Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(23.02.2009 23:09)raulito Kirjutas: [ -> ]Õismäe ekspresside sulgemisega võiks 22 venitada Kunstiakadeemiani või selleks meil raha pole. Ja 5A võiks üldse mõne väiksema sõidukiga sõitma panna kui seda on üks suur buss. Marsa oleks paras sinna liinile.
22. liini võiks tõesti Kunstiakadeemiani välja ajada, kui 46. kinni panna - lõik Tõnismäelt Kunstiakadeemiani ja tagasi on ainult 2,9 km pikk, selle lisamine ei tohiks küll eelarvele üle jõu käia, sest 46. sulgemisest vabaneb jälle mingi raha.
5A peale võiks selle BMC Probusi panna Smile (http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-2256). Minu arvates võiks linnaliini peal ikka sõita bussikujuline sõiduk.
(23.02.2009 23:11)PETSS Kirjutas: [ -> ]Paljugi see 48 ekspressgi on?Sildi äravõtmine ei muuda midagi.Ekspresside praegused liinisildid ei reeda millegagi ,et tegemist ekspressiga.Kõigil liinidel ühesugused puna walged liinisildid.Wanaaegseid, must kollased ongi vist mõnel üksikul 48 liini bussil weel säilinud.
Niipalju, kui mina olen näinud terminalist 14. ja 48. väljumisi ning kodu lähedal 12. väljumisi, siis on ikka 95% juhtudest esiklaasi taga kollane silt, millele punasega kirjutatud "EKSPRESS". See silt reedab juba päris palju, ning ka selle ära korjamine muudaks midagi.
Selle kollase sildiga meenub juhtum sügisest kui 32 liinil oli kollane silt esiakal tagurpidi keeratud kuigi tabloole kuvatud 32 Männiku ja MUPO Kalevi juures bussi kinni pidades pidaski seda ekspressiks ja oli valmis juba kogu rahva maha tõstma bussist suure kära peale muidugi said aru et tegu pole ekspressiga vabandasid ette ja taha ja kiirustasid bussist maha. Pigem valmistab see kollae silt segadust
Tsitaat:Niipalju, kui mina olen näinud terminalist 14. ja 48. väljumisi ning kodu lähedal 12. väljumisi, siis on ikka 95% juhtudest esiklaasi taga kollane silt, millele punasega kirjutatud "EKSPRESS". See silt reedab juba päris palju, ning ka selle ära korjamine muudaks midagi.
Too kollane" EKPRESS"liinisilt eraldi asi.Põhimõtteliselt võiks ju sõita ka ilma selleta.Rahwas ju teab millised ekspressliinid on.
Kuigi ma tean, et üks seltsimees tahab õudsalt 19. liini kinni panna, siis ikkagi tuli idee, et äkki kannatab tolle Pinnast käima panna. Alustab Pinnast, Narva maanteel keerab Maneeži peale, teeb tiiru ümber teenindusmaja ja põrutab Lasnamäele tagasi. Hobujaama saaks ühe liini võrra ikkagi vabamaks.
(24.02.2009 20:08)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kuigi ma tean, et üks seltsimees tahab õudsalt 19. liini kinni panna, siis ikkagi tuli idee, et äkki kannatab tolle Pinnast käima panna. Alustab Pinnast, Narva maanteel keerab Maneeži peale, teeb tiiru ümber teenindusmaja ja põrutab Lasnamäele tagasi. Hobujaama saaks ühe liini võrra ikkagi vabamaks.
Minu arvates see idee võiks juba praegu käigus olla.
Aga siis oleks asi ju päris absurdne. Lõik Pinna - Smuuli - Narva mnt - Kesklinn oleks siis kaetud liinide 19, 35 ja 44 poolt, kõik ühe marsruudiga, v.a. 19 Maneeži ring. Dubleerimisele olen mina vastu, aga see minu arvamus. Ning isiklikult on mul kahju, et 19 tahetakse kinni panna, sest kasutan seda pea iga päev.
