Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: GoBus Tartu / OÜ Tarbus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
(21.04.2010 15:15)Dife Kirjutas: [ -> ]Vanemalt Duplelt ma arvan. Nendel olid ju ringikujulised tuled.
Kontrolli kõigepealt oma jutu tõekspidavust ja siis arvusta.

Tuled võivad ükskõik, mille omad olla. Wiima, GAZi, vana Aabernaa - ühesõnaga, mis tahes. Aga välimuselt on tõsine värdjas.
(21.04.2010 15:34)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(21.04.2010 15:15)Dife Kirjutas: [ -> ]Vanemalt Duplelt ma arvan. Nendel olid ju ringikujulised tuled.
Kontrolli kõigepealt oma juttu tõekspidavust ja siis arvusta.

Tuled võivad ükskõik, mille omad olla. Wiima, GAZi, vana Aabernaa - ühesõnaga, mis tahes. Aga välimuselt on tõsine värdjas.

Kindlasti tulevikus kontrollin, kui aega leian.

Aga sinuga viimases lauses täiesti nõus. Endale väga meeldivad Aabenraad, kuid sellist elukat küll ei taha oma silmaotsaski näha.

Edelareisija

Ümargused tuled on standarsed, s. t. et need sobivad paljudele.
Ümmarguste tuledega Duple Metsec kerega busse on ju maailmas nähtud küll. Tartus pole ühtegi sellist kokku pandud, aga teoreetiliselt... Big Grin
Asi mida nüüd arutada.Pandi ette säänsed tuled ,mis käepärast olid.Omal aja paljud Tallinna TR14 ümmmaeguste tuledega.Üks MRP Duple ka .Iluduswõistluste wõitja ta just polnud aga mis sa hädaga teed.
(08.07.2009 20:24)markot Kirjutas: [ -> ]Ega Tartu linnavalitsuses ka keegi bussindusest midagi ei jaga,lugege kasvõi "bussiliikluse spetsialisti" madis oona vastuseid Tartu kodulehel "ametnik vastab"-rubriigis.ja ega pindmaast pole ka midagi imestada,tegemist on endise Võrumaa metsavahiga.
Nüüd on Tartu Linnavalitsuse ühistranspordi spetsialistiks Jane Anton, kes omal ajal vist FIE-na siin mtimeid väikebussiliine üritas sõita.
(27.04.2010 00:50)Siim Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2009 20:24)markot Kirjutas: [ -> ]Ega Tartu linnavalitsuses ka keegi bussindusest midagi ei jaga,lugege kasvõi "bussiliikluse spetsialisti" madis oona vastuseid Tartu kodulehel "ametnik vastab"-rubriigis.ja ega pindmaast pole ka midagi imestada,tegemist on endise Võrumaa metsavahiga.
Nüüd on Tartu Linnavalitsuse ühistranspordi spetsialistiks Jane Anton, kes omal ajal vist FIE-na siin mtimeid väikebussiliine üritas sõita.
Politseikroonikast jooksis kunagi läbi, kui Jane Antoni väikebuss üritas Tartust Kuressaarde sõita ilma ühe esimese pidurisadulata.
See on siis see lahke transpordiettevõtja,kes Tartu-Tallinn liinil kaubikuga opereerides reisijatele istumiseks plastmassist aiatoole jagas.
Arvestades Tartu linnaliinide kirjut veeremit, siis igati omal kohal sellise huvitavate seikadega spetsialist.
Ahjaa, Gobus Tartu on saanud uue SOR 10-e, ***MND numbriga oli. Üsna huvitav kontrast sinise 84 aasta Volvo B10M Wiimaga, millega kõrvuti seisis (ei pea halvaks kumbatki kuid omapärane on Tartu bussindus küll).
Huvitav mis ajast siis neid uusi värvilahendusi nõudma hakatakse? Arvestades mitmete linnaliinibusside seisukorda ja amortisatsiooni, siis ülevärvimine ligikaudu sama kallis kui bussi reaalne turuväärtus...
(28.04.2010 15:08)RED Kirjutas: [ -> ]Arvestades Tartu linnaliinide kirjut veeremit, siis igati omal kohal sellise huvitavate seikadega spetsialist.
Ahjaa, Gobus Tartu on saanud uue SOR 10-e, ***MND numbriga oli. Üsna huvitav kontrast sinise 84 aasta Volvo B10M Wiimaga, millega kõrvuti seisis (ei pea halvaks kumbatki kuid omapärane on Tartu bussindus küll).
Huvitav mis ajast siis neid uusi värvilahendusi nõudma hakatakse? Arvestades mitmete linnaliinibusside seisukorda ja amortisatsiooni, siis ülevärvimine ligikaudu sama kallis kui bussi reaalne turuväärtus...

