Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Narva Bussiveod AS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
(07.07.2011 23:21)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kui töökindel see on?

Sellest saab rääkida teatud aja möödudes.
Seda ma tegelikult mõtlesingi, et laseks üks aasta jagu vett narva tammist alla voolata ja siis esitaks küsimuse, et millal seesugused asjad Tallinna, Pärnusse, Tartusse ja mujale jõuavad.
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/bu...d=50635215

Tundub et bussifirmad võiks ikka eelkõige reisijate veoga tegeleda. Muud tegevused ei taha õnnestuda. Kui ma ei eksi tahtsid nad Narvas ka prügi vedama hakata.
(08.04.2011 16:34)Georg Kirjutas: [ -> ]MTRi andmetel lisandus NBV-le uhiuus kolmeteljeline MAN Lion's Coach numbriga 951BDR.

See ei jäänud ainsaks. Üks samalaadne MAN on juures, küll aastast 2008, numbriks 291BFG.
Alates 01.09.2011 sõidab kooliliinil Oru - Voka - Toila Gümnaasium. Eelmisel aastal teenindas liini Ekspress Auto L.
Juhtus see, mis kunagi pidi juhtuma - Narva bussipargist kanti seisuga 19.09.2011 maha viimased vanema põlvkonna Volvo Säffled: 666, 842, 846; 868 ning ka 631ANR... Sellega on maha kantud viimased Eestis regulaarselt liini sõitnud vanemat tüüpi Säffled (mõned vist veel kuskil alles on), samal ajal ka viimased Ida-Virumaale Rootsipoolse humanitaarabina saadetud bussid, ning viimased vana-aja NBVs väga levinud olnud numbrimärgid xxxANR/xxxANC. Sellega on Narva bussipark kaotanud oma erilisuse, selle, mida ma margihuvilisena olen siin järjepidevalt kiitnud...
Eks elu peab edasi minema ja arenema, nii on täna Narvas rohkem näha MB Conectosid ja valik MAN-busse, viimane lisandus on siis veel üks Lion's Regio L.

Tänase seisuga on Narva liininduses sedasi, et läbi aastate põliselt NBV teenindada olnud EJ tellimusliinidest osa teenindab ATKO. Kuulduste järgi hakkab peagi teenindama kõiki väljumisi...
NBV poole pealt on uudiseks vast see, et lisaks sügisel sõidud lõpetanud ühele Duplele on äsja sõidud lõpetanud ka üks Hessidest - 407TCZ. See peaks olema esimene Tartu Scania Hess Eestis, mis on maha kantud (kui välja arvata osa TAKi vaguneid). Teenistusajaks jäi sellel Hessil 13 aastat. Lisaks võib mainida, et 5st CN113st on sõidus veel 2, läinud on ka haruldane 054ASN. Eks neid seniste busside mahakandmisi tuleb peagi veel, arvestades uue liinikonkursi alusel teenindatavate linnalähiliinide tarbeks saadavaid Iveco'sid. Eeldades, et konkursitulemus ikka peagi käiku läheb.
Kui sügisel suleti liiga tühjana sõitma jäänud liin 2, siis nüüd on õhus oht kooliliinide sulgemiseks kevadel.
See Hess mis MRP-l maha põles kanti ikkagi ka maha Smile
(09.02.2012 23:40)Oxygen Kirjutas: [ -> ]See Hess mis MRP-l maha põles kanti ikkagi ka maha Smile

Õige, lisaks läksid MRP>GoBus Tartu samasugused Hessid mõniaeg tagasi tõenäoliselt ka viimsele teekonnale, kui jutud paika peavad. Nii et minu aps, meenutasin kiirelt vaid nn vana ninaga Hesse. Uuematest on niisiis mõni juba enne läinud.
Narva Bussiveod sai enda Irisbusid kätte. 7 madalapõhjalist (samad, mis TAKil) ja 5 kõrge põrandaga isendit. Madalate numbrid 001, 003 - 008BFV, kõrgete numbrid 036 - 038BFV, 041BFV, 042BFV.
(08.03.2012 17:44)Georg Kirjutas: [ -> ]Narva Bussiveod sai enda Irisbusid kätte. 7 madalapõhjalist (samad, mis TAKil) ja 5 kõrge põrandaga isendit. Madalate numbrid 001, 003 - 008BFV, kõrgete numbrid 036 - 038BFV, 041BFV, 042BFV.

013-015BFV läksid Lüganusele?
(08.03.2012 17:44)Georg Kirjutas: [ -> ]Narva Bussiveod sai enda Irisbusid kätte. 7 madalapõhjalist (samad, mis TAKil) ja 5 kõrge põrandaga isendit. Madalate numbrid 001, 003 - 008BFV, kõrgete numbrid 036 - 038BFV, 041BFV, 042BFV.

Jah 06-l sellest rivist mööda kihutadud.
Täna hakkasid sõitma uue liinilepingu alusel kasutatavad Irisbus Crossway’d. 12st Irisbus’ist olid sõidus aga vaid pooled, kahe Irisbus’i asemel olid kasutusel Conectod. Tablool on kuvatud korraga nii lähte- kui sihtkoht. Üks pilt ka esimesest uute bussidega tööpäeva hommikust Jaamas.
Maha kantud järgmised masinad: 973BCM, 964BCM, 253AVT, 826ATA, 753YYY.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html NBV Conecto müügis,hinnaks 89000 eurot
Olgu ajaloo huvides märgitud, et Duple 454AKO on juba üle kuu aja kasutusel õppebussina Autokoolis Kiirus.
Ilusad rattakilbid tol bussil.
http://pr.pohjarannik.ee/?p=5783

NBV keerulisest olukorrast. Näis kauaks Narvale jääb oma bussifirmat ja asemele ilmuvad erafirmad.
Mõni päeva tagasi sattus 003BFV väikesse liiklusõnnetusse, bussi juhipoolne nurk sai viga, vasak esituli puudub.
Buss on ikkagi sõidukorras.
Liiklusõnnetuse kohta ei oska midagi öelda.
http://pr.pohjarannik.ee/?p=6615 hakatakse firma tegevust kontrollima.
Lehti: 1 2 3 4 5
Tagasiside URL