Kui 19 kinni pannakse, siis tuleks 35. liinile üks järjekord lisada. Või ei oleks vaja?
(24.02.2009 21:07)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Aga siis oleks asi ju päris absurdne. Lõik Pinna - Smuuli - Narva mnt - Kesklinn oleks siis kaetud liinide 19, 35 ja 44 poolt, kõik ühe marsruudiga, v.a. 19 Maneeži ring.
Mis moodi?
Oxy, sinu ettepanekust ei saa aru. Kas see 19 peaks käima Smuuli või Varraku kaudu? Või Smuulist Pinnasse ja sealt Varraku kaudu linna? Viimasel juhul on mõte küll mõttetu, kuna poolringliini katkestada just ringi osa keskel oleks üsna naljakas.
Ma vabandan, vist olen valesti aru saanud BlushBlush. Järele mõeldes saan tõesti aru, et mõeldud oli hoopis Pinna - Varraku - Narva mnt. lõiku.
(24.02.2009 20:44)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(24.02.2009 20:08)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kuigi ma tean, et üks seltsimees tahab õudsalt 19. liini kinni panna, siis ikkagi tuli idee, et äkki kannatab tolle Pinnast käima panna. Alustab Pinnast, Narva maanteel keerab Maneeži peale, teeb tiiru ümber teenindusmaja ja põrutab Lasnamäele tagasi. Hobujaama saaks ühe liini võrra ikkagi vabamaks.
Minu arvates see idee võiks juba praegu käigus olla.
Idee hea aga siis pole ju tollel sulgemisel mõtet.Nagu aru saanud ,liinisulgemine ainult kokkuhoiu pärast.
Pinnast vasakule ja sealt edasi nii nagu praegu.
Pakun oma idee liinile 7 - peale Mustakivi peatust tõus Mustakivi sillale, vasakpööre Mustakivi teele ja siis parempööre Punasele tänavale, sealt edasi nagu ikka. Põhjendan sellega, et on mõttetu hoida 7 ja 13 üksteist dubleerimas tervel lõigul Seli - Pae sellise sõiduplaaniga, et nad üksteise järel sõidavad.
Huvitav, et alates 1. märtsist laupäevadel viimane 8 ning 2 viimast 51 teevad ainult poolringi!!! Veel pole viimased 19-d Pinnast nädalavahetusel... Koos 2 viimast 44-ga
29A liinile on jäänud vaid 7 väljumist päevas.
21A liinil märtsist likvideeritatakse esimene buss tööpäeviti!!! Siis veel 21B liin nädalavahetusel... Aga 21 liinile need väljumisajad ei tule - kuskil siis viga on?!? Või järjekorras tuleb päeval suur vaheaeg
Teab keegi kas 35 liini terminaliviimisega muutuvuad ka liinide peatused terminalis? Kui ei jääb teine peatus seal suveks ju kasutuseta
jou, 14 ja 48 ei suleta ju. 53 ja 56 peaks mitte sõitma suvest alates.
(26.02.2009 20:29)Heini Kirjutas: [ -> ]jou, 14 ja 48 ei suleta ju. 53 ja 56 peaks mitte sõitma suvest alates.

Vastuseks :

(16.02.2009 22:06)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]Kärpimised hakkavad siis ka bussiliiklusesse jõudma - suveks suletakse kõik ekspressliinid, välja arvatud 9.
(26.02.2009 20:44)Ott Kirjutas: [ -> ]
(26.02.2009 20:29)Heini Kirjutas: [ -> ]jou, 14 ja 48 ei suleta ju. 53 ja 56 peaks mitte sõitma suvest alates.

Vastuseks :

(16.02.2009 22:06)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]Kärpimised hakkavad siis ka bussiliiklusesse jõudma - suveks suletakse kõik ekspressliinid, välja arvatud 9.
Kui ma pole seda näinud, siis ma ei usu seda. 11, 14, 46 millega palju rahvast sõidab...
Tagasiside URL