Värvimine toimub järgmine aasta ja uutele bussidele, kuna vedaja vahetus toimub minuteada.
Ei pruugi toimuda vedajavahetust, aga jah - risud on need bussid küll - seetõttu olengi kevadest bussisõidust loobunud.
(28.04.2010 15:34)Neons Kirjutas: [ -> ]
(28.04.2010 15:08)RED Kirjutas: [ -> ]Arvestades Tartu linnaliinide kirjut veeremit, siis igati omal kohal sellise huvitavate seikadega spetsialist.
Ahjaa, Gobus Tartu on saanud uue SOR 10-e, ***MND numbriga oli. Üsna huvitav kontrast sinise 84 aasta Volvo B10M Wiimaga, millega kõrvuti seisis (ei pea halvaks kumbatki kuid omapärane on Tartu bussindus küll).
Huvitav mis ajast siis neid uusi värvilahendusi nõudma hakatakse? Arvestades mitmete linnaliinibusside seisukorda ja amortisatsiooni, siis ülevärvimine ligikaudu sama kallis kui bussi reaalne turuväärtus...

Värvimine toimub järgmine aasta ja uutele bussidele, kuna vedaja vahetus toimub minuteada.
Kas ikka wärwitakse? Suur kulu.Täänpäiw rohkem kleepsu teema.
Kleeps on kallis. Hammerite purk on odavam. Rulli toob keegi oma suvila kuurist ja lähebki andmiseks.
Njah, aga pea kõik Tartu linnabussid on ju reklaami all. Ei tahaks uskuda, et lepingud päevapealt üles öeldakse ja linn sellest tulust loobub.
(29.04.2010 00:01)6631 Kirjutas: [ -> ]Njah, aga pea kõik Tartu linnabussid on ju reklaami all. Ei tahaks uskuda, et lepingud päevapealt üles öeldakse ja linn sellest tulust loobub.
Ma kipun arvama, et reklaamilepingu sõlmides on arvestatud ka sellega, et GoBusi liiniveo leping linnas lõpeb selle aasta lõpus ära.
Arwamus siitpoolt.Ju jätkab GoBus edasi.Kes siis weel?
Praegu on Go küll 99,99 % kindel,et jätkab.Ju on siis linnaga kokku lepitud.
Ma lihtsalt ei näe muud wedajat.Kirutakse toda Go aga ühtegi minuarust muud tegijat paraku pole.Andke nüüd andeks.Mulgi Reisid või ATKO? Ei usu.Hansabuss ise ehk oleks tegija ja TAK ka aga tollel wiimasel omal hetkel probleeme.Samas päris lahe ju oleks kui Tarti´ut teenindaks TAK.Ja nüüd terwe Lõuna-Eesti langeb wiha minu peale.
Mina ka mõtlesin vahepeal, et oleks lahe näha TAK'i Tartu teenindamises. Kuid paraku see on võimatu, sest meie eesmärk teenindada pealinna liine. Selle jaoks meie eksisteerime üldse...
(30.04.2010 08:08)coldrexX Kirjutas: [ -> ]Mina ka mõtlesin vahepeal, et oleks lahe näha TAK'i Tartu teenindamises. Kuid paraku see on võimatu, sest meie eesmärk teenindada pealinna liine. Selle jaoks meie eksisteerime üldse...

Saaks Maardu liinidki tagasi...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Tagasiside URL