Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(13.02.2012 19:57)Heini Kirjutas: [ -> ]Kui võrrelda TAKi veeremit trammide ja trollidega, siis on TAK sadu kordi paremas olukorras. MRP busside keskmine vanus on küll väike, aga paistab, et nende eest hoolitsetakse kehvasti.

Vaata, mis bussid MRP'l on ka. Ainsad kvaliteetsed bussid on lõõtsa-Säffled vist?
(13.02.2012 19:51)Martti Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2012 18:48)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mingid nõuded ju ,et wanamaid kui teatud aasta enam kasutada ei tohi.
Tallinnas sellist nõuet justkui polnud kehtestatud, vähemalt paar aastat tagasi küll mitte.
Waat ei teagi.Kuigi minu arusaamade kohaselt nõudeded ju kõigile ühtemoodi kehtiwad.
(13.02.2012 20:14)PETSS Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2012 19:51)Martti Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2012 18:48)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mingid nõuded ju ,et wanamaid kui teatud aasta enam kasutada ei tohi.
Tallinnas sellist nõuet justkui polnud kehtestatud, vähemalt paar aastat tagasi küll mitte.
Waat ei teagi.Kuigi minu arusaamade kohaselt nõudeded ju kõigile ühtemoodi kehtiwad.

Nõuded kehtestab ju kohalik omavalitsus.
(13.02.2012 20:14)PETSS Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2012 19:51)Martti Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2012 18:48)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mingid nõuded ju ,et wanamaid kui teatud aasta enam kasutada ei tohi.
Tallinnas sellist nõuet justkui polnud kehtestatud, vähemalt paar aastat tagasi küll mitte.
Waat ei teagi.Kuigi minu arusaamade kohaselt nõudeded ju kõigile ühtemoodi kehtiwad.
Kohalik omavalitsus peaks need reeglid paika panema, mujal ka nõuded riigihangetes kirjas. Ainult et Tallinnas riigihanget ei toimu ja linn ise otsustab.
(13.02.2012 20:14)PETSS Kirjutas: [ -> ]Waat ei teagi.Kuigi minu arusaamade kohaselt nõudeded ju kõigile ühtemoodi kehtiwad.
Üleriigiliselt pole mitte mingisuguseid busside vanusepiiranguid kehtestatud. Vähemalt Ühistranspordiseaduses sellist punkti pole. Küll aga kehtivad piirangud nendes maa- ja kohalikes omavalitsustes, kus teenuse tellija on lepingusse vastava punkti lisanud. Näiteks Pärnumaal on avalikel liinidel busside maksimaalne lubatud vanus 18 aastat, samas Harjumaa avalikel liinidel vanusepiirang puudub.
Pärnumaal on siis minu auto juba ohtlikuks kuulutatud järelikult. Mul saab varsti 20 aastat täis Sad
(13.02.2012 20:44)Georg Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2012 20:14)PETSS Kirjutas: [ -> ]Waat ei teagi.Kuigi minu arusaamade kohaselt nõudeded ju kõigile ühtemoodi kehtiwad.
Üleriigiliselt pole mitte mingisuguseid busside vanusepiiranguid kehtestatud. Vähemalt Ühistranspordiseaduses sellist punkti pole. Küll aga kehtivad piirangud nendes maa- ja kohalikes omavalitsustes, kus teenuse tellija on lepingusse vastava punkti lisanud. Näiteks Pärnumaal on avalikel liinidel busside maksimaalne lubatud vanus 18 aastat, samas Harjumaa avalikel liinidel vanusepiirang puudub.
Enne surma weel tarkust juurde tuli.
http://www.tallinnapostimees.ee/738516/l...ita-soita/
24 ja 25 märts kui saame hääletada tasuta ühistranspordi poolt või vastu on ühistransport valiku lihtsustamsieks muidugi tasuta.
Asi ju otsustatud,too küsiltlus raha raiskamine ja demokraatia mängimine.
(14.02.2012 12:58)PETSS Kirjutas: [ -> ]Asi ju otsustatud,too küsiltlus raha raiskamine ja demokraatia mängimine.
Ei tea kuidaspidi seda nüüd mõista, et "Kas tuleb niikuinii", või "Ei tule niikuinii. Mina igatahes lähen annan oma "EI" hääle ära.
No mina arwan,et tuleb.Iseasi kauaks?Järgmiste walimisteni?Ja siis kui keegi muu wõidab,mis siis?Ise ütleks kah ei,sest tasuta lõunaid pole.Niikaua kui TAKi hingekirjas ,sõit ju tasuta.Aga ma pole eriti ringisõitja wabbadel pärwadel.
