Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Linda Line Express
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Räägiks siin siis Linda Line'st, või ärinimega Lindaliini AS.

Kolmapäeval oli pressiteade, et uuel hooajal 2009 hakkab Linda Line sõitma kahe laevaga - juurde osteti Karolin. Ost tehti ära juba septembris, nüüd jõudis laev Tallinna. Pilt siin: http://kaspar.yhistransport.eu/main.php?g2_itemId=889. Laev läheb koos ümberehitustöödega maksma 100 miljonit krooni. Karolinil on 402 kohta. Laev ehitati 1995, kuid laeva tellinud firma läks pankrotti. Laev valmis täielikult 2000, ning 2001. aasta aprillist selle aasta augustini sõitis ta M/S Polarstern'i nime all Papenburg - Ditzum - Emden - Emshaven - Borkum liinil.
5. augustil 2008 elas laev üle kerge õnnetuse - reisil Helgolandist Borkumi purunes üks laeva akendest karmide ilmastikutingimuste tõttu ja 23 reisijat sai vigastada. Kuu aja pärast müüdigi laev meile.
Pilte laeva sisemusest: http://www.faktaomfartyg.se/polarstern_2000_inr_1.htm.

Mulle tundub, et kiirlaevaäris on Linda Line nüüd justkui "monopoolne", sest SuperSeaCat läks pankrotti ja Nordic Jet Line lõpetas liiklemise siin. Tallink Shuttle laevad ei ole minu arvates kiirlaevad päris traditsioonilises mõttes, need ei ole mõeldud Lahe kiireks ületamiseks, vaid samal ajal ka peo panemiseks. Viking XPRS samamoodi. Lisaks ületavad need laevad lahe 2 või 2,5 tunniga võrdluseks Linda Line'i 1,5 tunniga. Ja nüüd, kui neil on kaks laeva, sõidavad nad järgmisel hooajal ilmselt tihedama graafikuga (väljumine iga kahe tunni tagant) ja siis sõidab nendega senisest veel rohkem rahvast. Minu poolest ainult tervitatav nähtus. Miinuseks on ainult see, et erinevalt teistest laevadest ei veata üle autosid.

Muide - Linda Line Laura on täies elujõus sõitmas viie tärni laevana Nessebari ja Istanbuli vahet (3,5h) - http://www.marineprincess.eu/index.php?r=1
Sai kah käidud vaatamas Karolini. Natukene kehvake nägi välja. Ta vajab kõvasti värvimist ja keretõid. Loodame, et Lindaliinid saavad sellega hakkama ja tuleval hooajal on laev sama kena kui Merilin. Minu Ideaalis oleks laeva värvitoonid samasugused, kui Merilinil.

Ainuke miinus Lindaliinidel on merekindlus. Olen ise olnud tormiga merel, mis ei olnud üldse tore kogemus. 1,5 tunni asemel sõitsime ligikaudu 4,5 tundi. Eks see üks paras okseralli oli.

Marine Princessist siis niipalju, et laevuke on müügis. Kuuldavasti ei tasunud ta end sellel liinil ära.

Mina hoian tugevalt pöialt Lindaliinidele.

Minupoolt paar küsimust, millele ise ei suutnud vastust leida:

Mis on saanud Jaanikast? Kuhu/kellele müüdi?
Mis on saanud Liisast? [Liisa oli Lindaliinide esimesi tiibureid, mis sõitis nende firmas ainult aasta.]
Laura müüdi juba ammu ju maha ja kannab 2007. aasta maist nime Marine Princess. Kurseerimas Nessebar-Istanbul liinil.
Jaanikast ei tea midagi, aga Liisast tahaks küll kuulda. See oli üks jube rakett. Kui selle turbiinid linnahalli juures käima tõmmati, siis Veerenni tänaval oli seda kuulda.
(01.12.2008 21:16)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Laura müüdi juba ammu ju maha ja kannab 2007. aasta maist nime Marine Princess. Kurseerimas Nessebar-Istanbul liinil.
Jaanikast ei tea midagi, aga Liisast tahaks küll kuulda. See oli üks jube rakett. Kui selle turbiinid linnahalli juures käima tõmmati, siis Veerenni tänaval oli seda kuulda.

Anna andeks, minu viga. Tahtsin öelda, et Marine Princess on müügis.

