Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Jõhvi osakond
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Siin kajastaks uudiseid, mis seotud Sebe Ida-Viru filiaali maakonnaliinidega.
Nagu juba varemalt teada, teenindab Sebe oktoobrist Kohtla-Järve piirkonnas kolme maakonnaliini: 122. ja 133. liini nelja 2000 vla MB Vario'ga ning 43. liini maakonnaliinidelt tuttavate MB Conecto'de ja/või Volvo DAB'idega. Viimane kord neid Vario'sid nähes olid need küll suht inimtühjad.
Uudiseks sai nähtud, et vähemalt ühele maakonnabussile, Volvo Berkhof 268AXX'le on tekkinud garaažinumber 668. Conecto'del ega DAB'idel seda veel polnud. Ehk tuleb.
Lisaks teenindatakse 111. maakonnaliini. Aga 122. ja 133. liin on suht tühjad ilmselt seetõttu, et piletihind on neis 12 krooni, teistel vedajatel v.a. Cryptus ja Sebe 43. liin on piletihind 10 krooni.
Sebe 312, mis viimati Ida osakonnas liikus, seisab praegu Järveotsal. Ekspressbussi kirjutis maha kraabit, aga parginumber on veel alles.
001 EUR vist Tallinna osakonna alla toodud kui ta seda juba varem polnud. Jube pikemat aega sõidab teie tellimusvedu Estonia marsadepeatusest väljudes sealt 14.15 kirjaga ETK.
Hommiku ka miskine 8-9 aeg ETK vedu. 001 Euril.
Tundub 267TEA asemel sõitvat.
On kasulik teada, et päikeselise ja sooja ilmaga sõidab 106. buss Iidlast kell 10.00 ja 11.30, Toilast Iidlasse kell 10.50, 14.00 ja 16.05 (vt. SEBE veebilehelt).

116. maakonnaliinibuss nüüd ei sõida Illuka/Viru Vangla läbi.

P.S. 19. juulil oli üks 43. liinibuss numbriga 631AYZ (esimest korda Volvo B10M-60 Carrus Fifty, ega Volvo DAB/MB Conecto/Volvo Van Hool Alizee). Smile
Sebe viimased Jonckheere Jubileed sõidavad Ida-Virus veel täiega kohalikku liini, samas kui Sebe kaugliinidel seda marki enam ei kohta. Nii et kes tahab viimaseid Sebe Jubileesid näha, siis valged 615MCE ja 302MCH seal Narva-Sillamäe(-Kohtla-Järve) suunal veel sõidavad. Muidu maakondlikus osas kõik nagu ikka.
Narva osakonna endine BussiReiside 304ARZ on nüüd ka Sebe vanamoodi kujundusega kaetud.
Eile põrkas Kuusalu lähistel sõiduautoga kokku 304ARZ, mõlemad masinad paiskusid selle tagajärjel teelt välja. Mis kahjustustega buss on,seda ei oska öelda täpsemalt.
Mis seaduspäraruse järgi sõidavad kaugliinidele mõeldud bussid Võrumaal vähe koormatud kohalike liine? Näiteks teisipäeva(2.02.2010) õhtul oli Jõhvi osakonna 001EUR Antsla-Hänike-Võru liinil, käis korra pargis ja siis läks õpilasliinile(vist?, sest liinisilti ei olnud, aga reisijaid oli). Samas on pargis mahakantuna seismas mitu maakonna liinidele mõeldud bussi. Kas Võrumaal on bussidel vanusepiirang, et teistest osakondadest kaugliinidele mõeldud bussidega kohalike liine sõita?
(05.02.2010 12:20)Martti Kirjutas: [ -> ]Mis seaduspäraruse järgi sõidavad kaugliinidele mõeldud bussid Võrumaal vähe koormatud kohalike liine? Näiteks teisipäeva(2.02.2010) õhtul oli Jõhvi osakonna 001EUR Antsla-Hänike-Võru liinil, käis korra pargis ja siis läks õpilasliinile(vist?, sest liinisilti ei olnud, aga reisijaid oli). Samas on pargis mahakantuna seismas mitu maakonna liinidele mõeldud bussi. Kas Võrumaal on bussidel vanusepiirang, et teistest osakondadest kaugliinidele mõeldud bussidega kohalike liine sõita?
Võrumaal on bussidele piirang 18 aastat, mis tähendab siis, et buss peab olema valmistatud kõige varem 1992. aastal. SEBE Võru pole viimasel aastatel erilisi investeeringuid suurte busside ostu näol teinud maakonnaliinivedudeks. Seetõttu võibolla ongi leitud odavam lahendus, et sarad kaugliinibussid, mis kaugliinidele enam ebamugavuse pärast ei sobi, aga aastad veel lubaksid näiteks Võrumaal sõita, pannakse Võrumaa sellistele liinidele, kus on vaja liini teenindada suure bussiga (neid on üksikuid). Võru-Hänike-Antsla liinil tõenäoliselt on mingis liinilõigus nt koolisttulevate õpilaste näol veidike suurem täituvus, mistõttu pole võimalik selle liini teenindamine Varioga.
809BCE ja 045BCB on Jõhvi osakonna bussid? Täna nähtud 809BCE liinil 902 Narva-Tallinn ja 045BCB nähtud paar päeva tagasi linil 905 Tallinn-Narva.
Üllatusuudis SEBE Ida osakonnast: nimelt teenindab Järve Bussipargi asemel nüüd SEBE firma Eesti Energia Kaevandused ASi Narva Karjääri tellimusliine. Selle tarbeks ongi ostetud varem muust teemast läbi käinud Scania Vest V25 bussid, lisaks kasutatakse juba teada busse. Pluss on kasutuses veel mõned bussid, mida peab igaüks ise nägema... Igaljuhul on tegu suht ootamatu uudisega, et seni stabiilselt Järve Bussipargi käes olnud (endise nimega) Eesti Põlevkivi tellimusliinid nüüd kahe firma vahel jaotatud on. Aidu karjääri, Viru ja Estonia kaevandust teenindab endiselt JB.
Nüüdseks on busside osas vast paika saanud niiviisi, et Narva Karjääri teenindavad 3 pikka bussi (Ikarused 036BCR, 360BCN, Säffle 970BCK) ja üks lõõts, lisaks tavabuss. Head bussid, korrektsed sildid ees ja puha! Vest'id sõidavad nüüd rohkem Jõhvi piirkonnas. Lisaks teenindab Sebe ka 37. liini. Nii et ses mõttes hea, et töölisliinide teenindajate osas on sel aastal muutusi toimunud, on vaheldust ja võrdlusmomenti varasemaga.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=35838601