Tähelepanu!!! 3543-l on videovalve... Ettevaatust
(14.02.2012 22:31)PETSS Kirjutas: [ -> ]No mina arwan,et tuleb.Iseasi kauaks?Järgmiste walimisteni?Ja siis kui keegi muu wõidab,mis siis?Ise ütleks kah ei,sest tasuta lõunaid pole.Niikaua kui TAKi hingekirjas ,sõit ju tasuta.Aga ma pole eriti ringisõitja wabbadel pärwadel.
Ma olen vastu pigem sellepärast, et antud raha eest saab küll lubada tasuta sõitu, aga mitte tihedamat graafikut, kui aga koormus suureneb, siis järelikult on ühissõidukid veel suurema täituvusega kui praegu, mis muudabki asja kokkuvõttes ebamugavamaks. Sama raha eest saaks muuta ühistranspordi hoopis paremaks, tihendades graafikuid näiteks, mis muudaks ühissõidukid tühjemaks ja sõidu inimlikumaks. Aga tundub et proriteedid on propagandislikud, siis ei saa sellise asja poolt lihtsalt kuidagi olla.
Ei usu mina,et sõitjate hulk eriti suureneb.Need ,kes senini autoga liigelnud teewad toda ka edespidi jne.Sõidu inimlikumaks ja mugawamaks tegemine sõltub palju ka reisijatest enesest.
Huvitav, kas enne rahvahääletust keegi suudab ka põhjalikult asja läbi mõelda? Ja siis ka linnaelanikele täpsemalt selgitada, mis neid ees saab ootama, kui asja poolt hääletada? Kui sõitjate arv kasvab 20%, kust võetakse siis 20 trolli juurde? Ja mis saab ekspressliinidest? Kui sealgi tasuta sõit tuleb, siis need bussid lähevad ju lõhki (nagu juhtus 1983. aastal pärast ühtse kuupileti sisseviimist).
(15.02.2012 09:41)Martti Kirjutas: [ -> ]
(14.02.2012 22:31)PETSS Kirjutas: [ -> ]No mina arwan,et tuleb.Iseasi kauaks?Järgmiste walimisteni?Ja siis kui keegi muu wõidab,mis siis?Ise ütleks kah ei,sest tasuta lõunaid pole.Niikaua kui TAKi hingekirjas ,sõit ju tasuta.Aga ma pole eriti ringisõitja wabbadel pärwadel.
Ma olen vastu pigem sellepärast, et antud raha eest saab küll lubada tasuta sõitu, aga mitte tihedamat graafikut, kui aga koormus suureneb, siis järelikult on ühissõidukid veel suurema täituvusega kui praegu, mis muudabki asja kokkuvõttes ebamugavamaks. Sama raha eest saaks muuta ühistranspordi hoopis paremaks, tihendades graafikuid näiteks, mis muudaks ühissõidukid tühjemaks ja sõidu inimlikumaks. Aga tundub et proriteedid on propagandislikud, siis ei saa sellise asja poolt lihtsalt kuidagi olla.
Just nimelt nii, et prioriteedid on puhtalt propagandistlikud ja mitte muud. Ja et raha tasuta sõidu võimaldamiseks tuleb mingite teiste hüvede arvelt, olgu see siis teede või lasteaedade remont, uute ühissõidukite ost või muud.
Kui torustike rajamisest tõesti 20 miljonit üle jäi, siis selle raha eest saaksid 90 000 tallinnlast aasta otsa endale täishinnaga kuupileti osta. Või siis 238 000 tallinnlast sooduskuupileti. Ehk siis veidigi pikema ajaga jooksul on 20 miljonit ikka väga väike summa, võrreldes piletituluga.
Kui tõesti keegi tahaks vähekindlustatutele head teha, siis laiendage tasuta sõidu saajate ringi: lapsed kuni põhikooli lõpuni, ametlikult töötud, sotsiaalabi saajate kõikvõimalikud kategooriad.
54. liinil täna ning homme on ainult üks lõõts plaanis
Need nn konsrewid kõik Lasnas oma uusi aegu ootawad.Loodan ,et weab.Aga 2206 ma ei näinud?Mustamäe seisuplatsil ka ei näe.Andeks austusest nüüd wanade busside puhhul aga 206 207 775 wääriks küll igawiku minemistMooramees oma töö teinud ja wäärika.lt
Keegi oskab öelda, mis bussid Lasnamäel nn. konservis on ? Smile
Tagasiside URL