Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: reis Peterburi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(22.07.2009 21:22)PETSS Kirjutas: [ -> ]
(22.07.2009 09:10)6631 Kirjutas: [ -> ]Ürituste nimekiri hakkab kuju võtma. Kuna mitmed neist on tasulised ja samas nõuavad ka ettemaksu või siis kindlat kokkulepet, siis oleks siinkohal vaja võimalikult paljude osavõtjate poolt- või vastuhäält.

1. Laevasõit Peterburi kanalitel. Kogu laev maksab 7000 rbl (see on umbes 2500 kr), giid lepiks kokku. Odavamalt kohapeal ei saa.

2. 1950- või 60-ndate aastate trammi saaks tellida paraku mitte vähemaks kui 3 tunniks, hind ligikaudu 16...18 000 rbl (keskmiselt 6000 kr). Rahvast mahub trammile palju ja asjal oleks mõtet, kui kutsuda kaasa kohalikke fänne, kes muidugi siis oma sõidu eest ka maksaksid. Palun andke teada, keda see asi kindlasti huvitaks (ja ühtlasi mis oleks makimumsumma, mida olete nõus maksma? 200, 500, 1000 kr??).

3. Tsarskoje Selo (pühapäeval): pargi enda külastus on 60 kr, Katariina paleesse (ja Merevaigutuppa) sissepääs veel 220 kr. Palee külastus tuleb ette tellida. Kas on huvi?

4. Peterhof (neljapäeval): pargi sissepääs on 110 kr.

Nende punktidega siis teeks nii, et trammisõit ja Katariina palee tulevad ainult siis, kui esmaspäeva 27. juulini laekub piisavalt sooviavaldusi. Laevasõit, Peterhof ja Tsarskoje Selo park tulevad kindlasti, välja arvatud siis, kui 27. juuliks laekub piisavalt vastuhääli.

Muud programmipunktid: sõit Kroonlinna (5 tundi) linnaekskursioon (3 tundi) ja selle juurde Peeter-Pauli kindlus tulevad kindlasti.
Metroo- ja raudteemuuseumi suhtes olen neutraalne. Aega nende jaoks justkui on. Kui Sass või kes iganes kokku lepib, siis nad kavas on.
Trollisõit (ZIU-5) kahjuks kõne alla ei tule. Troll pidi seisma muuseumtrammide depoos ja juhti, kes sõidaks, praegu pole. Oleks vaja ka traktorit, kes trolli veaks lähema trolliliinini.
Aga selle depoo enda vaatamine peaks küll võimalik olema.

Ehk selgub siis 27. juuliks üksikute punktide suhtes "Jaa" või "Ei". Siis saab nad ka ajaliselt ritta panna. Kirjutage!
Laewasõit ju iseenesest tore ja huwitav,palju aga sõltub weetasemest(kui wesi kõrgel liiklust ei toimu).Oleks osaleja. Trammiparki tahaks küll minna,sõitmise eest eriti küll üle 200 maksta ei tahaks.Muude asjade kohta ütleks Jaa. Palju too raudteemuuseomi külastus maksab.Tegelikult tahaks teada palju üldse raha wahhetama peaks(kui kõik ekskursioonid+ muu tegewusega seotud kulud)?

Sõbrad Peterburist räägivad, et 40 rubla täis ning 20 rubla soodupilet maksab...
Peterhofi külastame küll, kui sissepääsul passi ei küsita, siis saavad mõned sisse 30 eek'uga (keeleoskus). Merevaigu toa eest minu arvates ei tasu vaeva näha, kuid laeva ning trammisõidud on teretulnud, ja loomulikult Kronschtadt ka...
Kui raudtee on reede hommikuks, siis pooldan ka!
Sass võiks küll kohalikke kokku ajada trammisõidu jaoks!
Las olla siis raudtee- ja/või metroomuuseum reede hommikul.