Avarii Tartu Maantee ja Pallasti ristmikul. Tundub et bussijuht tahtis Pallasti tänavat pidi Narva sõitma hakata viimasel hetkel aga taipas et vara vasakule pöörata.
Siiralt tunnen kaasa inimestele, kes talvel Narva-Tallinn noorte ekspressi kasutavad. Bussiks Berkhof Excellence 1000 reg numbriga 615SRX.
Mingisugust soojendust pole ollagi, istud 3 tundi jalad jääs, wifist pole ka mingit haisu.
Pärnu vahet sõidab päris tihti Setra 072AZX, Tartu vahet igast Axialid, Mistralid, Bovad jne aga Narva vahet sõidab tõsine ROMU.
Soovitan tõsiselt järele mõelda, kas see ~6 eurot mis te säästate on seda piina väärt mida teil 3 tundi taluda tuleb.
(13.02.2011 23:38)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Siiralt tunnen kaasa inimestele, kes talvel Narva-Tallinn noorte ekspressi kasutavad. Bussiks Berkhof Excellence 1000 reg numbriga 615SRX.
Mingisugust soojendust pole ollagi, istud 3 tundi jalad jääs, wifist pole ka mingit haisu.
Pärnu vahet sõidab päris tihti Setra 072AZX, Tartu vahet igast Axialid, Mistralid, Bovad jne aga Narva vahet sõidab tõsine ROMU.
Soovitan tõsiselt järele mõelda, kas see ~6 eurot mis te säästate on seda piina väärt mida teil 3 tundi taluda tuleb.
Mina kasutan pühapäeva õhtuti Rakverest Tallinna sõiduks Peterburi bussi (tavaliselt on liinil sama buss mis sõidab Täistunni Ekspressi), pilet on küll 1,59 eurot kallim, aga vähemalt on bussis vähe reisijaid ja palju ruumi. Viimati pileti ostes pakuti millegipärast kõigepealt odavamale reisile piletit, aga ma ütlesin et "Peterburi buss on mugavam", ja oli ka...
Rääkides pühapäeva õhtusest Ida-Tallinn sõidust, siis on kõik need valikud head võrreldes eilse liiniga 181, kus sõitis buss 495BBO. Selle teekond lõppes Rakveres ning asendusbuss tuli 2 tunni pärast. Oli ka selles bussis jääkülm, aga SEBE viib vähemalt reisijad kohale.
(13.02.2011 23:38)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Siiralt tunnen kaasa inimestele, kes talvel Narva-Tallinn noorte ekspressi kasutavad. Bussiks Berkhof Excellence 1000 reg numbriga 615SRX.
Mingisugust soojendust pole ollagi, istud 3 tundi jalad jääs, wifist pole ka mingit haisu.
Pärnu vahet sõidab päris tihti Setra 072AZX, Tartu vahet igast Axialid, Mistralid, Bovad jne aga Narva vahet sõidab tõsine ROMU.
Soovitan tõsiselt järele mõelda, kas see ~6 eurot mis te säästate on seda piina väärt mida teil 3 tundi taluda tuleb.
Olukord pole muutunud, eile samamoodi.
(19.02.2011 22:57)Siim Kirjutas: [ -> ]
(13.02.2011 23:38)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Siiralt tunnen kaasa inimestele, kes talvel Narva-Tallinn noorte ekspressi kasutavad. Bussiks Berkhof Excellence 1000 reg numbriga 615SRX.
Mingisugust soojendust pole ollagi, istud 3 tundi jalad jääs, wifist pole ka mingit haisu.
Pärnu vahet sõidab päris tihti Setra 072AZX, Tartu vahet igast Axialid, Mistralid, Bovad jne aga Narva vahet sõidab tõsine ROMU.
Soovitan tõsiselt järele mõelda, kas see ~6 eurot mis te säästate on seda piina väärt mida teil 3 tundi taluda tuleb.
Olukord pole muutunud, eile samamoodi.
Eks on arvestatud et inimeste kehasoojus kütab bussi ka soojaks...
Lehti: 1 2 3
Tagasiside URL