Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aga kas 17 hakkab käima iga päev või ainult tööpäeviti (tipptunni ajal)?
(04.05.2009 19:42)Taylor Kirjutas: [ -> ]Aga kas 17 hakkab käima iga päev või ainult tööpäeviti (tipptunni ajal)?

Iga päev
Teade Atko Harjumaaliini sõitjatele!
Seoses Valkla kivisilla remonttöödega on suletud Lamme ja Kiiu vaheline lõik kuni augusti kuuni, 152b ja 154 ümbersõidul Lamme - Valkla forelli kaudu.
Kas 35 buss nüüd terminalis?
Jah, 35. bussiliin väljub nüüd terminali 2. peatusest.

Kas 17 marsruudiks saab olema "Juhkentali - J.Sütiste tee"?
(04.05.2009 20:36)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Kas 17 marsruudiks saab olema "Juhkentali - J.Sütiste tee"?

Ei saa, hoopis tuleb 17 "Sütiste tee - Autobussijaam" ja 17A "Sütiste tee - Juhkentali". 23A suletakse ja 23 saab marsruudiks "Kadaka - Kaubamaja", Estonia peatus tuleb mõlemal suunal.
(05.05.2009 13:25)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(04.05.2009 20:36)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Kas 17 marsruudiks saab olema "Juhkentali - J.Sütiste tee"?

Ei saa, hoopis tuleb 17 "Sütiste tee - Autobussijaam" ja 17A "Sütiste tee - Juhkentali". 23A suletakse ja 23 saab marsruudiks "Kadaka - Kaubamaja", Estonia peatus tuleb mõlemal suunal.
No milleks seda hunjaad kõik vaja on. Loodetavasti sügisest läheb kõik normi tagasi. Kas 23A praegused väljumised kantakse 23. üle?
Millal see 17A sõidab siis? Kas umbes samamoodi nagu praegu 23?
Too vaid minu arvamus aga 23 võiks siiski Autobussijaamani pikendada, siin keegi juba mainis et näiteks ülikooliõpilastel ja teistel on mugavam saada bussijaama ilma ümberistumatta 17 peale. Minu idee oleks järgmine et pärast hotell Olümpia peatust (suunas Kadaka poole) võiks 23 keerata Rävala puiesteele, ja Kaubamaja peatus võiks olla seal kus peatuvad Temptransi 285, 286 jt, siis pärast toda peatust keerata Estonia puiesteele ja sõita Vabaduse väljaku peatusesse.
(05.05.2009 18:41)Taylor Kirjutas: [ -> ]Minu idee oleks järgmine et pärast hotell Olümpia peatust (suunas Kadaka poole) võiks 23 keerata Rävala puiesteele, ja Kaubamaja peatus võiks olla seal kus peatuvad Temptransi 285, 286 jt, siis pärast toda peatust keerata Estonia puiesteele ja sõita Vabaduse väljaku peatusesse.
Ma arvan, et see sinu idee puhul läbimata jääv Estonia peatus on olulisem kui see Kaubamaja peatus. Praegu pole siin ju (minu arvates) tegelikult mingit tahtmist hakata inimesi Kaubamajja saatma, vaid lihtsalt on vaja 23 kuskile lühendada.
On's mingi reaalne kokkuhoid ka sellega, et Bussijaama asemel Kaubamaja juurde minnakse? Kaspar teab kindlasti kui suur see vahe kilomeetrites olema saab?
Kusjuures ei teadnud Big Grin, aga endalgi tekkis huvi.

23 G.Otsa ristmik - Juhkentali - Bussijaam - G.Otsa ristmik: 5,12 km
23 G.Otsa ristmik - Kaubamaja - G.Otsa ristmik: 0,91 km
17A/23A G.Otsa ristmik - Bussijaam - G.Otsa ristmik: 3,47 km

23 teekond väheneb 4,21 km võrra, teadjamad oskavad ilmselt öelda ka, kui palju see säästab.

Kui ma kõigest olen õigesti aru saanud, saab olukord 1. juunist olema selline - http://www.yhistransport.eu/image/010609.png
Kuidas too 23 sinna Kaubamaja kõrwale ära mahub?Sääl praegu ju trollid ees või läheb buss teisle poole keskmist saart?Mina oleks eelistanud seda Kentmani-Räwala -Teatri wäljaku warianti.Siis oleks kadunud waid üks Estonia peatus.Aga eks TTA teab mida teeb.Ühe lihtsa riigitruu kodaniku arwamus on waid piisk meres.
Aga praegugi kaob ju vaid üks Estonia peatus praegustest, Teaduste Akadeemia poolne peatus jääb ju alles...
Kuidas buss sinna peaks mahtuma jääb mullegi mõistatuseks. Või harveneb 1. trolli graafik sedavõrd, et mahuvad lahedasti sinna ära...
Ei see graafikuga busside peatusesse mahutamine toimi. Tuleb tipptund ja tuleb ummik ja ongi ühtäkki kogu Kaubamaja tänav erinevaid sõidukeid täis. Teisele poole keskmist saart on ennast sisse seadnud erinevad "kutsikad" ja sinna vist ka enam miskit ei paiguta.
Need Maardu kutsikad saaks sealt ära ajada koos 286 jt. Maardu bussidega Kunstiakadeemia kõrvale.
Aga tehku see peatus siis 1. trolli ja Estonia pst vahele seal nii palju ruumi on üks lõõtsbuss seista saaks. Pole vist ühtki puujurakat ka segamas nagu keset 6. liini peatust üks suur puu kasvab.17/A muudatusest saanuks ju 17A jääda bussijaamani ja 17 sõidaks Juhkentali. Kui TTA tahab veel üht kulude kokkuhoidu võiks 20 ja 20A ühendada liiniks 20 marsruudil D terminal - Laagri alevik. Sellest vist varemgi juttu olnud.
No päris ristmiku peale ka ju peatust teha ei saa. Kui buss seal ees seisab, siis ei saa trollid pööret teha ja ehk katab buss isegi vöötraja ära.
Kana pidi ka mesipuuse mahtuma kui press peale panna. Ega ikka saa too lõõts seal seista.Alati ei jää ju troll õiges kohas seisma ja alati ei pööra lõõtsbuss simnna wahhele ka end õigesti ära.Ja nagu Ox kirjutas ,kui weel mingi jama seal peatuses toimuks siis häwing oleks täielik.Unustada ei tohiks ka sageli oinakarjana kulgewaid jälakäijaid ,kes juba praegugi seal ohtlikke olukordi tekitawad.Mis siis weel saama hakkab kui sinna lõõtsbuss ka weel juurde ilmub? Ma üldse ei imestaks kui "mõttehiiglased "TTA st 23 liini Hobujaama ja Wiru terminaali suunaksid.
Tegelikult polnud ju väga ammu, kui sinnasamasse mahtusid ära 11. ja 46. buss. Ja 46 peal liikus siis veel 2-3 lõõtsa.
Tagasiside URL