Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(28.05.2012 13:07)raulito Kirjutas: [ -> ]2394 fenomen seisneb siis selles et keskel puuduvad uksed või milles
2394-fenomen seisnes selles, et keegi ullike bussikasutaja,kes ilmselt oli harjunud kasutama alati ja ainult bussi keskmist ust, ei leidnud seda mõnedel bussidel ning pommitas (tegelikult ma ei teagi, kui mitu kirja TAK sel teemal sai) TAK-i väljamõeldud kaebustega, et kaheukseline buss tema liinile ei sobi, kuna reisijad ei jõudvat siseneda, buss jäävat seepärast graafikust maha j.n.e.
Tegelikult oli mõnus buss 14-l ning ka juht selline mees, kes pea alati graafikus, mitte ees ega maas!
Omamoodi fenomen seegi, et igasugustele rumalatele kaebustele üldse reageeritakse....
Paraku kliendil alati õigus.Wäga raskre tõestada,et kaamel pole.
Kunagi oli üks kaheukseline 19 või 44 peal, täpselt ei mäleta. Igatahes tädi jäigi bussi peale, sest ei suutnud peatusesse jõudes bussi keskosas seistes otsustada kumba otsa poole nüüd väljumiseks liikuma hakata. Probleem lahendati kerge kisa ja topeltpeatusega.
(28.05.2012 20:38)PETSS Kirjutas: [ -> ]Paraku kliendil alati õigus.Wäga raskre tõestada,et kaamel pole.
Kas tõesti alati õigus?
Et pangakliendina lähed ka oma panka just endale sobiva suurusega kotiga ja nõuad selle täitmist?
Klient peab olema kuningas sinnamaani, kuni tema nõudmised on reaalsed ja ei riiva paljude teiste klientide huve. Siin peab arvestama üksikisiku ja laiema üldsuse huvisid, üksikisik oma soovidega ei või laiemale üldsusele oma tahtmistega pähe istuda....
Ära wõrdle näppu mingi muu asjaga.Palju on tulnud kabuseid,et bussijuht suitsetab liinil olles kui reisijad peal..Woot seda ma küll ei usu.Isegi mina ei tee nii.Ja paljud juhid ju üldse ei suitseta.Aga iga kaebus waadatakse läbi ja aru pead ikka andma.
http://www.tallinnapostimees.ee/861112/t...veovoimet/

18. liini graafik jääb samaks, aga ehk siis ei panda sinna enam kaht lühikest vaid jäävad ainult lõõtsad.
Ning 14. liinil üks buss rohkem võrreldes eelmise suvega?
Viimsi peatuse uueks nimeks on Mõisapargi. Vähemalt peatusest mööda sõites sai lugeda et peatusel uus nimi. Sõiduplaanides veel vana nimega peatus.
Tähelepanekuid:
1) bussiterminali tabloodel oli kirjas, et remondi tõttu suletakse terminal täna kella 20st ja peale seda peatuvad bussid reservpeatustes 8 ja 9.
2) Viimsi haigla peatusest on saanud Viimsi keskuse peatus.
http://www.tallinn.ee/est/Uhistranspordi...emise-ajal
Ühistranspordiliiklus Gonsiori tänava sulgemise ajal

05.06.2012
Seoses Kivisilla tänava ja F.R.Kreutzwaldi tänava ristmike vahelisel Gonsiori tänava lõigul toimuvate soojatorustiku rekonstrueerimistöödega alates 16. juunist kuni 15. augustini 2012.a suunatakse autobussiliinid nr 31, 53, 56, 67 ja 68 alljärgnevatele ümbersõidumarsruutidele:

- liinide nr 67 ja 68 autobussid Laagna tee, K.Türnpuu tänav, J.Kunderi tänav, Pronksi tänav, Rävala puiestee, Teatri väljak, Estonia puiestee, Gonsiori tänav, tagasipööre Gonsiori tänaval enne Maneeži tänava ristmikku paikneval pöörde kohal, Gonsiori tänav, A.Laikmaa tänav, Rävala puiestee, Pronksi tänav, J.Kunderi tänav, K.Türpuu tänav, Laagna tee. Ümbersõidul tehakse ajutised peatused mõlemal liiklussuunal J.Kunderi tänaval Laulupeo tänava ja K.Türnpuu tänava ja Pronksi tänava ja F.R.Kreutzwaldi tänava ristmike vahel ning kesklinna liiklussuunal Rävala puiesteel enne Kivisilla tänava ristmikku.

