Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Harjumaa Liinid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Alates 1. september 2009 muutub:

• Liini nr 104 Tallinn – Kostivere tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 104A Tallinn – Loo – Kostivere kõikide päevade sõiduplaan
• Liini nr 134 Tallinn – Loo – Kostivere – Jõelähtme – Neeme tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 151A Tallinn – Laagna – Kuusalu – Loksa – Viinistu tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 151B Tallinn – Laagna – Kuusalu – Kolga – Loksa tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 152 Tallinn –Kuusalu – Loksa tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 152A Tallinn – Kuusalu – Kolga – Loksa – Viinistu tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 154 Tallinn – Jõelähtme – Kaberla – Kiiu – Kuusalu – Muuksi – Leesi – Loksa tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 156 Tallinn – Kuusalu – Kolga – Loksa tööpäeva sõiduplaan
http://www.omasaar.ee/index.php?content=...rtid=14611 piletimüük Saaremaal Big Grin

Sellist asja juhtub ikka ATKOga ainult...
(06.08.2009 08:01)Siim Kirjutas: [ -> ]http://www.omasaar.ee/index.php?content=...rtid=14611 piletimüük Saaremaal Big Grin

Sellist asja juhtub ikka ATKOga ainult...

No nii laisad et ei viitsi sihtkohti ka kirjutada.
21 sajand
(06.08.2009 11:20)keskjaam Kirjutas: [ -> ]
(06.08.2009 08:01)Siim Kirjutas: [ -> ]http://www.omasaar.ee/index.php?content=...rtid=14611 piletimüük Saaremaal Big Grin

Sellist asja juhtub ikka ATKOga ainult...

No nii laisad et ei viitsi sihtkohti ka kirjutada.
21 sajand
See pole mitte midagi muud, kui paberilipakas ainult mille võib ära visata, sest puuduvad seal raamatupidamisseadusele kohased käibemaksu osa ning pilet pole absoluuselt nõuetekohaselt vormistatud aga noh ATKO.
(01.08.2009 19:13)mairo222 Kirjutas: [ -> ]Nüüd siis algus ka Saaremaal (täna oli igatahes liinil buss ilma kassaaparaatida jagati paberi lippakaid kuhu juht oma käe allapani ja pileti hind kah kõrgem). Nii et läheb lahti Atko aeg .
Palju pileti hind tõusis?
Eestimaal ikka leidub.
[attachment=183]

Edelareisija

Kus maanurgas see vedeleb? Huvitav,mis number see buss on. 015?

Mälu vaja turgutada,hakkab juba ära ununema...
(09.08.2009 22:16)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Kus maanurgas see vedeleb? Huvitav,mis number see buss on. 015?

Mälu vaja turgutada,hakkab juba ära ununema...
Tõesti endine 015.
(09.08.2009 22:25)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(09.08.2009 22:16)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Kus maanurgas see vedeleb? Huvitav,mis number see buss on. 015?

