Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Mupo Vastased
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Mr.Bobo

http://www.ekspress.ee/2009/01/05/eesti-...de-hambaid

Ja ka Väga Õige meie banaani vabariigis, olen ka ise nii teind...... Meie riigis on eesmärk trahvida, mitte korrale kutsuda ja aidata !!!!!!
Ehk siis eesmärk on kasutada teenust ilma selle eest maksmata!? Korrale kutsuda ja aidata tähendab mida? Mida peab piletikontrolör ühissõidukis piletita reisijaga tegema, kui ta teda trahvida ei tohi? Sõrmega viibutama ja aitama tal bussijuhi manu piletit minna ostma? Oleks minu teha, siis mina suurendaks piletita reisijate peedistamisele suunatud jõude vähemalt kaks korda. Aktiivse linnas ringi tolgendajana kohtan ma neid Mupo-sid vaid paar korda kuus. Kui sa ikka tahad oma jalavaeva vähendada ja ronid bussi, siis tuleb selle eest ka maksta. Ja kui sa seda ei tee, ehk püüad teenust varastada, tuleb varguse eest ka karistada. Ja punkt käib lause lõpus.

Kuigi mul on sellina kahtlane tunne, et siin võtab sõna ka kodanik K2ssar Tongue

Mr.Bobo

(05.01.2009 23:51)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ehk siis eesmärk on kasutada teenust ilma selle eest maksmata!? Korrale kutsuda ja aidata tähendab mida? Mida peab piletikontrolör ühissõidukis piletita reisijaga tegema, kui ta teda trahvida ei tohi? Sõrmega viibutama ja aitama tal bussijuhi manu piletit minna ostma? Oleks minu teha, siis mina suurendaks piletita reisijate peedistamisele suunatud jõude vähemalt kaks korda. Aktiivse linnas ringi tolgendajana kohtan ma neid Mupo-sid vaid paar korda kuus. Kui sa ikka tahad oma jalavaeva vähendada ja ronid bussi, siis tuleb selle eest ka maksta. Ja kui sa seda ei tee, ehk püüad teenust varastada, tuleb varguse eest ka karistada. Ja punkt käib lause lõpus.

Kuigi mul on sellina kahtlane tunne, et siin võtab sõna ka kodanik K2ssar Tongue

Kas on kasutatud teenust maksmatta, kui teenuse maksab sinu eest keegi teine? Kõik on seaduslik ja inimeste sõitude eest on makstud. Sa sõidad oma tüdruksõbraga bussiga ja ostad talle pileti, komposteerid, kas see on keelatud??? Vaadates võsareporteris tehtud eksperimenti......

http://www.reporter.ee/2008/01/29/vosa-k...trammisoit

.......samuti kuidas toimuvad asjad tsiviliseeritud riikides, kus inimne tuleb transporti, pileti kontroll annab võimaluse ikka pileti osta, mitte ei vääna esimese asjaga trahvi kaela. Inimene tuleb peatuses peale, pole piletimüügi putkat, kus ta saab pileti? juhi käest...ja kui sa ees hakkad sularaha lugema, 10sek. hiljem on kontroll peal, tehakse trahv ära, ilma mingi põhjuseta.... Korralikes riikides, tuleb ka erariietes nn.Mupo peale, kes jälgib kas keegi läheb piletit ostma või mitte, kui kahepeatuse vahel kohe kontroll on....mõtlemisainet sulle
Mitte mingisugust mõtlemisainet ei leia. Seda korrutas Piret Hendrikson Mobiteci mölafonist iga natukese aja tagant, et talong tuleb märgistada vahetult peale bussi sisenemist. Kui sul seda ei ole, siis sa ostad selle juhi käest ja (vabandan agressiivse tooni pärast) RAHA VAATAD SA JUBA PEATUSES SEISTES SELLE JAOKS VALMIS MITTE EI LÄHE SINNA KABIINI KÕRVALE LOLLI MÄNGIMA! Lähed bussi ja esimese asjana ulatad juhile raha enne kui see jõuab üldse sõitma hakata.