- liinide nr 31, 53 ja 56 autobussid Laagna tee, K.Türnpuu tänav, J.Kunderi tänav, Pronksi tänav, Rävala puiestee, A.Laikmaa tänav, Gonsiori tänav, tagasipöördega Gonsiori tänaval enne Maneezi tänava ristmikku paikneval pöörde kohal, Gonsiori tänav, A.Laikmaa tänav, Rävala puiestee, Pronksi tänav, J.Kunderi tänav, K.Türpuu tänav, Laagna tee. Ümbersõidul tehakse ajutised peatused mõlemal liiklussuunal J.Kunderi tänaval autobussiliinile nr 31 Laulupeo tänava ja K.Türnpuu tänava ja autobussiliinidele nr 31, 53 ja 56 Pronksi tänava ja F.R.Kreutzwaldi tänava ristmike vahel.
Nagu ma aru saan siis Kunderi tehakse kahesuunaliseks.
http://www.tallinnapostimees.ee/866272/e...-odavamaks

Siis juhtub vist nii, et bussid 53 ja 56 hakkavad tihedamini käima ja 67/68 hõredamini
Troll 6 hõredamini käima ja 46 tihedamini
Troll 3 hõredamini käima ja 11 tihedamini
Buss 40 hõredamini ja 48 tihedamini
Buss 18 hõredamini ja 14 tihedamini
Buss 9 ja troll 1 vist eriti üksteist ei täienda.
Midagi tuleks siis ilmselt ette võtta ka 12. ja 13. liiniga (?)
See wiimane lause päris omapärane.,mida siis ette wõtta 12 ja 13 liiniga?Ainuke ,mis ma tänase oma kogemusega wõin öelda ,et see küll nüüd wiga oli,et seal lõõtsasid wähendati.13 liin sääne,et 8-21 lõõtsbusside täituwus pea täielik oleks.
13. liinil võiks tegelikult ka suvel olla kõik bussid lõõtsad tööpäeviti. Järjekordi kokku 9. Jääks ka 49. liinile busse üle. Praegu aga asi nii, et võetakse kaks bussi vähemaks ja siis veel näiteks lõunasel ajal ainult lühikesed põhimõtteliselt sõidavadki. Intervall - pool tundi...

Aga kui ekspressliinidel pilet sama hinnaga , siis ilmselt 12. liini kasutajate arv kasvab. MRPl pole aga lühikesi busse üle mida sinna sõitma panna.
Huvitav üleminek siis esmalt alandame ekspressi hinda ja 4 kuud hiljem hakkab asi täitsa tasuta olema. Siis saab see ekspresside planeerimine veel keerulisem olema.
eks tuleva aasta esimesed kolm kuud saavad päris naljanumbrid olema.siis seda segadust liinidega päris palju olema saab,ausalt õelda päris hirmuga mõtlen uuele aastale et mis kõik tulemas.
Ma ei usu ,et wedajate poolt probleeme tekkib.Pigem sõitjate poole pealt.Kellest juba praegugi matsule pihta ei saa(kustkaudu ja kuhu buss sõidab)Ja tegu kohalikkega mitte sissesõitnutega.
(05.06.2012 20:45)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ma ei usu ,et wedajate poolt probleeme tekkib.Pigem sõitjate poole pealt.Kellest juba praegugi matsule pihta ei saa(kustkaudu ja kuhu buss sõidab)Ja tegu kohalikkega mitte sissesõitnutega.

ausalt õelda endalgi probleeme et aru saada täpselt kustkaudu üks või teine buss lasnamäel sõidab,kuigi mingi pilt on olemas.lihtsalt ei satu sinna. arvan ikkagi et reisjate liikumise järgi graafikute koostamine vähemalt jaanuariks saab olema keeruline,kindlasti võib ühe või teise liini suhtes nurinat tulla.aga see pigem transpordiameti probleem kui vedajate probleem.
See nüüd weits miite just teemase aga.Ma enamus aega oma elupäewadest TAKis 26 liinil weedan.Paljassaarest tagasi tulles bussil ees ja kõljel kiri Wäike -Õismäe.Lisaks weel üks abiwahhend.Ja milliseks tormamiseks ja halaks ,suht tihti läheb bussis kui Mustamäe teele keeran.Osa seltskonda Hipodroomis maha kobib,sest nende arusaamiste järgi buss Mustamäele lähheb.
Kas 3 ja 20/20A jaoks on eraldi ligipääs Raua tänavale, kuigi Gonsiori peaks alates Kivisilla tn-st kinni olema?
(06.06.2012 07:34)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Kas 3 ja 20/20A jaoks on eraldi ligipääs Raua tänavale, kuigi Gonsiori peaks alates Kivisilla tn-st kinni olema?

Huvitav oleks jah teada kuidas 3liin liigub,ega marsruuti eriti muuta ei anna,seega ilmselt jätkab vanaviisi.Dodgy
Tagasiside URL