Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(18.02.2009 14:14)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mina olen 44. liini graafikuga rahul. Kõik need väljumised mida mina regulaarselt kasutan on ikka omadel kohtadel ja tippajal on igas tunnis endiselt 3-4 väljumist.

Aga mina üldse ei ole rahul. Vaatame mis jube hakkab toimuma 63 liinil.
Praegu ei saa sõita, kui veel nii harva kõik tuleb, siis üldse istuge kodus.
63 liiniga sõidavad ka koolilapsed, siin 3 kooli ja 2 lasteaeda, see ei ole noormalne mida tuleb alates 1.03. Kui ma veel tean, meil suvi
algab alates 1.06. või vähemalt 1.05. Transpordiamet üldse
midagi mõtleb? Miks ainult 63 liinil hakkab suvi, miks ei
muutunud sõiduplaanid siis 29, 35, 60, 67, 68 liinil, aga ma arvan
et sealt võib võtta bussi. Eriti 19, 51 liinist tahan bussi võtma.
51 liiniga nii palju ei sõida, kuidas koostatud sõiduplaan, eriti räägin
puhkepäevadest.
Kes mulle ütleb, kuidas võib olla nii, kui 19 ja 44 liinid hakkavad käima paremini, kui 63 liin? Te tahate mulle ütleda, et 63 liiniga sõidavad vähem inimesi kui 19 ja 44 liiniga?Angry
Tippajal 5 väljumist tunnis ei ole ju nii paha. Samal ajal toetab teda 60 millel on tippajal 8-10 ( ! ) väljumist. Arvatavasti ei ole mitte keegi siinsetest kisakõridest seda uurinud, aga mina pakun, et kõige rohkem liigub neil kahel liinil inimesi kesklinna ja Katleri peatuse vahet. Sealt edasi läheb 60 mööda tihedat elamurajooni, aga 63 mööda panga serva, kus liigub inimesi oluliselt vähem. Ainus peatus kus 63 põhimõtteliselt üksi on, on Jussi peatus. See on suht keset metsa. Sealt edasi tuleb linna suunal appi 5. liin, millel on tippajal 5-8 väljumist. Viimases lõpus saavad 60. ja 63. jälle kokku ning toetavad üksteist. Seega ei ütleks, et see olukord sellel suunal nii väga nutune on. Kuigi samas ma tean, et see jutt läks kõik kurtidele kõrvadele. Sellega ma olen nõus, et vähemalt tööpäeviti ei tohiks selle suuna peal olla näha mitte ühtegi lühikest bussi kuna mitte kordagi ei ole olnud au silmata seal mõlemal suunal täiesti tühja bussi. Ühtegi täiesti tühja otsa ei ole ma teinud ka 51. peal, seetõttu ei saa ma aru millest vaen selle liini vastu. Ise kasutan seda liini ka suhteliselt sageli. Iseasi oleks muidugi rahulikul ajal rongide sabad Priislesse maha jätta, sest praktika on näidanud, et keskpäeval saavad isegi 35; 67 ja 68 lühikestega hakkama. Miks siis ei peaks 60 saama? Linna vahet sõites aitab natuke kaasa ka 54. liin, aga vaevalt viitsib keegi seda ekskursiooni kaasa teha. See on minu arvamus kõik muidugi ja ma saan aru, et lõõtsabuss on lahe. Mulle siia käivad enamasti lühikesed ja mina ei kurda üldse.
44. liinil on 3-4 väljumist millest iga viimane kui üks on lühike buss. Ja tihti on need mõlemad puupüsti täis ja Terminalis tõesti inimesed jäävad ootama järgmist bussi. Kohati oleks lõõts isegi õigustatud. Eks saab näha mis saab siis kui suvel 35 terminali suunatakse. Selle võrra peaks langema koormus reeglina just 19. liinilt, kuna Pikrini sõidavad need kaks koos ja kõige suurem rahvamass sõidab Liikuri ja Kalevipoja peatustesse. 44. liiniga ei muutu midagi kuna seda dubleerib Virbini 51, mida ei too maa alla mitte mingi väega. Liiatigi veel nüüd kui see suurte ovatsioonidega ehitet terminal on saavutamas oma maksimaalset koormust ja seda juba kõigest 5 aastat peale valmimist. See näitab seda kui hästi osatakse siinmail asju ette planeerida ja näha.
Ei ole üldse nõus, sellega lollijuttuga. Palun vabandust, aga nii on.
Üldse ei ole nõus näiteks selles, et 63 liiniga sõidab vähem inimesi kui 60 liiniga, see aeg võib olla oli küll, aga 2004 aastani ainult.
Ma mäletan kuidas 2004 aastal laupäevati 63 liiniga sõitsid 2-5
inimest, aga praegu me näeme seda, et see liin laupäevati üldse ülekoormatud. Ja ma sõidan 63 liiniga iga päev ja olen kindel, 5 korda tunnis see ei ole noormalne täpselt tööpäevati. Praegu veel see liin sõidab 6-7 korda tipptunnil ja bussid alati väga täis ja olnud palju korda, millal buss oli üldse ülekoormatud, viimane kord see mina näinud esmaspäeval linnast kell 18-10, buss oli 3674. Tipptund üldse peaks olema praegu kella 19-ni, kui ma näinud, kõige rohkem inimesi sõidab linnast kella 17-st kuni 18-30-ni. Ja ma üldse arvan et 63 liin peaks käima 7-8 korda tipptunnil, nägu liin nr 58 näiteks. Aga kui rääkida 51 liinist, siin ma olen täpselt kindel et puhkepäevati see liin peab käima harvem kui praegu. Ma olen väga kuri, kui näen lõõtsbuss 51 liinil laupäeval või pühapäeval näiteks ja seal ainult 2-3 inimest sõidavad ja samal ajal 63 liinil kõik lühikesed bussid ja üldse täis. Ma arvan et see täpselt ei ole noormalne. Ma olen nõus ainult sellega, et tööpäevati harvem see liin ei peaks sõitma ja liinil võivad ka olla lõõtsbussid.
Laupäeval ja pühapäeval vaja võtta üks buss sellest liinist tipptunnil ja ka teisel ajal. Ja sellel liinil peavad sõitma ainult lühikesed bussid.
19 ja 44 liinidest te valetate, sest see liiniga te ise sõidate.
Ei näinud mittekunagi, et inimesed jätsid Viru keskuses ja ootasid järgmise bussi. 19 ja 44 liiniga sõidavad väga palju inimesi ainult tööpäevati tipptunnil ja sel ajal võiksid käima ka lõõtsbussid.
Teisel ajal tööpäevati sõidavad keskmiselt inimesi. Laupäeval ja pühapäeval aga sõidavad väga vähe inimesi. Ainult hommikul ja õhtul veel võib olla palju inimesi. Teisel ajal 1-8 inimest. Ja 19 ja 44 liiniga
praegu hakkasid sõitma rohkem inimesi, kui oli 2007 aastani.
Varem see liinid üldse ei olnud vaja.
Ma räägin ainult sellest, miks oli vaja üldse see buss ära võtta 63 liinist.
Kui nad tahtsid seda teha, siis võiksid võtma 60, 67 või 68 liinidest.
Ja veel huvitav, kas 63 liinil hakkab kestma suvine sõiduplaan ainult tööpäevati praegu, või laupäevati siis see ka suvine sõiduplaan juba.
Kui laupäevati see ka juba suvine sõiduplaan, siis see väga hästi,
ei olnud mittekunagi seda, et 63 liinil suvel laupäeval oli 3 bussi,
alati olnud 2 bussi. Tongue
(18.02.2009 14:10)raulito Kirjutas: [ -> ]esmasel vaatlusel jääb siis 28 ühest järjekorrast ilma ja 21B enam laupäeval ja pühapäeval ei sõida

