Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: TAK seeria registrinumbritest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Mulle kargas praegu pähe, et kui need XXX TAK numbrid otsa lõpevad, siis teoreetiliselt saab ju 99 numbrit veel XX TAK välja anda. Kui ma muidugi millesti valesti aru saanud ei ole.
Mõtled Sa USA numbimärke? Aga kuidas siis kokku panna gr numbriga.Ehk siiski mingi seeria (xxx BUS, TTA ,VKO)?
Nimetagem neid siis USA numbrimärkideks. Näha on neid ka Kamaz-ide küljes mis ei tohiks jänkidega kuidagi seotud olla. Garaažinumbritega sidumine on muidugi omaette ooper. Samas ei tohiks olla suur probleem. 1XX TAK ei ole enam palju vabu ja näiteks 100TAK ei ole ka enam kasutusel. Seega ei näe probleemi miks 01TAK ei võiks olla 1101. Öeldud on ju, et käiku ei lähe enam sama registrimärk mitte garaažinumber. Eks ta muidugi kummaline on. BUS seeriast peaks midagi vist juba välja olema antud.
Noid nn USA numbrimärgd olid algselt mõeldudki USA masinatele.Neile meie numbrid ei sobinud.Aga wahhet ju pole ,mis masinal nad küljes on.
Ega tegelikult need USA märgid ei sobi ka nendele nn meie formaadis numbriga autodele. Eriti kui on veel pika numbri jaoks koht tehtud autole. Ainus variant kruvida stange külge või kuskile. Aga see juba teemaväline jutt.
(27.01.2009 21:17)Heini Kirjutas: [ -> ]412 TAK - see on olemas?

Praegu bussi selle numbriga ei ole kasutusel, siis see number on vaba
(28.01.2009 07:18)Vlad Kirjutas: [ -> ]
(27.01.2009 21:17)Heini Kirjutas: [ -> ]412 TAK - see on olemas?

Praegu bussi selle numbriga ei ole kasutusel, siis see number on vaba

412TAK pole vaba!!! Kui see number oli kasutusel - siis ei kehti anda teda veel üks korda(praegu)... Nagu 533TAK, vot nii
(28.01.2009 10:19)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(28.01.2009 07:18)Vlad Kirjutas: [ -> ]
(27.01.2009 21:17)Heini Kirjutas: [ -> ]412 TAK - see on olemas?

Praegu bussi selle numbriga ei ole kasutusel, siis see number on vaba

412TAK pole vaba!!! Kui see number oli kasutusel - siis ei kehti anda teda veel üks korda(praegu)... Nagu 533TAK, vot nii

412TAK ja 533TAK on ikka küll vabad.

Ning seda juttu, et on keelatud numbrit ühelt sõidukilt teisele üle kanda, võib kodus vanaemale rääkida.
Või kui tõesti nii on, siis palun lahkelt ka ARKile viidata seda õigusakti, kuna nemad veel tänagi tõstsid ühe numbri teisele sõidukile ringi. Shy

Millest üldse selline info pärineb, et enam nii ei saa?
Pigem on ehk asi selle taga, et selle protseduuri läbi viimine on bürokraatlikus mõttes veidi keerulisem ning kohati võib riigilõivudeski topelt maksma minna. Kuid kas asi poleks seda väärt?
TAK-is rippus mingi aeg tagasi vastav käskkiri mis ütles, et juba kasutusel olnud numbreid rohkem käiku es anna.
2007 kevadel sai juttu aetud mehega, kes on aastaid käinud ARK-s TAKile numbreid toomas ja nendega suhtlemas. Kinnitas temagi, et mitte kuidagi ei saa enam kasutatud numbreid kätte.

Aga seda, kuidas 2005 algul õnnestus 067, 068, 069 ja 070 TAK uuesti käiku lasta, pole senini keegi seletada osanud...
(28.01.2009 10:19)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(28.01.2009 07:18)Vlad Kirjutas: [ -> ]
(27.01.2009 21:17)Heini Kirjutas: [ -> ]412 TAK - see on olemas?

Praegu bussi selle numbriga ei ole kasutusel, siis see number on vaba

412TAK pole vaba!!! Kui see number oli kasutusel - siis ei kehti anda teda veel üks korda(praegu)... Nagu 533TAK, vot nii

Näiteks 1998. aastal 3505 numbriga sõitis Ikarus 260(ma ei mäleta täpselt, kui eksisin siis parandage palun) ja samal aastal teda kanti maha.Dodgy 2001. aastal novembrist sama numbriga hakkas sõitma Scania CN113CLB Katrineholm, vot niiSmile

Aga minu väga huvitav, milline buss hakkab tulevikus kandma 3533 numbritBig Grin
No igatahes praegu varem kasutusel olnud numbriga busse käiku ei anta. Punkt.
Ja isegi kui 3533 peakski kunagi uuesti mingis kuues tänavale tulema, siis ei ole ta 533TAK nagu too CR oli.
(29.01.2009 07:41)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ja isegi kui 3533 peakski kunagi uuesti mingis kuues tänavale tulema, siis ei ole ta 533TAK nagu too CR oli.

Olen nõus, et kui buss numbriga 3533 hakkab sõitma see ei ole too CR millega mu isa töötas. Mulle lihtsalt huvitav missugune buss hakkab seda numbri (533 TAK) tulevikus kandma.

(29.01.2009 07:41)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No igatahes praegu varem kasutusel olnud numbriga busse käiku ei anta. Punkt.

Aga kas uuetel Omnilinkidel ei ole vanu Ikaruse numbreid?
(29.01.2009 16:40)Vlad Kirjutas: [ -> ]
(29.01.2009 07:41)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ja isegi kui 3533 peakski kunagi uuesti mingis kuues tänavale tulema, siis ei ole ta 533TAK nagu too CR oli.

Olen nõus, et kui buss numbriga 3533 hakkab sõitma see ei ole too CR millega mu isa töötas. Mulle lihtsalt huvitav missugune buss hakkab seda numbri (533 TAK) tulevikus kandma.

(29.01.2009 07:41)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No igatahes praegu varem kasutusel olnud numbriga busse käiku ei anta. Punkt.

Aga kas uuetel Omnilinkidel ei ole vanu Ikaruse numbreid?

Ei ole
siis nagu mina saan aru, et kui buss on maha kantud siis tema number ei saa üle anda teisele bussile? Aga kui on nii siis kuidas Scania CN113CLB Katrineholm kannab Ikaruse 260 numbri?
533TAK ei tule enam!
(29.01.2009 17:28)Vlad Kirjutas: [ -> ]siis nagu mina saan aru, et kui buss on maha kantud siis tema number ei saa üle anda teisele bussile? Aga kui on nii siis kuidas Scania CN113CLB Katrineholm kannab Ikaruse 260 numbri?

Praegu ei saa juba!!! Varem oli see asi...
Ma aru saanud tollest TAKi seeriast nii.94 ostis TAK terwe seeria välja.Nüüd aga numbri hinnad tolle ajaga tõusnud ja seepärast keeldubki ARK numbrite uuesti käikuandmisest.Neil jääb ju papp saamata.Sääne minuni jõudnud info .
(29.01.2009 21:26)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ma aru saanud tollest TAKi seeriast nii.94 ostis TAK terwe seeria välja.

Sama ütles mulle ka isa ja ta oli väga üllatanud, et ARK ei luba kasutada teisel ringil numbrid.
Kaldun arwama ,et juhtub nii nagu praegu MRP on.Reg,ja gr number ühtivad(tahaks wäga loota ,et see niimoodi ka jääb) täheseeria aga parajasti too mida antakse.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Tagasiside URL