Mr.Bobo

(05.01.2009 23:51)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ehk siis eesmärk on kasutada teenust ilma selle eest maksmata!? Korrale kutsuda ja aidata tähendab mida? Mida peab piletikontrolör ühissõidukis piletita reisijaga tegema, kui ta teda trahvida ei tohi? Sõrmega viibutama ja aitama tal bussijuhi manu piletit minna ostma? Oleks minu teha, siis mina suurendaks piletita reisijate peedistamisele suunatud jõude vähemalt kaks korda. Aktiivse linnas ringi tolgendajana kohtan ma neid Mupo-sid vaid paar korda kuus. Kui sa ikka tahad oma jalavaeva vähendada ja ronid bussi, siis tuleb selle eest ka maksta. Ja kui sa seda ei tee, ehk püüad teenust varastada, tuleb varguse eest ka karistada. Ja punkt käib lause lõpus.

Kuigi mul on sellina kahtlane tunne, et siin võtab sõna ka kodanik K2ssar Tongue

Vaata, sul on väljas ilm miinus 7, kas sa hakkad lugema raha külma käes peatuses, võtad kindad käes, kus on kirjas, et pead raha peatuses lugema ??? teine asi, kui on soe, mõtled seda sinu moodi peatuses teha (raha lugemist) enne, kui jõuad rahakoti taskust välja võtta, on buss ees, hakkad lugema ikka bussis....ja piletid komposteeritakse ju koheselt ja niipalju kui vaja...... EV Seaduse järgi toimin õieti !!!!!!!!!!
Loll on see kes vabandust ei leia. Ma eeldan, et kodanik teadis juba oma soojast kodust/kontorist või kust iganes väljudes, et tal on plaanis kasutada ühistransporti, et oma järgmisesse sihtkohta jõuda. Mis vääramatu jõud segas juba siis panna valmis need mõned kroonid, et need kiiresti bussis kukrust välja võtta? Või tuleb austet oponendil tihti ette juhtumeid kus juhuslikult paukuva pakasega bussipeatuses seistes avastatakse, et vaja bussi peale just siis kui buss just peatusesse veerenud ja uksed õhuventiili pahisedes juba avanevad?
Mupo kontrollide ohvriks pole küll sattunud, kuid Ühisteenuste ajal on kontrolöridega tulnud küll erimeelsusi sellel teemal, et kas ISIC kaart on soodustust tõendav dokument või mitte, ometigi on sellises kohas nagu pilet.ee kirjas niimoodi :
Tsitaat:Soodustuse kasutamise õigust tõendavaks dokumendiks on:
1) õpilastel – õpilaspilet või sellega võrdsustatud ISIC Scholar kaart ja üliõpilaspilet või sellega võrdsustatud ISIC Student kaart või Hansapanga Student Card;

2) üliõpilastel – Eesti Vabariigi isikutunnistus (ID‑kaart) ja ISIC Scholar kaart või üliõpilaspilet või sellega võrdsustatud ISIC Student kaart või Hansapanga Student Card.
(05.01.2009 23:36)Mr.Bobo Kirjutas: [ -> ]http://www.ekspress.ee/2009/01/05/eesti-...de-hambaid