Mälu vaja turgutada,hakkab juba ära ununema...
Tõesti endine 015.
Said lõpuks käidud, mis marki 50m eemal seisev valge buss on? Harjumaakonnas on pesitsuspaik.
Praegust olukorda Saaremaal võib kirjeldada niimoodi:
Riik sai parima hinnaga pakkumise ja võttis selle vastu. Reisijad said kõrgema piletihinna ja väikesed bussid, ning mõnel maakonnaliinil peab nüüd püsti seisma. Kas riigi poolt on sellistel tingimustel madalam hind õigustatud reisijate mugavuse langusega? Ma usun, et kui riigihanget poleks toimunud, siis oleks sõitjatel edaspidigi mugavam olnud sõita vanade, kuid suurte bussida, väikeste ja uute asemel.
(14.08.2009 16:35)Martti Kirjutas: [ -> ]... kui riigihanget poleks toimunud, siis oleks sõitjatel edaspidigi mugavam olnud sõita vanade, kuid suurte bussida, väikeste ja uute asemel.
Kuldsed sõnad, aga riigihanke seadus on just nii kirjutatud, et odavaim võidab alati, muu pole oluline.
Kui maakonnaliinis peab püsti seisma, siis pigem valin sõiduvahendiks isikliku auto, mis siis et praamiga ülevedu maksab edasi-tagasi 200eek, aga vähemalt ei pea püsti seisma. Selline hetkeseis küll reisijaid juurde ei meelita, pigem peletab ebamugavusega eemale. Ja siis läheb firma jälle riigi ukse taha, ja taotleb lisaraha, kuna ei vea kuludega välja, sest sõitjaid pole, tundub surnud ring(GO-ga läks samamoodi). Ja pange tähele, kui nii ka läheb, siis riik ka raha annab, ehk veo(sõidu)kilomeetrihind tõuseb. Huvitav tegelikult, kas kogu 10 aastase perioodi jooksul ongi fikseeritud kilomeetrihind, või hakkab see kütusehinna kasvades tõusma? Või tõusevad hoopis piletihinnad?
Reisijale ei muutunud küll midagi paremaks. Mingi busside keskmise vanuse nõue on ka tegelikult jabur.
Pigem olgu siis juba kindla vanuse nõue, küll siis bussifirmad ähkima hakkaksid. Sest praegu on ju peaaegu igas maakonnas või linnas "keskmine vanuse nõue", see aga tähenab, et kui mõni uus buss ostetakse, siis keskmine vanus väheneb automaatselt paari aasta võrra, ja vanema välja laskeaastaga bussid sõidavad ikka edasi. Kus otsast siin võit on? Ainult JOKK süsteem on, muud ei midagi.
(14.08.2009 20:23)Martti Kirjutas: [ -> ]Mingi busside keskmise vanuse nõue on ka tegelikult jabur.
Enamasti on lepingu tingimustes paika pandud busside maksimaalne vanus (Võrus, Pärnu maakonnas 18 aastat, Tartu ning Pärnu linnas 15 aastat).
Jabur on see süsteem veel selle poolest, et nõutud vanusepiirangu sisse kuuluvaid kasutatud busse (eriti just selle 15 aasta variandi puhul) pole eriti saada ning vaevalt, et vedajafirmad on nõus busse paariks-kolmeks aastaks masinaid soetama.
(14.08.2009 20:38)Georg Kirjutas: [ -> ]
(14.08.2009 20:23)Martti Kirjutas: [ -> ]Mingi busside keskmise vanuse nõue on ka tegelikult jabur.
Enamasti on lepingu tingimustes paika pandud busside maksimaalne vanus (Võrus, Pärnu maakonnas 18 aastat, Tartu ning Pärnu linnas 15 aastat).
Jabur on see süsteem veel selle poolest, et nõutud vanusepiirangu sisse kuuluvaid kasutatud busse (eriti just selle 15 aasta variandi puhul) pole eriti saada ning vaevalt, et vedajafirmad on nõus busse paariks-kolmeks aastaks masinaid soetama.
Soomes on ka vanemaid masinaid sõitmas, kuid neile on tehtud kapitaalremont ning kui kuskil hangetes või lepingutes on vanust vaja, siis sobib ka näiteks see aasta, kui kapiteelremont tehtud, mitte väljalaskeaasta. Näiteks 1988 aasta bussile tehtid 2008 aastal kapitaalremont, siis läheb arvesse viimane aasta.
(14.08.2009 20:41)Siim Kirjutas: [ -> ]Soomes on ka vanemaid masinaid sõitmas, kuid neile on tehtud kapitaalremont ning kui kuskil hangetes või lepingutes on vanust vaja, siis sobib ka näiteks see aasta, kui kapiteelremont tehtud, mitte väljalaskeaasta. Näiteks 1988 aasta bussile tehtid 2008 aastal kapitaalremont, siis läheb arvesse viimane aasta.
Eestis lähevad sellised bussid rauaks natuke kõrgema hinnaga kui emexis kilo eest saab. Mõni on päris asine veel olnud. Umbes selline süsteem, nagu TAK-is 2006, kui korraga oli katki kaks ühesugust bussi= 1175 ja 2VKO samasugune buss(number ei meenu, aga esiotsal oli üks paneel musta värvi).
Igatahes, ühel bussil oli katki mootor ja teisel tagasild, minu loogika ütleb et neist kahest oleks saanud ühe korda teha ja teise varuosadeks. Ometi kanti mõlemad maha ja lammutati ära. Ju siis ei viitsitud remonti teha ja majandus oli buumiharjal. Praegu on käes tõehetk.
Kuusalu vallas muudatusi ei toimu !
Seoses Kuusalu Vallavalitsuse pöördumisega EI TOIMU alates 1. septembrist 2009 planeeritud MUUDATUSI allnimetatud liinidel:

• Liini nr 151A Tallinn – Laagna – Kuusalu – Loksa – Viinistu tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 151B Tallinn – Laagna – Kuusalu – Kolga – Loksa tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 152 Tallinn –Kuusalu – Loksa tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 152A Tallinn – Kuusalu – Kolga – Loksa – Viinistu tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 154 Tallinn – Jõelähtme – Kaberla – Kiiu – Kuusalu – Muuksi – Leesi – Loksa tööpäeva sõiduplaan
• Liini nr 156 Tallinn – Kuusalu – Kolga – Loksa tööpäeva sõiduplaan


Teenuse osutamine jätkub täna kehtivate sõiduplaanide alusel!

http://www.harjuytk.ee/index.php?option=...e&Itemid=1
Tallinnas nähtud kollane uue molliga Izuzu. Numbrit kahjuks ei õnnestunud näha.
(29.08.2009 21:14)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Tallinnas nähtud kollane uue molliga Izuzu. Numbrit kahjuks ei õnnestunud näha.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html midagi analoogset vast siis.
(29.08.2009 21:21)Siim Kirjutas: [ -> ]
(29.08.2009 21:14)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Tallinnas nähtud kollane uue molliga Izuzu. Numbrit kahjuks ei õnnestunud näha.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html midagi analoogset vast siis.
Et mitte öelda see sama. Külje pääle suurte punaste tähtedega kirjutatud ATKO.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Tagasiside URL