Ning 28. liinile plaanis lühikesed bussid...
(20.02.2009 03:44)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(18.02.2009 14:10)raulito Kirjutas: [ -> ]esmasel vaatlusel jääb siis 28 ühest järjekorrast ilma ja 21B enam laupäeval ja pühapäeval ei sõida

Ning 28. liinile plaanis lühikesed bussid...

Sellist plaani küll pole, 1-st jätkab 4 lõõtsaga.
Täna sõitnud linna ja vaatasin mis toimus trammi ja bussiliinidel.
Täna mina oli väga imestunud. Vaja kiiresti muuta kõik sõiduplaanid
trammidel ja bussidel ja teha sõiduplaanid hõredam kui praegu.
Inimesi linnas vähem ja vähem. Ainult mõnedel ajal veel võib palju olla.
Paljud trammid sõitsid üldse tühised, Tühi oli ka 8, 19, 34A, 44, 51 liinidel, 5 liinil oli keskmiselt inimesi, 60 ja 63 liinil inimeste arv langeb, nii ka 67 ja 68 liinil. Kui tulevad kaks koos, esimene väga täis, järgmine aga üldse tühi, varem seda ei olnud. Kui varem ootasid 3-5 minuti bussi tipptunnil ja kui buss tuli, siis oli alati ülekoormatud, siis täna võib oodata 10-12 minutit ja veel vähe inimesi. Ainult kell 17-00 umbes veel väga palju inimesi peamiselt, aga nad kõik võivad sõita ühe bussiga.
Olukord veelgi hullem, vaja kiiresti muuta kõik sõiduplaanid.Sad
31 bussiliiniga täna näinud 0 inimest, 51 liin praegu sõitis ja 0 inimest,
19 liiniga umbes 6-8 inimest, 60 liiniga umbes 10-20 inimest, 63 liiniga umbes 10-15 inimest, 67 liiniga umbes 15 inimest, 68 liiniga ka.
Ei saa aru mis toimub, põhjus tänane kriis või ei tea. Trammid üldse kõikjal tühi, maksimaalset 15-20 inimest, õhtul oli aga 3-15 inimest.
Ainult päeval kell 12:15 täna 63 liinil oli palju inimesi.
Võtame bussid üldse käigust ära. Käige jala.
(21.02.2009 19:32)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Võtame bussid üldse käigust ära. Käige jala.