Ja ka Väga Õige meie banaani vabariigis, olen ka ise nii teind...... Meie riigis on eesmärk trahvida, mitte korrale kutsuda ja aidata !!!!!!
Banaan oled sa ise ja ära selles vabariiki küll süüdista Angry
Vaata...kui näiteks poes topid endale põue pudeli õlut või mingi parfüümi ning püüad selle eest maksmata kassast mööda hiilida, kas siis piisab su korralekutsumiseks tõesti vaid näpuga vibutamisest ja "nii ei ole ilus"-jutust? Vaevalt küll! Poes ei pahanda keegi, et vargal käed seljataha väänatakse, ta turvaruumi kutsutakse ning siis politseile üle antakse. Ok...pudeli õlle eest politseid vist praegu ei kutsuta, aga trahvi saad ikka!
Ja kui liiga palju protestima hakkad, saad turvade käest vastu hambaid ka (või mõne muu füüsilise noomituse)...ning keegi ei köhi Big Grin
Ja see, et mõni tola kassajärjekorrast näiteks sinu õlle eest nõus maksma peaks olema, ei tee sinust ausat inimest, on ju nii! Varas oled ikka ja pead saama ka varga kombel karistatud....
(06.01.2009 00:20)Mr.Bobo Kirjutas: [ -> ]Vaata, sul on väljas ilm miinus 7, kas sa hakkad lugema raha külma käes peatuses, võtad kindad käes, kus on kirjas, et pead raha peatuses lugema ??? teine asi, kui on soe, mõtled seda sinu moodi peatuses teha (raha lugemist) enne, kui jõuad rahakoti taskust välja võtta, on buss ees, hakkad lugema ikka bussis....ja piletid komposteeritakse ju koheselt ja niipalju kui vaja...... EV Seaduse järgi toimin õieti !!!!!!!!!!
Ei tunne sa õigekirja ja püüad ka oma seaduslikke õigusi vaid iseendale sobivaks sättida!
Pigem on sinusuguse puhul ikka tegu sellega, et püüad igati õigustada oma vargust, püüda leida igat knihvi ja nüanssi, et vahelejäämisel lugu enda kasuks pöörata. Aga kas sa kopikakoina pole mõelnud, et tiheda bussikasutajana (mida sa tõenäoliselt oled, sest miks sulle see kontrolliteema muidu niipalju peavalu valmistab) oleks odavam end kuu- või kvartalikaardiga varustada! Või kui tõesti päris iga päev ei sõida, osta piletiraamat ja toksi neid ükshaaval läbi, kui bussi sisened. Aga otsida õigustusi stiilis....ma ei jõudnud enne kontrolli sisenemist kohe mitte midagi piletiostmiseks ette võtta....lamba jutt!
Pane siis kodust välja tulles paras raha koos oma õrna käekesega kindasse, kui kavatsed bussiga sõita. Või paras rahasumma eraldi taskusse...
Pealegi ei peata kontrolörid minu teada mitte kunagi ühissõidukit kohe vahetult peale peatusest väljumist vaid ikka enne järgmisesse peatusesse jõudmist ja seda ikka selleks, et kõigil reisijatel oleks piisavalt aega ausa reisijana käituda.
Kas keegi oskab vastata , kas bussijuhtid saavad veel tasuta sõita Tallinnas või mupo teeb trahvi ära.
(06.01.2009 11:23)mairo222 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab vastata , kas bussijuhtid saavad veel tasuta sõita Tallinnas või mupo teeb trahvi ära.
Kui bussijuht istub rooli taga, siis loomulikult ei pea ta piletit ostma, sest ta ei ole bussis ju reisija.

Samas kui bussijuht viibib bussis reisijana (tööst vabal ajal), siis peab ta loomulikult pileti ostma. Sama hästi võiks küsida, et kas poemüüja saab poest kaupa tasuta või peavad turvamehed ta kinni, kui ta kauba eest maksmata poest lahkuda üritab?

Reisijana tuleb pilet osta igal juhul, v.a. linna poolt ette nähtud soodustuste korral (õpilane, pensionär, jne).
Küll aga leian, et pileti ostmiseks on siiski mingi mõistlik aeg, mitte ei pea kümnekraadise külmaga tänaval seisma rahatähed näpus. Oluline on siiski see, et reisija ostab pileti. Tegemist ei ole mingi laadaga, kus ennem bussi sisenemist pead kauplema hakkama, kas võid bussi minna või mitte.

Mr.Bobo

(06.01.2009 09:14)Volli Kirjutas: [ -> ]
(05.01.2009 23:36)Mr.Bobo Kirjutas: [ -> ]http://www.ekspress.ee/2009/01/05/eesti-...de-hambaid

Ja ka Väga Õige meie banaani vabariigis, olen ka ise nii teind...... Meie riigis on eesmärk trahvida, mitte korrale kutsuda ja aidata !!!!!!
Banaan oled sa ise ja ära selles vabariiki küll süüdista Angry
Vaata...kui näiteks poes topid endale põue pudeli õlut või mingi parfüümi ning püüad selle eest maksmata kassast mööda hiilida, kas siis piisab su korralekutsumiseks tõesti vaid näpuga vibutamisest ja "nii ei ole ilus"-jutust? Vaevalt küll! Poes ei pahanda keegi, et vargal käed seljataha väänatakse, ta turvaruumi kutsutakse ning siis politseile üle antakse. Ok...pudeli õlle eest politseid vist praegu ei kutsuta, aga trahvi saad ikka!
Ja kui liiga palju protestima hakkad, saad turvade käest vastu hambaid ka (või mõne muu füüsilise noomituse)...ning keegi ei köhi Big Grin
Ja see, et mõni tola kassajärjekorrast näiteks sinu õlle eest nõus maksma peaks olema, ei tee sinust ausat inimest, on ju nii! Varas oled ikka ja pead saama ka varga kombel karistatud....

