Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Harjumaa Liinid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
(23.10.2009 22:05)MrJL Kirjutas: [ -> ]
(23.10.2009 20:46)mairo222 Kirjutas: [ -> ]
(22.10.2009 17:51)MrJL Kirjutas: [ -> ]Selline asi Põlvas siis et uus BMC seisab ja tuleb liinile panna ning mitmed bussijuhid on keeldunud sellest bussist sest need on risud (kas on ?) ja nüüd öeldi mu isale et ta peab võtma selle (kuigi vist oli ka valik) ning mu isa ei taha ka vahetada aga mina tahaks küll et ta vahetaks . Big Grin Ta vana buss on 2006. aasta Isuzu Turquoise .Mida teie talle soovitaksite ,kas BMC Probusi või Isuzu Turquoiset ?



P.S : Uued piletiaparaadid (kaardiga saab maksta) on kohal ,minu isa sai kätte täna .

mis seal vahet
On küll vahet,nt Isuzu on topeltklaasidega ,BMC mitte ja see on väga suur vahe sest külmaga ei lähegi see BMC soojaks ,kolm puhurikest on sees seal ja mu isa ütles et lasku vanal mehel rahulikult pensile minna ,tal on selg haige ja ta jääb sellest külmast haigeks .Ja täna otsustas mu isa ära ,et ta ei võta Probusi ,sest see ON sara ,hääl nagu kreissael jne. ning keegi Põlvast ei tahtnudki seda bussi ning Probus läheb vist Räpinasse .
Kuule, kaua see keerutamine ja jama kirjutamine jätkub, kodanik Lavrikov?
Täna kohtasin seda kolmeteljelist Volvo Aabenraad aga mitte Pärnus vaid Tallinnas, Kadaka teel kella 23 ajal, samasugune nagu Pärnus olev, reg. nr oli ***BCE. Kas neid on mitu?
(23.10.2009 22:30)RED Kirjutas: [ -> ]Täna kohtasin seda kolmeteljelist Volvo Aabenraad aga mitte Pärnus vaid Tallinnas, Kadaka teel kella 23 ajal, samasugune nagu Pärnus olev, reg. nr oli ***BCE. Kas neid on mitu?
Pärnus olev on 693BCE, ju see siis oli 692BCE.
(06.03.2009 08:56)Regardman Kirjutas: [ -> ]Mustamäe teel on näha kahte ''uut'' 99. a. akordionSäfflet, reg. nr.-d 107BBV ja 108BBV. Arvatavasti K-Järvele. Lisaks algselt Temptransil olnud ja hiljem Valgas liikunud MB EA 402MFB mahakantud.
Täna lisa ühe samasuguse näol, värvuselt sinine ja läbiv horisontaalne valge joon. Piltnike kohale jõudes oli haihtunud.
(24.11.2009 18:44)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(06.03.2009 08:56)Regardman Kirjutas: [ -> ]Mustamäe teel on näha kahte ''uut'' 99. a. akordionSäfflet, reg. nr.-d 107BBV ja 108BBV. Arvatavasti K-Järvele. Lisaks algselt Temptransil olnud ja hiljem Valgas liikunud MB EA 402MFB mahakantud.
Täna lisa ühe samasuguse näol, värvuselt sinine ja läbiv horisontaalne valge joon. Piltnike kohale jõudes oli haihtunud.
849BCF - Volvo B10MA-55 Säffle 2000NL (1999)
end. Linjebuss 4960 -> Connex Sverige 4960 -> Veolia Transport Sverige 4960, EMM184, Rootsi.
Leidsin aega, ja sõtsin täna uue Säfflega. Mingisugune ***BCE oli ja tal mingi mootoririke või midagi sellist, sest ta tegi kole palju hääli.

Aga muidu mõnus ja puhas buss. Soovitan sõita!
Eelmisel nädalal ilmus Oma Saares väike uudiseke:
"Liinidele tulevad suuremad bussid
Autor: Raul Vinni
Veel selle aastanumbri sees täieneb Saare maakonnas osa bussiliine teenindava Harjumaa Liinide bussipark uute bussidega. Selle tulemusena hakkavad kõiki liine teenindama vähemalt 30 istekohaga bussid. Harjumaa Liinide Saaremaa osakonna juhataja Mati Maas kinnitas, et augustis liinidele toodud bussidele tuli lisa nädalapäevad tagasi ja veel selles kuus lisandub sõiduvahendeid veelgi.
“Siis on meil kokku 15 bussi,” rääkis Maas, kelle sõnul on bussides lisaks istekohtadele ka 10 seisukohta.
Uute bussidega peaksid lõplikult lahenema seni väiksemate busside puhul tihti esinenud ületäitumusprobleemid."
(http://www.omasaar.ee/index.php?content=...609&sec=1)

Kas keegi teab täpsustada, missuguste bussidega on tegu ja võimalusel ka pilte näidata (galeriisse)? Kuressaare on üks kaugemaid kohti kuhu tihti ei raatsi kalli hinna tõttu sõita...
Isuzu Turquoise-d(või probus?) peaks olema need bussid. Viimasel ajal olen sattunud sinna kanti üsna sageli(võib-olla isegi liiga), aga pole jõudnud ühissõidukitest eriti pilte teha.
Põlvas on asjalood halvad selle külma pärast. Bussid seisavad teedel, jäävad keset sõitu seisma.. Praegu tuli isa just koju ja ütles et mäe peal jäi buss seisma, enam kütet peale ei saa.. Paistab, et nende uute busside vead hakkavad välja kooruma.. Hess pole ka enam linnaliinil paar päeva juba, DAB sõidab vapralt edasi...

