Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: TAK seeria registrinumbritest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Aga kui nüüd uusi busse tulemas,mis numbrite alla need tulewad?.Teadupärast TAKi seeria pea täis.Ehk leitakse siiski ARKiga kokkulepe ?
008 ja 009 peaks veel augud olema. See on küll juba väga vana ja leierdatud teema, aga mina ei hakkagi sellest aru saama miks ei kannata sama numbrit teist või mõnel puhul juba kolmandat korda kasutusele võtta.
Kas ma eksin või ongi nii, et mõni number ongi juba mitmendat korda kasutuses, kasvõi see sama 704.
Pead ei anna aga 704 TAK olnud ikka ainult ühel bussil.Ja bussil sünnipäew ka tulemas.Eks me siis istu trassil kahekesi ja meenutame aegu.
149TAK on väga eredalt meeles. Refraseerin. Esimese ja teise 1149 vahe oli ainult loetud päevad.
(02.01.2009 23:07)Oxygen Kirjutas: [ -> ]149TAK on väga eredalt meeles. Refraseerin. Esimese ja teise 1149 vahe oli ainult loetud päevad.
Hästi tehtud Big Grin
Aga siiski 8 kuud ja 20 päeva. Loe kokku! Big Grin
(02.01.2009 23:05)PETSS Kirjutas: [ -> ]Pead ei anna aga 704 TAK olnud ikka ainult ühel bussil.Ja bussil sünnipäew ka tulemas.Eks me siis istu trassil kahekesi ja meenutame aegu.

Ma võin ka tulla kaasa tundma vananemisele Smile . Aga peale väikest vaatamist, siis 508 oli ju kollane Ikarus lõõts ja nüüd Katrineholm ?? Aga kas siis vahepeal oli periood, mil lubati numbreid uuesti kasutada ?

1065 oli lühike Ikarus ja nüüd Säffle, kui ma jämedalt puusse ei pane nagu tavaliselt ?
See numbrite uuesti kasutusele võtmise keeld on viimaste aastate leiutis. Varem sellist jama ei olnud ja sestap saidki Ikaruste numbrid "uutele" lääne bussidele külge kruvitud.
Mis 149-t puudutab, siis siiski ei tea ühtegi teist numbrit mis nii kähku uue kandja oleks leidnud. Aga kokku lugema neid päevi siiski hilisel õhtutunnil ei hakkaks Big Grin
See numbrite uuesti kasutuselevõtmise mittelubamine sai alguse 2005 aasta keskel, viimasena on kasutusel olnud TAK numbri saanud 3591, edasi on antud ainult vabu numbreid, ühe erandiga - 813 TAK, kas ARK-il jäi midagi kahe silma vahele või milles täpselt asi on ei oska öelda. 008 on tõesti veel vaba, 009 oli aastakese 2009 (1981. aasta lõõts-Ikarus) küljes.
(03.01.2009 00:18)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mis 149-t puudutab, siis siiski ei tea ühtegi teist numbrit mis nii kähku uue kandja oleks leidnud.
Praegu tundub, et 929TAK läks kiiremini. Kahjuks ei oska kindlat ajaperioodi öelda.
Numbritest weel.Tulika Taksol küll endised numbrid kasutusel.Miks ei saa seda TAK teha?
Kas see reg.numbri üle kandmine teisele sõidukile on keelatud vaid TAK-i siseselt omal initsiatiivil või juba kõrgemalt, näiteks ARK-i poolt?
ARK-i poolt. Tolles see probleem ongi.
(10.01.2009 21:16)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]Uute Scania lõõtsade osas hakkab ka jää liikuma - 2. VKO omadele juba numbrid (2335, 2337, 2338) ära jagatud.
Kas 2.VKO ainult 3 uut bussi saabki?
Kuidas jagunevad siis ülejäänud?
Ja kellele on reserveeritud nr.-d 399TAK ja 400TAK?
401-409 on Lasnamäel. Äkki tuleb siis 3400 ka?
(10.01.2009 21:27)Oxygen Kirjutas: [ -> ]401-409 on Lasnamäel. Äkki tuleb siis 3400 ka?
No siis ehk oleks kohe alustatud mitte 3401-st, vaid 3400-st....
(10.01.2009 21:24)Volli Kirjutas: [ -> ]
(10.01.2009 21:16)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]Uute Scania lõõtsade osas hakkab ka jää liikuma - 2. VKO omadele juba numbrid (2335, 2337, 2338) ära jagatud.
Kas 2.VKO ainult 3 uut bussi saabki?
Kuidas jagunevad siis ülejäänud?
Ja kellele on reserveeritud nr.-d 399TAK ja 400TAK?

347TAK ning 349TAK on vaba ka!!!
412 TAK - see on olemas?
Oli Ajokki 8000.
Selline siis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Tagasiside URL