Varastamine on hoopis teine teema, kus see siia teemasse puutub? Jutt käib Piletikontrollidest, mitte poodide õlle varastest. Peaks mainima, olen ise igapäevane autokasutaja, kuid on olnud hetki (ca paar korda aastas) kus juhtub etteplaneerimatuid ühistranspordi sõite. Kas ma tõesti hakkan kõik need päeva aastas, iga hommik raha lugema, vahetama, et vajadusel on täpne pileti raha olemas...tule taevas appi ütlen ma sellepeale. Ei ole nii, et sul PEAB olema olemas piletiraha taskus, kui sisened transporti, sellist reeglit ei eksisteeri, õhust ei ole mõtet asju võtta. Agaküll on soovituslik viide juhi uksepeal "soovituslik leida võimalikult täpne raha ja paluks münte mitte pakkuda" -aga kas arvad, et Sul peab kindlasti olema täpne raha?.Ei ole. Ma ei õigusta piletita sõitmist, kuid näen, et toimetatakse väga valesti. Kui juhtub, et Sul ei ole täpset raha, pole ka kuskil raha vahetada, ostad juhi käest pileti (inimene kes harva kasutab transporti, pole kuupiletist mõtet jahuda) juht alustab trammiga sõitu, hakkab raha lugema, tuleb Mupo peale, saad oma vikati kirja. Või tagauksest siseneja, otsejoones juhipoole sammudes piletit ostma, jõuab kontroll su enne kätte....Need asjad ei ole täitsa õiged...Igas korralikus riigis, kus olen viibinud, toimuvad asjad väga hästi, vastupidiselt mida kirjutasin ülal ja rahavas on väga rahul. Kas meil on võimalik kontrollijalt pilet osta, mõtle....(eriti mis siis saab, kui tuleb ootamatu vajadus kasutada ühistransporti, hakkad piletit ostma, juht sulgeb uksed, tramm vaikselt liigub aga juhil pole tagasi anda)Selliseid juhtumeid on väga palju menetluses, kus aus inimene, heade kavatsustega (piletit osta soovides) on saanud trahvi ja seega ehk nüüd mõtled milleks liiguvad Mupo vastased.....
(06.01.2009 11:51)Toivo Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 11:23)mairo222 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab vastata , kas bussijuhtid saavad veel tasuta sõita Tallinnas või mupo teeb trahvi ära.
Kui bussijuht istub rooli taga, siis loomulikult ei pea ta piletit ostma, sest ta ei ole bussis ju reisija.