Muuseumtrammiparki pääsemisega tegeleb Peterburis Roman Agapitov, kohalikest fännidest üks tuntumaid. Ta peab kohapeal ära käima ja kokku leppima. Eks siis kuuleb. Tema üritab ka trammisõitu 3 tunnilt 2-le lühemaks kaubelda. Ja ka kohalike sõprade kaasakutsumisega lubas ta tegeleda. Kui Sassi abi on mõeldud sedasi, et Peterburi foorumis rahvast kutsuda, siis seda pole vaja - las Romka ise toimetab sellega. Ma arutan temaga, kas foorumisse tasub kirjutada. Teatasin Romkale, et parim aeg oleks ehk reedel kell 15 trammiparki ja kell 16-18 trammisõit. Või siis tund või kaks hiljem. (Laupäeval parki ei pääse mingil juhul ja reedel varem ei ole ilmselt kohalikke eriti tulemas.)
Nii siis...
Passid minu käes!
PETSS (6631 ning Ott) ja Laisik (Marina) saavad ümbrikuid keskdispetšeri käest alates kella 23:00 23.07.2009.
Volli, Tix, XTA ning Hundionud saavad passid kätte reedel 24.07.2009.
Kättesaamis kohta määran Georgi Otsa taksopeatust, kus olen taksode hulgas, kella 17:30 alates.
Ajakawa koostades wõiks arwestada Peterburi staudega(Tallinna omad tolle kõrwal mäng).6631 jaOti passid wõtan hommikul oma kätte.
Bussiraha siitpoolt teele saadetud.Ehk keski mõistab miskit tarka kõnelda raha wahhetuse kohta?Kas wahhetada siin kohe kroonid rubladeks.Teine wariant siin EURiks ja Wenes EUR rubladeksPalju on seal EURi ja rubla kurss?Wabandust lolli küsimuse pärast.
(25.07.2009 14:23)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ehk keski mõistab miskit tarka kõnelda raha wahhetuse kohta?Kas wahhetada siin kohe kroonid rubladeks.Teine wariant siin EURiks ja Wenes EUR rubladeksPalju on seal EURi ja rubla kurss?
Minu väheldased kogemused on näidanud seda, et mida vähem kordi raha vahetada, seda vähem muret on ja seda odavam tuleb (tahab iga vahetuspunkt ju oma protsendi saada). Pealegi, kuna kroon on euro suhtes fikseeritud, siis ei saa sealt peale mõnepäevase rubla kursi kõikumise jao suurt mingit muutust olla. Nii et minu soovitus on Tallinnas mõnest normaalses kohas asuvast rahavahetuspunktist või pangakontorist sobiv summa rublasid omale välja vahetada.

Ja ühtlasi, selle pika jutu lõpuks on paslik teile kõigile Head Reisu soovida! Nii et palju elamusi ja tehke minu eest ka pilti Smile
Tavid ehk siis kõige parem.Eelmise aasta ühe parimatest reisikaaslatest, kodanik Joonase mittetulekust kahju.
(25.07.2009 18:31)41Degree Kirjutas: [ -> ]... mida vähem kordi raha vahetada, seda vähem muret on ja seda odavam tuleb (tahab iga vahetuspunkt ju oma protsendi saada ...
No kui te just sadades tuhandetes ei vaheta, siis kursi vahe ei tasu sageli teise vahetuspunkti kõndimist, kaotad halvemal juhul 7 krooni ja 24 senti.
Kohapeal saab seina seest ka raha. Ja panga komisjonitasu pole kuigi suur röövimine.
Olen Peterhofi osas nõus, kui on ka võimalus see üksikkorras vahele jätta. Esivanem just käis seal lossikompleksis ja tegi seal hulga pilte ja - kaunite kunstide huvilisel oleks seal palju vaadata, tehnika- ja transpordihuvilisel aga suurt midagi.
Tsarskoje Selo kohta netist leitud piltide põhjal arvamus sama.
Laevasõidule tulen kaasa.
Trammisõidust niipalju, et kui selle eest üle 200-250 Eesti raha maksta tuleb, siis piirduks uunikum-trammide vaatamisega pargis ja sõidaks liinitrammidega.
Ega siis transport ja tehnika ainus ajaloovaldkond ole. Natuke haritust peab ka olema. Kui tegelikult ei huvita, siis tee vähemalt nägu, et ka kujutav kunst natuke huvi pakub.
(25.07.2009 22:03)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ega siis transport ja tehnika ainus ajaloovaldkond ole.
100% nõus.Elu ei koosne ainult ühistranspordist.Kellelegi liiga tegematta ,minu jaoks tüübid kes huwituvad ka muudest asjadest tõelised tegijad.Ei soowi oma arwamust kellelegi pääle suruda.
Ja mina arvasin, et siin ainult (ühis)transpordifriigid koos ja salamisi lootsin sellest reisist sihtkohtade valiku poolest jätku möödunud aasta Läti-Leedu reisile...

