Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tulin õhtul parki ja lükati bussijuhtide nimekiri ette et kas streigid. kirjuta ja või ei ülemus tahtis
Mul paljud reisijad küsisid päeva jooksul, et kas sõidate, kui toimub.. .
Päeva jooksul ka palju reisijaid küsisid mis saab, Vastus ei tea,
http://www.tak.ee/index.php?article_id=8...n=article&

Takilt siis niipalju infot et eelisjärjekorras sõidavad homme vabal graafikul liinid 1A, 5, 7, 17, 18, 21A, 40, 60 ja 67. Trollide ja trammide kohta veel info puudub.
Miks ametiühing ei keela kõigi juhtide sõite, ka nende kes ükskõiksed või kardavad tööst ilma jääda.
Nii võetakse hääletõstjad ükshaaval ette. Ja mine aafrikasse seal banaanid tasuta ja kütma ei pea. Euroliidu viimane on kihvt olla.
oleks tõesti õige et streigipäeval kõikide juhtide sõidud keelatud oleksid,muidu streigist suurt kasu ei ole kui osa juhte sõidab.
(07.03.2012 14:18)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.tak.ee/index.php?article_id=8...n=article&

Takilt siis niipalju infot et eelisjärjekorras sõidavad homme vabal graafikul liinid 1A, 5, 7, 17, 18, 21A, 40, 60 ja 67. Trollide ja trammide kohta veel info puudub.
Aga mida siis uskuda? Tallinna linn saatis laiali uudiskirja, et 8. märtsil ei toimu ETTA teatel mingit ühistranspordiliiklust. Kas sunnitakse ka need, kes ei ole enda nime kirja pannud, streikima?
Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
info jah vastuoluline tak ütleb et 9 põhiliini sõidab vabagraafiku alusel,samas muud allikad ütlevad et streik täielik.eks homme ole näha mis tegelt olema saab.lisaks tak-i teatel sõidavad homme ka koolibussid.
(07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
(07.03.2012 19:12)Martti Kirjutas: [ -> ]
(07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
Ma arvan, et mõeldud oli seda, et kui inimesed leiavad järsku, et nad saavad hommikul mõne naabri või kaastöötaja auto peale, siis ei ole üldse mõtet ühistranspordile oma aega või raha kulutada.
Just nimelt.
(07.03.2012 17:02)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]oleks tõesti õige et streigipäeval kõikide juhtide sõidud keelatud oleksid,muidu streigist suurt kasu ei ole kui osa juhte sõidab.
Mitte kedagi ei saa sundida sterikima.Ma küll wäga kahtlen ,et homme mõni buss liinile sattub.Eks hommikul näha.Pealegi keelduwad tehnoabid homme wälja sõitmast.
(07.03.2012 19:28)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(07.03.2012 19:12)Martti Kirjutas: [ -> ]
(07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
Ma arvan, et mõeldud oli seda, et kui inimesed leiavad järsku, et nad saavad hommikul mõne naabri või kaastöötaja auto peale, siis ei ole üldse mõtet ühistranspordile oma aega või raha kulutada.
Minu arvates on alates 2008. aastast graafikute hõrendamisega juba selline olukord tekitatud. Nüüd pole päästa enam midagi, eriti maakonnaliinidel, kus iga riigihankega odavamalt üritatakse läbi saada(riigi jaoks) ja kallimalt reisija jaoks, sest kui liikuda tahad on ikkagi oma autot vaja. Tundub et ühistranspordil puudub selles riigis tulevik.
(08.03.2012 06:43)Martti Kirjutas: [ -> ]
(07.03.2012 19:28)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(07.03.2012 19:12)Martti Kirjutas: [ -> ]
(07.03.2012 18:21)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Asjal on varjukülg. Need kes enne kasutasid ühistransporti hakkasid nüüd arutama, et kuidas homme tööle saada ja avastati, et ühistransporti ei olegi vaja kasutada, sest kõigil on võimalik kuskilt auto peale saada.
Miks see varjukülg on, kui inimesed leiavad võimaluse ühist autot kasutada justnimelt ühist(lõpuks on loodud loodust säästev motivatsioon), hinnas küll ei kaota, ja vaevalt et ummikuid ka rohkem tekib kui tavaliselt.
Ma arvan, et mõeldud oli seda, et kui inimesed leiavad järsku, et nad saavad hommikul mõne naabri või kaastöötaja auto peale, siis ei ole üldse mõtet ühistranspordile oma aega või raha kulutada.
Minu arvates on alates 2008. aastast graafikute hõrendamisega juba selline olukord tekitatud. Nüüd pole päästa enam midagi, eriti maakonnaliinidel, kus iga riigihankega odavamalt üritatakse läbi saada(riigi jaoks) ja kallimalt reisija jaoks, sest kui liikuda tahad on ikkagi oma autot vaja. Tundub et ühistranspordil puudub selles riigis tulevik.
Kõige lihtsam liini kukutamine ongi see et teavitada rahvast et TULEVIKUS see liin kaob..
Omal nahal tunda saadud. Inimene kes igapäevaselt on sunnitud mingit liiniosa kasutama tööl käimiseks selle info põhjal inimene kas kolib mujale (maalt linna) ostab auto või vahetab töökohta. Pole vahet kas Bussifirma teavitab inimesi või valda või ..... tulemus on ikka vähendav.
Aga kui inimene teab et vaja ainult 1 või mitu päeva siis ei tohiks see mõjuda.
Omal ajal pani muigama Linnaisade reklaam et jätke autod linnaserva ja kasutage ühistransporti linnas käimiseks... Järgnes graafikute hõrendamine.....
Ühistranspordiga toimitakse samaväärselt kui laar kolhoosidega. Aga riik on saanud hulga eravalduses olevaid sovhoose mida peab koguaeg nuumama.
Nagu parlamendivalimised oleks tulemas. Telekast muud ei tule Tasuta ühistranspordi hääletus on tulemas.
Ei tea kül mispärast aga 32 ga Kopli suunas sõites tuleb enamus rahwast kõik bussi peale ,waatamatta tollele,et 9 liini troll kohe ees mul sõidab?
(14.03.2012 10:25)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ei tea kül mispärast aga 32 ga Kopli suunas sõites tuleb enamus rahwast kõik bussi peale ,waatamatta tollele,et 9 liini troll kohe ees mul sõidab?
Ja kui troll sõidaks Sinu järel, siis ronitakse selle peale, sest loodetakse, et tagumises rohkem ruumi Tongue
(14.03.2012 10:25)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ei tea kül mispärast aga 32 ga Kopli suunas sõites tuleb enamus rahwast kõik bussi peale ,waatamatta tollele,et 9 liini troll kohe ees mul sõidab?
Kogemus näitab seda, et 9. liini trollid on rohkem täis kui 32. liini bussid. Eriti kui troll veel enne 32. liini bussi Taksopargist väljub.
Jutt tollest ajast kui enamus foorumlastest magawad weel.
Ei maga vaid roolikeerajad ja kodumaa sunnimehed. Wink

OT.
(05.03.2012 10:03)Heini Kirjutas: [ -> ]2758 Bauhofi reklaamiga (ainult nina pole kaetud)
Nüüd nina kah kaetud.
Tagasiside URL