Samas kui bussijuht viibib bussis reisijana (tööst vabal ajal), siis peab ta loomulikult pileti ostma. Sama hästi võiks küsida, et kas poemüüja saab poest kaupa tasuta või peavad turvamehed ta kinni, kui ta kauba eest maksmata poest lahkuda üritab?
Tegelikult TAK-i või TTTK töötõend siiski kehtib Tallinna linnas kui sõiduõigust tõendav dokument.
(06.01.2009 12:13)Mr.Bobo Kirjutas: [ -> ]Varastamine on hoopis teine teema, kus see siia teemasse puutub? Jutt käib Piletikontrollidest, mitte poodide õlle varastest. Peaks mainima, olen ise igapäevane autokasutaja, kuid on olnud hetki (ca paar korda aastas) kus juhtub etteplaneerimatuid ühistranspordi sõite. Kas ma tõesti hakkan kõik need päeva aastas, iga hommik raha lugema, vahetama, et vajadusel on täpne pileti raha olemas...tule taevas appi ütlen ma sellepeale. Ei ole nii, et sul PEAB olema olemas piletiraha taskus, kui sisened transporti, sellist reeglit ei eksisteeri, õhust ei ole mõtet asju võtta. Agaküll on soovituslik viide juhi uksepeal "soovituslik leida võimalikult täpne raha ja paluks münte mitte pakkuda" -aga kas arvad, et Sul peab kindlasti olema täpne raha?.Ei ole. Ma ei õigusta piletita sõitmist, kuid näen, et toimetatakse väga valesti. Kui juhtub, et Sul ei ole täpset raha, pole ka kuskil raha vahetada, ostad juhi käest pileti (inimene kes harva kasutab transporti, pole kuupiletist mõtet jahuda) juht alustab trammiga sõitu, hakkab raha lugema, tuleb Mupo peale, saad oma vikati kirja. Või tagauksest siseneja, otsejoones juhipoole sammudes piletit ostma, jõuab kontroll su enne kätte....Need asjad ei ole täitsa õiged...Igas korralikus riigis, kus olen viibinud, toimuvad asjad väga hästi, vastupidiselt mida kirjutasin ülal ja rahavas on väga rahul. Kas meil on võimalik kontrollijalt pilet osta, mõtle....(eriti mis siis saab, kui tuleb ootamatu vajadus kasutada ühistransporti, hakkad piletit ostma, juht sulgeb uksed, tramm vaikselt liigub aga juhil pole tagasi anda)Selliseid juhtumeid on väga palju menetluses, kus aus inimene, heade kavatsustega (piletit osta soovides) on saanud trahvi ja seega ehk nüüd mõtled milleks liiguvad Mupo vastased.....
Ei ole varastamine teine teema, sa kasutad teenust, aga ei taha selle eest maksta!
Kas Eesti Energia esindajatele teed kodus samamoodi selgeks, et tarbides elektrit selle eest maksmata (vedades liini voolumõõtjast näiteks mööda või kuidas iganes, see pole selle foorumi teema), sa ei varasta, vaid et sul on juba jope kapist välja võetud ning et sa just-just planeerisid selle elektri eest EE esindusse maksma minna! Lamba jutt jälle, kas pole Undecided
Edasi....hommikul kodust väljaminnes sa ilmselt juba tead, mida ja kuhu sa päeva jooksul lähed ja ei topi rahakotti kusagile eriti kättesaamatusse kohta. Pealegi...poodi sa ei tee ju asja, kui raha pole kaasas, ära siis roni rahatuna ka bussi. Poes kassasabas raha otsides ei asjata ka keegi pikki minuteid (ühissõiduki peatuste vahe on ka ju tavaliselt 2-5 minutit), bussis aga oled äkki nii kohmakas, et minutiga ei suuda kuidagimoodi raha kätte ei saa.
Ja seda juttu ära küll kellelegi aja (ka oma seniilsele vanaemale mitte), et andsid juhile piletiraha ja enne, kui temalt pileti oled kätte jõudnud saada, jõuad juba ka trahvi saada! Selline asi tuleb ehk kõne alla vaid siis, kui kontrollid on juba bussi sisenenud ning alles siis sa asutad ennast piletiostule....siis on sind igati alust ka juba takistada, sest piltlikult öeldes püüdsid varastada, aga nähes et vahelejäämine on enam kui kindel, püüad kauba eest viimasel hetkel maksta!
Ja rääkida sellest, et oled aus, püüdes 10-15 kroonist piletit 500 kroonisega lunastada, ju võid, aga kui sa siis tõemeeli eeldad, et kõikidel juhtidel on sulle parajal määral tagasiraha anda, siis sa oled kas lihtsalt loll, ülinaiivne või muidu ullike! Juriidiliselt on muidugi korrektne 500-sega piletit osta, aga....kui nõuad enda puhul vähimategi vabandustega arvestamisega trahvi määramisel/mittemääramisel, siis oska end ka juhi olukorda panna ja vaheta oma 500-ne juba eelnevalt peenemaks!
Seega...mida tahtsin oma viimase jutuga öelda...on neist 500 kroonisega piletiküsijatest ka 99% potensiaalsed jänest-sõita-soovijad!
(06.01.2009 12:13)Mr.Bobo Kirjutas: [ -> ]juhtub etteplaneerimatuid ühistranspordi sõite
Ole hea ja mõtesta see mõiste lahti. Sinu jutust kõlab läbi, et see bussi sattumine on nii ootamatu, et ei jõua isegi reageerida enne kui juba rohelise jopega onu varrukast on haaranud ja sind kollase vilkuriga väikebussi eskordib.