Et kõik ausalt ära rääkida, siis igasugu paleed ja nende juurde kuuluv ongi sisuliselt ainukesed asjad, mis reisidel mind eriti ei tõmba, kuid kuhu enamik inimesi kindlasti läheb. Lisaks ei meeldi see õhkkond, mis kaasneb sellega, et mõned objektid on spetsiaalselt kohandatud tohutu hulga turistide vastuvõtuks (tonnide viisi igasugu käskivaid-keelavaid silte jne.). Looduslikud vaatamisväärsused, lihtinimestega seotud arhitektuur, nt, teaduse, looduse, või kasvõi sõdadega seonduvad muuseumid, tutvumine kohaliku elu-oluga - palun väga! Kujutava kunsti vastu pole ka midagi, kui seda ühe reisi peale liiga palju ette ei tuleks.
PS. Ei soovi oma arvamust ka kellelegi pääle suruda.
Ega ju ei pea kõikidel asjadel osalema kui asi huwi ei paku.Igaühe oma asi otsustada kus ja millel osaleb.
Ei loomulikult iga muuseum ja muu säärane ei nõua külastamist. Ise korra venemaal käinud nii, et põhilise osa ajast vaatasime Tšaikovski sulepead ja Mussorgski kirjutuslauda. Need kaks nime on veel tuntud nimed, aga nendele lisandus veel kümmekond tudmatut vene heliloojat kelle majamuuseumid oli vaja kindlaste üksipulgi läbi tuhnida. Õudsalt igav oli. Aga nende samade prillide ja sulepeade pärast jäi meil toona Peterhof külastamata (tervitused pr. Maile Harikule Lasnamäe Muusikakoolist). Kusjuures minu meelest sellised kohad peaks olema prioriteetsed. Ühesõnaga Hermitaaž, Peterhof ja Tšarskoje zelo minugipoolest. Igasugused majamuuseumid... Looduslike vaatamisväärsuste ja Venes kindlasti militaarmonumentide juures (kui peaks ette jääma) võiks küll peatused teha.
Kunagise piiri peal wõiks küll peatuse teha.Seda waid juhul kui piiriületus toimub tõrgetata ja ma ajahätta ei jää.
Natukene äsja saabununa Piiterist:

Trammi-, trolli- ja bussipileti hind 18 rubla, müüb konduktor. Kõikides bussides konduktorit pole, seal tuleb osta pilet alles väljumisel juhilt, väljumine toimub esiukse kaudu. Kui väljutakse linna tsoonist (üldjuhul kõik Peterhofi-Lomonossovi liinid), tuleb maksta kahekordne pileti hind.

Metroo zetoon 20 rubla. 2. liinil Gorkovskaja peatus remondis, peatust hetkel ei ole.

Ikaruse fännidele: Ikarused sõidavad üldiselt liinidel 66(A) ja 145. Kõige paremini näeb neid mõlema liini lõpp-peatuses "AS Kirovski zavod", Kroonlinna tänaval. Ühtegi õige mootoriga Ikarust leida ei õnnestunud, kuuldavasti paljudel kapitaalremonditud MAZi diisel vahel hoopiski. See-eest kõik manuaalkastiga.

Praegu rajatakse päris mitut kiirteed nii Piiteri ümber kui ka selle sees.

PS, metroomuuseum minuteada ainult Moskvas, mitte kaugel Novodevitše kalmistust.
(26.07.2009 17:42)Oxygen Kirjutas: [ -> ]... lisandus veel kümmekond tundmatut vene heliloojat kelle majamuuseumid oli vaja kindlaste üksipulgi läbi tuhnida. Õudsalt igav oli. Aga nende samade prillide ja sulepeade pärast jäi meil toona Peterhof külastamata ...
Kakskümmend aastat tagasi analoogilises olukorras tegime me väiksema kambaga äkilise ümberpöörd ja joostes marss vastassuunas (vaatamata seltsimees pedagoogi kiljuvatele vastuväidetele), Leningradi meremuuseum oli tunduvalt meeldivam ajaviide (peale selle keel suus ja rublad ilma vahetuskursita käes).
(27.07.2009 12:58)Regardman Kirjutas: [ -> ]Natukene äsja saabununa Piiterist:

Trammi-, trolli- ja bussipileti hind 18 rubla, müüb konduktor. Kõikides bussides konduktorit pole, seal tuleb osta pilet alles väljumisel juhilt, väljumine toimub esiukse kaudu. Kui väljutakse linna tsoonist (üldjuhul kõik Peterhofi-Lomonossovi liinid), tuleb maksta kahekordne pileti hind.

Metroo zetoon 20 rubla. 2. liinil Gorkovskaja peatus remondis, peatust hetkel ei ole.

Ikaruse fännidele: Ikarused sõidavad üldiselt liinidel 66(A) ja 145. Kõige paremini näeb neid mõlema liini lõpp-peatuses "AS Kirovski zavod", Kroonlinna tänaval. Ühtegi õige mootoriga Ikarust leida ei õnnestunud, kuuldavasti paljudel kapitaalremonditud MAZi diisel vahel hoopiski. See-eest kõik manuaalkastiga.

Praegu rajatakse päris mitut kiirteed nii Piiteri ümber kui ka selle sees.

PS, metroomuuseum minuteada ainult Moskvas, mitte kaugel Novodevitše kalmistust.

Moskvas metromuuseum asub teisel korrusel metro "Спортивная"!!! Olin käinud paar aastat tagasi...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Tagasiside URL