PS: Loodan, et mind selle postituse pärast maha jälle ei tehta...
(16.12.2009 09:53)MrJL Kirjutas: [ -> ]Põlvas on asjalood halvad selle külma pärast. Bussid seisavad teedel, jäävad keset sõitu seisma.. Praegu tuli isa just koju ja ütles et mäe peal jäi buss seisma, enam kütet peale ei saa.. Paistab, et nende uute busside vead hakkavad välja kooruma.. Hess pole ka enam linnaliinil paar päeva juba, DAB sõidab vapralt edasi...

PS: Loodan, et mind selle postituse pärast maha jälle ei tehta...
Miks maha?! Kirjeldasid olukorda Põlvamailt ju, igati teemakohane Smile
Tavaliselt võetakse mind nagu "tatikat, kes midagi ei tea".

Kahju, et selline 100. postitus.

Vabandust, et OT.
Asi läheb hullemaks: DAB seisab ka ja nüüd teenindatakse linnaliini väikebussiga. Bussidel ei tööta ka uksed jne.
Säänseid probleeme õhuga ka siin.Hommikuti oma 4-8 minutit ,et uksed sõbraks saaks.Alul pnäitawad iseloomu,küll ei taha mõlembad pooled lahti koos tulla siis jälle wastupidi.
Siin on ka selliseid asju, et bussidel KÜLMUVAD uksed kinni. Täna DABi seisma jäämise pärast pidi isa oma Isuzuga linnaliini minema sõitma, aga veetis mitu tundi bussi juures, bussi sai käima küll aga uksed ei olnud samamoodi sõbrad.. Õnneks lõpeb see külm varsti ära.. Confused
Uksede sõprusest olen minagi osa saanud, kui peab käsitisi bussiuksi lahti tõmbama, kui need ei avane.
Einoh, selliseid asju on Põlvas sooja ilmagagi, tuleb uks käsitsi lahti tõmmata või siis seest kinni tõmmata.. Peamiselt juhtub seda nende uute Isuzudega. Dodgy
Hommikuti weel edimese matsuga asi weel toimetab.Rukkise läheb siis kui wist sisteemis kokku saawad soe ja külm.Siis jääb waid oodata kui meie omad (soe) nende omadest(külm) wõitu saab.
(16.12.2009 09:53)MrJL Kirjutas: [ -> ]Põlvas on asjalood halvad selle külma pärast. Bussid seisavad teedel, jäävad keset sõitu seisma.. Praegu tuli isa just koju ja ütles et mäe peal jäi buss seisma, enam kütet peale ei saa.. Paistab, et nende uute busside vead hakkavad välja kooruma.. Hess pole ka enam linnaliinil paar päeva juba, DAB sõidab vapralt edasi...

PS: Loodan, et mind selle postituse pärast maha jälle ei tehta...

See ju teada värk küsimus on ainult diislis ja selle päritolus.
(19.12.2009 23:01)mairo222 Kirjutas: [ -> ]
(16.12.2009 09:53)MrJL Kirjutas: [ -> ]Põlvas on asjalood halvad selle külma pärast. Bussid seisavad teedel, jäävad keset sõitu seisma.. Praegu tuli isa just koju ja ütles et mäe peal jäi buss seisma, enam kütet peale ei saa.. Paistab, et nende uute busside vead hakkavad välja kooruma.. Hess pole ka enam linnaliinil paar päeva juba, DAB sõidab vapralt edasi...

PS: Loodan, et mind selle postituse pärast maha jälle ei tehta...

See ju teada värk küsimus on ainult diislis ja selle päritolus.
Naljahambad öelnud, et Made in K-J.
Diisel on kapriisne ollus jah. Aga nähes ja kuuldes iga nurga alt seda Atko tehnilist taset, siis ei imestaks kui bussid nõrkevad selle pärast, et õhk on toitesüsteemis ja ega vist kütusefitri vahetust pole mõni vanem buss ka ammu kogenud. Aga üldiselt on ju see ka iga-aastane probleem, et talv jõuab Eestisse ALATI ootamatult. Siis kui juba -10 käes, siis hakkab ka talvine kütus tarbijani jõudma. Nagu NSV.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Tagasiside URL