Mis aga puudutab seda juhile 500 kroonise pakkumist, siis lolle on teise suuna peal. Peale seda kui juhtusin ühes teatud elektroonkapoes nägema kuidas inimene 3500 kroonise fotoaparaadi eest 10 kroonistega tasus olen ära näinud vist kõik äärmused.

Vastukaaluks aga sellele Mupokiusajate liikumisele tuleks aga hakata tõsiselt mõtlema sellele, et investeerida sellisesse piletikompostrisüsteemi, mille saaks kontrolöri punase saua tõustes välja lülitada.
Kod. oxygen arvas, et kodanik k2ssar siia midagi kirjutab. Ära arvasid!

Ega ükski seadus ei keela maksta teise inimese sõidu, õlle, burgeri ja mille eest iganes, mida meie maal osta saab. Ainult vigane on see maksmise moodus mupotõrjujatel. Sõidu eest tuleb tasuda sisenemisel piletit märgistades, seega kui kodanikud tõrjujad need kolm piletit kohe sisenedes läbi lööks, oleks JOKK. Mitte sel hetkel, kui juba saua antakse.
Oxygen Kirjutas:RAHA VAATAD SA JUBA PEATUSES SEISTES SELLE JAOKS VALMIS MITTE EI LÄHE SINNA KABIINI KÕRVALE LOLLI MÄNGIMA!
(Reeglid paragrahv 5. On keelatud kirjutada CapsLock vormis, mis kujutab endast karjumist.) Tegelikult minagi üldjuhul peatuses raha valmis ei vaata, olgu nii külm või kuum kui tahes, meil on vargad kah. Kabiinil kiri küll, et "Palume varuda täpne raha". Pole käsku varuda, aga ääretult viisakas oleks. Piletimüügi koha pealt on bussijuht samal tasemel Maxima kassiiriga, peab vastu võtma 500-kroonised. Ja kui tagasi pole anda, siis kas reisija ostab endal 500-kroonise pileti või selle võrra odavama, kui palju juhil on tagasi anda (pole just palju) või sõidab piletita. Sellist asja ei ole, et juhil ei olnud tagasi anda, oled piletiga või mitte. Iseasi kui kolmepoolsetel läbirääkimistel juhi, reisija ja Munpo esindaja vahel jõutakse produktini, mis reisijale võrdub trahvist pääsemisega.

Samas mupotõrjujatele mõtteainet: võtke appi erinevad moodsad abivahendid, näiteks stopper koos digi/videokaameraga. Teatavasti ei tohi peatuste vahel kauem kontrollida kui 2 minutit. Stopper ja kaamera käima ja vaadake, kaua läheb. Üle kahe minuti - saab juba Munpo vahele võtta ametiisikute töö takistamises, bussijuhi töö takistamine ja ka Sinu töölekihutamise takistamine. Ja kui kahte minutit välja ei anna hästi välja, siis enne Sinu pileti kontrollimist on seaduslik õigus küsida kontrolörilt tema töötõendit. Tihti peitub see sügaval triiksärgi taskus, niiet oma aeg kulub selle leidmiseks. Siis kindlasti kontrollige selle kehtivust, sest kehtetu töötõendiga kahjuks tal puudub õigus sind kontrollida. Töötõendit selle pärast, et ka politseiametnik peab end samamoodi tutvustama töötõendiga, nimest rinnas ja vormiriietusest ei piisa. Vormiriietuse sarnase ürbi võin osta A&G kauplusest Kadaka teel ning nimesildi lasta teha Logotikkes Masina tänaval, aga see minust ju kontrolöri ei tee. Töötõendi küsimist koos stopperi jooksutamisega olen proovinud, aga siiani on 2 minuti piir mulle püüdmatuks jäänud.Wink

