ,krt teabki kas see liinide ümbertõstmine kasu toob.Tartu ja Pärnu näited ju olemas.
No kuskile hakkab nendest kontaktivabadest asjadest informatsioon jooksma kui kui selle baasil kasvõi mingisuguseidki järeldusi tehakse ja nendele reageeritakse, siis on juba tegemist mingisuguse võiduga. Praegu ei paista nagu ühistranspordi arendamise koha pealt silma mitte midagi muud kui öö varjus värvipottidega askeldavad kodanikud. Uut liinivõrku mina ka ei usu. Aga olemasoleva kohendamisse oleks usku küll.
Ma pole mingi etteennustaja aga mingi osa bussiridadasid lähikuudel musta wärwiga jälle üle tõmmatakse.Olemuslikult hea idee (need bussirajad).aga nagu alati osati wõimu näitamisega liiale minna.
(16.08.2012 18:30)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No kuskile hakkab nendest kontaktivabadest asjadest informatsioon jooksma kui kui selle baasil kasvõi mingisuguseidki järeldusi tehakse ja nendele reageeritakse, siis on juba tegemist mingisuguse võiduga.
Aastaid on juba kõigil trammi-, trolli- kui ka bussiliinidel tiirutanud loendajatega ühissõidukid. Ka nendest loendajatest on kuskile kellegi kätte jooksnud andmed sõitjate liikumisest ajas ja ruumis. Miks pole nende andmete baasil siiani mingeid järeldusi tehtud? Andmed on ju täiesti olemas!
Ja waewalt nende andmetaga miskit tehakse.Kõigi eelduste järgi asi sammamoodu edesi toimub.
Tehakse kindlasti. Valimised tulemas.
Teisipäeval 1486 18. liinil plaani järgi
Uued MAN-d saavad järgmised numbrid:
1. VKO - 1476, 1477, 1478
2. VKO - 2330, 2331, 2333, 2334
3. VKO - 3435, 3436, 3437
Kas MAN-idel on stopp-nupu vajutamisega seotud heliefektid kuidagi vaigistatud? Kuskil kuu aega tagasi tuli sealt veel päris jube kraaksatus, täna läks ainult juhi juures sildike põlema.
Tagasiside URL