Mulle ka kurb seda väga. Aga kui nii toimub, siis hõredat sõiduplaanid väga hea oleks. Ma ei rääkinud sellest, et üldse vaja kõik liinid sulgeda.
Kelle jaoks siis praegu vaja nii palju trammi ja bussi, kui sõidavad nii vähe inimesi.
Mind kohe täitsa huvitab kus sina need andmed võtad? Vaatad palju inimesi kuskilt peatusest bussi peale läheb? Ära unusta, et ring on pikk ja peatusi palju. Kui ma otsustaks 31. liini koormust selle järgi kui palju inimesi ta siia Pinnasse maha paneb, siis sõidaks sellega päeva jooksul kuskil 10-15 inimest võibolla. Aga Paes on ta just maha pannud terve pesakonna.
9. liinil suvel 1. järjekorda vähem(10, 17A, 32. liinid ka)!!! 53. ning 56. liin suletud suvest aasta lõpuni(või üldse)... Veel 1. maist kui 35. liin tuleb terminali - suletada 19. liin
(23.02.2009 00:48)sasstak Kirjutas: [ -> ]Veel 1. maist kui 35. liin tuleb terminali - suletada 19. liin
Sellega tehakse Lasnamäe inimestele küll suur karuteene. Sellisel juhul 44 lõõtsaliiniks.
Hobujaamas läheb siis küll jamaks.Kuhu need lõõtsad seal mahuwad? Isegi siis kui 19 ja 14 sealt kaowad. Siiski hästi ei usu ,et 44(mis VKO kätte asi jääb) lõõtsad sõitma hakkawad.Linnal niigi raha wähe . Rohkem huwitaks ,mis juhtidest saama hakkab?
(23.02.2009 22:16)PETSS Kirjutas: [ -> ]Hobujaamas läheb siis küll jamaks.Kuhu need lõõtsad seal mahuwad? Isegi siis kui 19 ja 14 sealt kaowad. Siiski hästi ei usu ,et 44(mis VKO kätte asi jääb) lõõtsad sõitma hakkawad.Linnal niigi raha wähe . Rohkem huwitaks ,mis juhtidest saama hakkab?

44. liinile ei tule lõõtsad!!!
Hommikul eelpostitajaga kõneldes tekkis meil küsimus.Kas ekspresside sulgemne puudutab ka 12 liini?Aga eks näha ,mis saama hakkab.18 ndal ning Õismäe- kesklinn suunalistel bussidel,trollidel wõib hakata probleeme tekkima.Pealegi arwan ma ,et wähendatakse ka trollide arwu liinidel.
12. liinilt peaks selle ekspress-sildi ära võtma, sest see pole eriti ekspress ju.
(23.02.2009 22:44)PETSS Kirjutas: [ -> ]Hommikul eelpostitajaga kõneldes tekkis meil küsimus.Kas ekspresside sulgemne puudutab ka 12 liini?Aga eks näha ,mis saama hakkab.18 ndal ning Õismäe- kesklinn suunalistel bussidel,trollidel wõib hakata probleeme tekkima.Pealegi arwan ma ,et wähendatakse ka trollide arwu liinidel.
Jah, vähendatakse ka trollide-trammide arvu liinidel (lisaks tavapärasele suvisele vähendamisele), selgusetu on veel vaid kui palju......
Õismäe ekspresside sulgemisega võiks 22 venitada Kunstiakadeemiani või selleks meil raha pole. Ja 5A võiks üldse mõne väiksema sõidukiga sõitma panna kui seda on üks suur buss. Marsa oleks paras sinna liinile.
Paljugi see 48 ekspressgi on?Sildi äravõtmine ei muuda midagi.Ekspresside praegused liinisildid ei reeda millegagi ,et tegemist ekspressiga.Kõigil liinidel ühesugused puna walged liinisildid.Wanaaegseid, must kollased ongi vist mõnel üksikul 48 liini bussil weel säilinud.
Tagasiside URL