Jõudu tööle, Mupo Vastased!!!!!!!!!
(06.01.2009 12:59)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Vastukaaluks aga sellele Mupokiusajate liikumisele tuleks aga hakata tõsiselt mõtlema sellele, et investeerida sellisesse piletikompostrisüsteemi, mille saaks kontrolöri punase saua tõustes välja lülitada.
Kui oleks vaid võimalik, siis sellise asja organiseeriks küll kohe esimese asjana ära, sest ikka jube piinlik on seda kompostrite massilist klõbisemahakkamist kuulata, kui piletikontrolöride buss silmapiirile ilmub Sad
Aga eks kodanik Bobo seletab sellegi fenomeni kenasti ja "loogiliselt" lahti: kõik inimesed ju lihtsalt otsisid siiamaani neid pileteid, nüüd siis just-just leidsid (kõik ühekorraga) ja asusidki komposteerima Big Grin
J.O.K.K.
(06.01.2009 13:09)Volli Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 12:59)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Vastukaaluks aga sellele Mupokiusajate liikumisele tuleks aga hakata tõsiselt mõtlema sellele, et investeerida sellisesse piletikompostrisüsteemi, mille saaks kontrolöri punase saua tõustes välja lülitada.
Kui oleks vaid võimalik, siis sellise asja organiseeriks küll kohe esimese asjana ära, sest ikka jube piinlik on seda kompostrite massilist klõbisemahakkamist kuulata, kui piletikontrolöride buss silmapiirile ilmub Sad
Aga eks kodanik Bobo seletab sellegi fenomeni kenasti ja "loogiliselt" lahti: kõik inimesed ju lihtsalt otsisid siiamaani neid pileteid, nüüd siis just-just leidsid (kõik korraga Big Grin) ja asusidki komposteerima!
J.O.K.K.
Seaduse ees JOKK kontrolli jaoks, kuid südametunnistus sellistel kodanikel ammugi puudub.
(06.01.2009 13:02)k2ssar Kirjutas: [ -> ]Piletimüügi koha pealt on bussijuht samal tasemel Maxima kassiiriga, peab vastu võtma 500-kroonised.
Seadusetundja Käsipidur. Luba tutvustada sulle sellist õigusakti nagu Liikluseeskiri. 6.Ptk §65: Juhil on keelatud juhtimise ajal tegeleda toimingutega, mis võivad segada juhtimist või liikluskeskkonna tajumist. Seega tulebki pilet ära müüa peatuses seistes. Ja ära jumala pärast julge suud paotada graafikus püsimise teemadel. See on sinu jaoks tabu kui sa julged bussis Jakobsoniga lehvitada. Ma sind K2ssar austan sügavalt kõikvõimalike seaduste tundmise eest, aga kohati tuleb vaadata asja inimese seisukohalt. Mis selle bussijuhi esmane ülesanne siis on? Juhtida bussi või olla samal tasemel Maxima kassiiriga?
(06.01.2009 13:25)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 13:02)k2ssar Kirjutas: [ -> ]Piletimüügi koha pealt on bussijuht samal tasemel Maxima kassiiriga, peab vastu võtma 500-kroonised.
Seadusetundja Käsipidur. Luba tutvustada sulle sellist õigusakti nagu Liikluseeskiri. 6.Ptk §65: Juhil on keelatud juhtimise ajal tegeleda toimingutega, mis võivad segada juhtimist või liikluskeskkonna tajumist. Seega tulebki pilet ära müüa peatuses seistes. Ja ära jumala pärast julge suud paotada graafikus püsimise teemadel. See on sinu jaoks tabu kui sa julged bussis Jakobsoniga lehvitada. Ma sind K2ssar austan sügavalt kõikvõimalike seaduste tundmise eest, aga kohati tuleb vaadata asja inimese seisukohalt. Mis selle bussijuhi esmane ülesanne siis on? Juhtida bussi või olla samal tasemel Maxima kassiiriga?
Juhtida bussi muidugi, aga piletimüügiga tuleb ka tegeleda. Seda seisu ajal. Niiet kui Hr. koos Jakobsoniga lehvima tuleb sõidu ajal, siis järgmises peatuses tulekski müüa. Tuleb kontrolör peatuste vahel, on asi selge: piletita reisija. Kui reisija suudab selgeks teha, et tema tahab piletit osta ja juht kinnitab seda, et tõesti taheti, siis on asi korras. EV-s pole kahjuks vahepealset poolkosmoses olevat olekut, soovib soetada piletit. Fakt on see, kas on pilet näpus või mitte. Ja see LE punkt tihti määrabki kontrollide töös ära selle, kas reisijal lubatakse talong osta juhilt või mitte.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tagasiside URL