Liisa kohta olen leidnud, et vahepeal kandis nime Delfini XXX. 2001 aastal laev arrestiti ja edasine staatus teadmata.
Üks video kah temast: http://www.youtube.com/watch?v=Xas8UOvVYnM

Tekkis veel üks küsimus: Kas kellegil on mingit infot/pilti Linda Expressi kohta? Kas ta on ikka hiinlaste käes?
http://www.faktaomfartyg.se/linda_express_2002.htm alusel on Linda Express küll hiinlaste käes, seal siis juba kui "Shi Ji Kuai Hang", mida iganes see ka ei tähenda. See sait paistab päris värske olevat, info, et Karolin on nüüd Linda Line'i käes oli seal juba enne ametlikku pressiteadet minu teada.
Ise ka tahaks teada, kuidas tal sealmail läheb, siin oli ta iga paari kuu (nädala? päeva?) tagant katki.
Seda pressiteadet võid sa jäädagi ootama. Me elame siiski AS Eesti Vabariigis. Siis kui kevadel hooaeg pihta hakkab, siis hakatakse hõiskama, et meitel uus laev ja tulge ikke me viime teid kõige kiiremini mööda vett Soomemaale. See teade on küll juba olnud aga see on selline klassikaline muster. Lindal peaks üldiselt oma kindel reisijaskond olema.
(01.12.2008 23:08)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Seda pressiteadet võid sa jäädagi ootama. Me elame siiski AS Eesti Vabariigis. Siis kui kevadel hooaeg pihta hakkab, siis hakatakse hõiskama, et meitel uus laev ja tulge ikke me viime teid kõige kiiremini mööda vett Soomemaale. See teade on küll juba olnud aga see on selline klassikaline muster. Lindal peaks üldiselt oma kindel reisijaskond olema.

Hõisata liiga vara pole ka ju mõtet. Mäletan, et suvel lubas Linda tuua liinile kiire trimaraan-tüüpi kiirlaeva. Kodulehel olid kõik täpsed kuupäevad ja asjad olemas. Siis aga millegi tõttu (kes teab, võib öelda) nurjus ost ja laevuke jäigi tulematta.

EDIT:
Leidsin ühe pildi. Ei oska eristada, kas tegu on "PhotoShop tuuninguga" või pildil seisab Shi Ji Kuai Hang.
[Pilt: superfoil301wa1.jpg]
Kus pilt on siis Tongue
Mingi tunnike-paar tagasi oli Tiiburi postituses see pilt ilusti olemas, ma siis küll ei vastanud, kuid mulle tundus, et see on ikkagi Photoshop, sest laeva rohelise triibu alt paistvat kuidagi imelikult midagi punast (ja LindaExpress oli punase triibuga minu arvates), ning ma ei usu, et nii halvasti oleks laev siis üle värvitud.
Lisasin pildi manusena nüüd. Ennem oli, kuid ei tea miks kadus.

Kui laev liinile saabus, siis kõikvõimalikud allikad imestasid ja kiitsid laeva. Ei tea, miks siis nüüd "imelaevast" juttu ei tehta.
Eelmine imelaev osutus täielikuks künaks ju Big Grin
Linda Expressi liinile toomine oli minuarust Lindaliinidele väga julge samm. Niigi vaevu kasumit saavas ettevõttes on väga riskantne esmakordselt proovida sellist tehnikat. Kahjuks nad kukkusid selles osas läbi ja õppisidoma vigadest. Loodame, et tulevik neile parem tuleb.
Linda Express läbis Tallinna - Helsingi vahelise teekonna umbes 55 minutiga (neil juhtudel, kus midagi reisi jooksul pekki ei läinud). Olevat olnud isegi maailma kiireim laev tol hetkel. Keegi pole seda veel suutnud järgi teha, tahaks küll selle vahemaa 55 minutiga läbi sõita, samal ajal siiski veel inimlikku hinda makstes.
Nad plaanisid ju hakata samalaadsete "imelaevadega" sõitma Tal - Sto liinil. Õnneks seda ei juhtunud Smile
Leidsin paar huvitavat pilti internetist. Tiiburlaev Liisa ja Laura Inreko Laeva AS värvides.
http://lindaline.cma.ee/index.php?lang=est

Kunagine LinaLine koduleht.
Sattusin täna Kopli kanti. Käisin ka vaatamas Karolini. Ütleks, et LindaLine "talvekorter" pole just suurem asi. Kuid selle eest hästi kaitstud. Isegi nii hästi, et ei saanud piltigi teha.

Natukene siis ümberehitusest. Laev on ilusti üle värvitud (sama värviskeem). "Karolin" on "Polarstern" asemel. Linda Line lipp on peal. Muud ei erilist ei näinudki. Aega nappis ning vaateväli oli väike.
Lindaliinide kodulehel pilt Karolinist linda logoga!
[Pilt: 1231820591.gif]
Lindaline ei lõpeta seda hooaega, vaid paneb kohe edasi!

Täpsem info: http://www.lindaline.ee/index.php?main=127
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Tagasiside URL